Volgens mij is dat een leugentje om bestwil. Ze moet Arjo nog om zeep helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
zag ook een stukje met Estelle, die naar Zweden zei te gaan....
gaat ze echt alweer?! ik vond dat Alwien het wel leuk deed & Estelle had wel potentie
oehhhhhh heeft Chris haar ingehuurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij is dat een leugentje om bestwil. Ze moet Arjo nog om zeep helpen.![]()
je bent al uitgenodigd om vanaf november mee GTST te gaan kijken Sven.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ze was 2 seconden in beeld, de moeite niet waard. En dat "fans" is ietwat overschat..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ze was 2 seconden in beeld, de moeite niet waard. En dat "fans" is ietwat overschat..
Elke seconde telt, zeker op de SEH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
De echte reden waarom mevrouw Janssen dood moest...
Kim nog maar 26?????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
er is er [weer eens] één jarig:Kim Pieters is vandaag 26 jaar geworden
[afbeelding]
ben blij dat 26 hier als "nog maar" wordt bestempeld.... *mompelt iets over hetzelfde lot*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Kim nog maar 26?????
En morgen moet ie worden ontslagen. Er is maar één Frommelmans en dat is Aram-John.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Edgar Wurfbain mag vanavond aan de bak als Chris Vroman #2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |