quote:op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef jordy-b het volgende:
ik zit te denken aan of 2 kutjes of 1 iets oudere tehuiskat.
luie huiskutten kunnen anders heel gezellig zijn. plus dat ze prima op eigen beweging naar buiten kunnen als ze dat willen. dat niet hoeven uitlaten is echt handig.quote:op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef darkmanta het volgende:
denk je er wel aan dat een kut altijd naar buiten wilt? een kut heeft veel beweging nodig anders worden ze lui en dan krijg je een luie kut.
voor de rest kan een kut ook niet tegen water dus een natte kut zul je nooit hebben.
het enige voordeel van een kut is dat je `s nachts lekker tegen een warme kut aan kunt liggen.
quote:
tapo...quote:
hoe kan je door te kijken weten of de kut je bevalt?quote:op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef maryse het volgende:
ik zou gewoon eerst rustig kijken naar een kutje en later terug komen als ie bevalt
door te aaien en er mee te spelenquote:op vrijdag 23 september 2005 22:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoe kan je door te kijken weten of de kut je bevalt?![]()
wil jij ook al een kut! nouja, ik heb er 2, dus dat kan.quote:op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef classics het volgende:
je profiel laat nog wat te raden over maar 1984 lijkt me een goed bouwjaar. had je nog een vraagprijs ofzo of kan ik haar zo op komen halen![]()
[..]
er kan nog gekozen worden ook nogquote:op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
wil jij ook al een kut! nouja, ik heb er 2, dus dat kan.
in ruil voor bezoekrecht valt er misschien wel wat te regelen.
dan blijft er geen meer over voor de tsquote:op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef classics het volgende:
[..]
er kan nog gekozen worden ook nogis ut niet zielug om ze uit elkaar te houden? ik wil ze anders ook wel allbei nemen
![]()
wie het eerst komt het eerst maalt hoorquote:op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dan blijft er geen meer over voor de ts
hoewel, die heeft ook nog niet laten weten er 1 over te willen nemen natuurlijk.
dan wil ik wel 2 keer zoveel bezoekrecht, want ik wil ze toch niet helemaal kwijt.![]()
alleen kijken?quote:op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef maryse het volgende:
ik zou gewoon eerst rustig kijken naar een kutje en later terug komen als ie bevalt
jonge, dan kun je nog proberen ze enigzins naar jouw goedkeuring op te voeden.quote:op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef remlof het volgende:
maar kan ik nu beter een wat ouwere kut nemen of twee hele jonge, die ik dus nog helemaal kan vormen?
nee, ze wonen niet eens bij mij, maar bij m'n ouders. ik wil ze deze studentenomgeving niet aan doen.quote:op vrijdag 23 september 2005 22:18 schreef classics het volgende:
[..]
wie het eerst komt het eerst maalt hoor![]()
maarruh misschien kun je wat meer over beide kutjes vertellen. waarom doe je ze eigenlijk weg ben je allergisch ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |