Ik gok zeven.quote:
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde net Joost zeggen dat ze 'de eerste waarschuwing' al te pakken hebben en ook meteen de laatste... Iemand die weet waar dat over gaat?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
BTW.... Roel zijn geheime missie doet hem goed ! In de poll op de bb site heeft ie Lieske bijna ingehaald. Ralph is nu voorlopig het haasje op de bank
het gaat om hele sigarettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok zeven.![]()
Hij is gisteravond voortvarend van start gegaan en niet iemand die van elf tot acht slaapt dus Roel zal zijn taak serieus opgenomen hebben.
Weet iemand tot hoever die peuken van Roel opgerookt moeten worden??![]()
Ik ken adhd-ers die meer dan halve peuken uitdrukken en dan de volgende nemen.![]()
voor Liesje maakt dat verder niet uit, maar Rob... aiaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.
staat er een streepje op?quote:
Ik heb gezien hoe verslaafd ze is en ik ben oprecht trots op haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
nou kinders, 3 camera's op Tanja, nu niet meer zeuren dat ze stiekem rookt he
Welnee. Lieske is alweer vergeten dat ze een opdracht heeft, Joost vind het voornamelijk vervelend voor hemzelf (klaag, klaag, klaag) en Rob is volgens zichzelf veel te tof om mensen niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
Dan is het dus klaar met de opdracht voor Roel![]()
Er zijn 3 mensen rookpolitie en er zijn er 3 die niet mogen roken.
Loop de hele dag met iemand mee (1 op 1) en je hebt ze te pakken.
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
werd ze maar betrapt op roken... nominatie...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
Dat gaat niet door, wordt pas uitbetaald vanaf 5 sigaretten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
PS: Als Roel slim is en het risico te groot wordt stopt ie nu ECHT met roken. Heeft ie in ieder geval het geld wat ie nu bij elkaar gerookt heeft binnen.
Mag Tanja nu al heen en weer lopen naar het babykamertje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe verslaafd ze is en ik ben oprecht trots op haar.
* flugeltje zou het niet kunnen
Ze ligt al 23 uur te slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.
Ze heeft het al 24 uur volgehouden
23 uur op bed gelegen volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.
Denk jij.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan nóg vind ik het knap...quote:
Voor een crackhoer wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |