dat is een optiequote:op vrijdag 23 september 2005 23:43 schreef cassius het volgende:
kun je niet eerst een tijdje een tamakutchi proberen om te zien of je verantwoordelijk genoeg bent?
* aai poesje aai poesje *quote:op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nee, uit 1 nest.
over je andere voorstel zal ik nog even nadenken
sterf, jij rochel hazes in clownspak jij..!!quote:op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef classics het volgende:
[..]
gaat heen met je negativiteit en help je eigen topics om zeep - lees de sex sex sex topic maar eens goed door die is voor mensen zoals jij bedoeld(in hokje douwt en hokje in beton stort)
wow waar komt al die negativiteit vandaan johquote:op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef gallorini het volgende:
[..]
sterf, jij rochel hazes in clownspak jij..!!![]()
mijn vitaminenpillen werken opperbestquote:op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef classics het volgende:
[..]
wow waar komt al die negativiteit vandaan johzelfs je topics stralen een zekere donkere aura uit
ik zou nog maar eens met je psych gaan praten ik denk dat de pilletjes niet aanslaan
![]()
erg gezond klink je nietquote:op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef gallorini het volgende:
[..]
mijn vitaminenpillen werken opperbest![]()
goes around comes around...quote:op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef gallorini het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met een ietwat negatieve kijk op de wereld..?
het moet wel wat klikken he... ze snort nog niet als ik d'r aaiquote:op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, een eigen kutje, goede keuze, zul je geen spijt van krijgen!
quote:op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef classics het volgende:
[..]
het moet wel wat klikken he... ze snort nog niet als ik d'r aai![]()
dat is een klein nadeeltje ja, maar 18 jarige ongebruikte kutjes zijnquote:op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef clab het volgende:
koop ik op marktplaats een 18 jarig ongebruikte kutje, krijg ik er een hele vrouw bij![]()
wij hebben onze kut uit het asiel in beilen.quote:op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef jordy-b het volgende:
ik neig er naar om er één uit het tehuis te halen, ik zal van het weekend of volgende week eens gaan kijken wat voor een kutten er hier (omgeving assen) op een beter leven zitten te wachten en wat dat zoal kost enzo... en me nog verder inlezen, bijvoorbeeld hier.
dank allen voor de nuttige reacties! keep em coming!
en als ze uitgewoond is weggooien?quote:op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef jordy-b het volgende:een jong kutje, en dat zelf dus helemaal uitwonen
wat een goed ideequote:op zondag 25 september 2005 18:15 schreef dellai het volgende:
als je een kut uit het asiel haalt dan is deze al gesteraliseerd. meestal scheelt dat geld als je het zelf moet doen.
je stinkt, zei ik dat al?quote:op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef jordy-b het volgende:
ik heb net tweeënhalve week een kut van een vriendin te logeren gehad, en dat was echt top! een rooie kut van een jaar of 16 oud en heel makkelijk en aanhankelijk... en dus ook altijd iets om tegen aan te lullen als ik thuis kwam of wakker werd (ik woon alleen).
ik zit er nu aan te denken om zelf een kut te nemen, maar wat kan ik het beste doen? een jong kutje, en dat zelf dus helemaal uitwonen, of een een wat oudere uit het tehuis? daar zitten er volgens mij genoeg die een huis zoeken.
een kut of een poes? en waar moet ik verder aan denken, waar ben ik nog niet tegen aangelopen met m'n logeerkut?
kuttenbezitters, meldt het me!
pijp een tweaker en ga dood.quote:
je stinkt, zei ik dat al?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |