Dit ziet eruit als avond, winkels dicht, geen centen en bier op?quote:
Bij mijn nichtjes werkt dat goed, die kalken alleen die borden onderquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef DIGGER het volgende:
Heb vanavond de deuren van Glenn z'n nieuwe kamer gereed gemaakt: Deels geverft met Schoolbordverf, daarna omlijst met een lijst gemaakt van zilverkleurige plakplinten, kan ie straks z'n eigen tekeningen op de deur maken (en hopelijk alleen op de deur....)
Heb nog Jupiler, Kriek en Ouzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als avond, winkels dicht, geen centen en bier op?
PANIEK!!!!!??????
Hij heeft aan beide kanten van de deur een halve vierkante meter, lijkt me toch wel voldoendequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij mijn nichtjes werkt dat goed, die kalken alleen die borden onderIk hoop voor je dat Glenn dat ook gaat doen
Ja zeker weten, want na het zwangerschapsverlof is ze toch al van plan voor ander werk te kijken, dichter in de buurt.quote:Laat vrouwlief dan idd maar lekker rusten!
Dat 1e is OK, dat 2e is niet mijn smaak, dat 3e is ronduitquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog Jupiler, Kriek en Ouzo.
Ga dan ook van die Racing chat af!quote:Maar teveel gezeik aan me kop dus behoorlijk slechte zin...
Tis al even gelee dat we in de competitie van de neusjes verloren hebben Tong.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
komk ook eens langs als je voor de zoveelste keer hebt verloren.
Geen idee, zo lang de wind maar niet deze kant op staat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
Is die vlieger al de lucht in?
Want dan waait je matje in je gezicht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen idee, zo lang de wind maar niet deze kant op staat.
Nee, dan verandert Gorinchem in Pompeij, weet je wel hoeveel as dat oplevert, Andre H. ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Want dan waait je matje in je gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |