Je heb het vertaald, met een typfoutjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry hoor, ik typ heekl vaak zovoor het vak nederlands heb ik altijd een 8 wat ik moeilijk kan geloven zeker op VBO niveau en trouwens lul er niet omheen. ONM de beste had die primeurs, die stonden nergens
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je heb het vertaald, met een typfoutje
Als jij zin hebt om 155 topics terug te lezen voor primeursquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Snake2005 het volgende:
oke, nu ontoppic! waar stonden die primeurs dan hier...?
trouwens wat maakt jouw web-log zo officieël dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
sorty hoor, ik typ heel vaak zowvoor nederlands heb ik altijd n 8, en btw lul er niet omheen!! die priemurs die onm de beste had, stonden nergens!!!!!!!
Das ook niet allesquote:
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
In 2004-2005 werden we overspoeld met nieuwkomers,
maar in 2001-2002 konden ze er ook wat van:
Jannes, Duuk, Lizzy, Kyra, Claire, Hugo, Bram, Ariël, Suzy en Sid
en grote gastrollen als Bobby, Melchior, Vladimir en Wouter
Ondanks de miskleumen die we zo cadeau kregen was het inhoudelijk toch een mooi seizoen:
Seizoen 9 in woord en beeld...
primeurs, screens om 20:00 onlinequote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
trouwens wat maakt jouw web-log zo officieël dan?
Dat jij nog eens foutloos Nederlands zou typen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry hoor, ik typ heel vaak zovoor het vak nederlands heb ik altijd een 8 wat ik moeilijk kan geloven zeker op VBO niveau en trouwens lul er niet omheen. ONM de beste had die primeurs, die stonden nergens
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
primeurs, screens om 20:00 online
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
lul er niet omheen!!
ik heb er echt mijn best opgedaan, rustig mijn tijd genomenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij nog eens foutloos Nederlands zou typen.!
quote:krijg ik nu strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens, ik denk dat je dit allemaal uit je duim loopt te zuigen, qua woordenschat en zinsopbouw klink je als een 10 jarige
don't give me that fucking bullshit
Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef haagse_elfje het volgende:
nou nou wat een primeur!!!
en je nederlands is nog steeds kut, je zou verwachten op een officiële web-log dat je correcte spelling toe past, dat je het hier verkloot oké....maar daaro das wel een btje slordig he....
[..]
krijg ik nu straftrouwens, ik denk dat je dit allemaal uit je duim loopt te zuigen, qua woordenschat en zinsopbouw klink je als een 10 jarige
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:22 schreef Snake2005 het volgende:
sorry ook is dit een reden, als het word overgenomenwant met 600 bezoekers p. dag word veel gejat!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 05:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ach ja Chrissie, wat wil je van een niet-taalkundige?
thanx... it was a hell of a jobquote:
weet je nog, ooit......quote:BTW: Wat een intriges hier.![]()
gek he, maar het zal me echt aan m'n kont roesten wat Victor allemaal van plan isquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef haagse_elfje het volgende:
maar ja ik wil wel zien wat Victor gaat doen....maybe heel maybe kan het nog beter worden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |