Een blikje in de magnetron?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef Euc- het volgende:
probeer ze anders eens in de magnetron te doen..
Dat je er nu ook echt serieus op in gaat..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een blikje in de magnetron?
Volgens mij zijn ze daar niet op berekend...
Heb je ze misschien een lange tijd in de zon laten liggen of op een andere manier aan hitte blootgesteld?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
Dat jij er geen smiley bij zet...zal niet de eerste keer zijn dat iemand advies van Fok! blindeloos opvolgt denk ik...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat je er nu ook echt serieus op in gaat..
Zal er dan snel mee ophouden... Metaal in de magnetron levert prachtig vuurwerk op!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij er geen smiley bij zet...zal niet de eerste keer zijn dat iemand advies van Fok! blindeloos opvolgt denk ik...
Klacht indienen. Dan krijg je levenslang gratis pureequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:00 schreef Petomaan het volgende:
Had ik laatst ook ... het blikje was al redelijk oud, maar zeker niet over datum.
Onnodig te zeggen dat ik een wit t-shirt aanhad en witte gordijnen in me keukenHeb er gelukkig wel alles uitgekregen. Als ik die tomatenblikjesfabriekeigenaar in me handen krijg
![]()
Want? Dit hele topic zit vol met mensen die de ervaring hebben. Dus een mythe kun je het niet echt noemen hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit lijkt me een leuke voor Adam en Jamie om uit te zoeken
Maar er ontploffen dingen. Da's al reden genoeg voor hen om het te behandelen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Want? Dit hele topic zit vol met mensen die de ervaring hebben. Dus een mythe kun je het niet echt noemen hè?
Andersom: alles wat niet ontploft zorgen ze juist voor dat het wel ontploftquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar er ontploffen dingen. Da's al reden genoeg voor hen om het te behandelen!
Zijn het niet van die blikjes met een treklipje waar het hier om gaat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze ontploffen niet, ze ejaculeren als je er een blikopener in steekt.
Die van mij niet in ieder geval..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn het niet van die blikjes met een treklipje waar het hier om gaat?
En als ie niet bol staat en toch ploft?quote:Op zondag 25 september 2005 09:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een blikje bol staat, niet gebruiken gewoon.
Witkwast uit de kast pakken.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
En als ie niet bol staat en toch ploft?
Vreselijk niet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef Jojogirl het volgende:
En net dus weer eentje! Dit was wel de meeste spectaculaire tot nu toe. Jammer dat de digicam het niet doet.
Dat gebruik ik ook vaak, maar voor sommige dingen vind ik dat teveel volume hebben en gebruik ik liever puree.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan je beter niet ophouden tomaten puree te gebruiken en ipdv pasato ofzo? Je schijnt nogal pech te hebben
Zo doe ik het ook. Mocht het gaan pruttelen of ejaculeren, dan zit het iig niet op het plafond en op de muur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:07 schreef MouseOver het volgende:
Gewoon openmaken in de gootsteen. Omdat het puree is kun je ze gewoon op een kant houden tijdens het openprikken.
moet je idd doen.. grote kans dat je van de leverancier veel gratis producten krijgt om het goed te maken..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef Cyan het volgende:
Even met de klantenservice bellen. Staat vaak een nummer op de verpakking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |