Nou dat lijkt me niet want het duurt nog maar een uur of 10.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Best kans dat wanneer die aan land komt het een CAT1 is of een tropische storm
op NO?? informeer je wat beter aubquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef multatuli het volgende:
Niet veel, maar hij koerst op NO af, dus mijn eerdere voorspelling gaat nog bewaarheid worden.
Rita is al voorbij New Orleans hoor. Ze zou bijna 180 graden moeten draaien om NO nog te raken. Al zijn de rainbands en tropical storm winds wel in new Orleans.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef multatuli het volgende:
Niet veel, maar hij koerst op NO af, dus mijn eerdere voorspelling gaat nog bewaarheid worden.
Wow, net een 78 jarige half-verlamde man die gered was van die ontplofte bus.. wat een karakter die man. Iedereen om hem heen moest constant lachen door opmerkingen over de knappe hulpverleensters, en een grapje over het tv kanaal dat hem interviewde.. en verder was ie gewoon heel duidelijk en scherp in z'n reakties.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Keromane het volgende:
http://www.khou.com/perl/common/video/wmPlayer.pl?title=beloint_khou&props=live
Live TV, begint te spoken
ja, New Orleans is weer de klos als dat zo doorgaat. En dan gaat het vooral om de regen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Falco het volgende:
Hij gaat steeds meer oostelijk en Houston lijkt gespaard te worden dus, maar dat heeft wel weer gevolgen voor New Orleans...
Er wordt om sommige plaatsen 25 inch regen verwacht, das ruim 60cm regen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:41 schreef Keromane het volgende:
Je hebt het over een zeer groot stormsysteem van ca. 600 km doorsnede met veel wind, zware buien en ontzettend veel neerslag. Het centrum van het systeem moet nog aan land komen. Wanneer Rita aan land is neemt de stormactiviteit af, maar de resten kunnen geen kant op en zullen leegregenen in de regio.
Sommige delen kunnen zich opmaken voor ca. 18 uur orkaanstorm en een stormsurge van 6 meter. Ook volgt langdurige zware regenval. Verder ontstaan er in de turbulentie gemakkelijk tornado's. Niet van die grote zoals je die kent uit tornado-alley, maar wel groot genoeg om plaatselijk veel schade te veroorzaken.
die op CNN zit nog niet in het zwaarste gebied. Helaas heb ik niet meer zenders uit de VSquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef popolon het volgende:
Ik zit een beetje te zappen tussen de verschillende nieuwszenders en het is een wedstrijd hoor, welke verslaggever blijft het langst staan.
Ik heb meerdere CNN's dus ik weet niet welke je hebt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die op CNN zit nog niet in het zwaarste gebied. Helaas heb ik niet meer zenders uit de VS![]()
Zo te zien zie ik CNN international, maar soms schakelen ze hier ook door naar de US versie geloof ik. In ieder geval zie ik een reporter in Beaumont die bijna wegwaaitquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb meerdere CNN's dus ik weet niet welke je hebt.
Rita maakt een rare draai naar 't noorden.
Ik kijk af en toe ook Fox om te zien of Bush al ter plekke is en plots wordt weggerukt door Rita.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo te zien zie ik CNN international, maar soms schakelen ze hier ook door naar de US versie geloof ik. In ieder geval zie ik een reporter in Beaumont die bijna wegwaait![]()
Ik zie op CNN.com dat Bush niet komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe ook Fox om te zien of Bush al ter plekke is en plots wordt weggerukt door Rita.
Ijdele hoop en de verkeerde zender denk ik.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
De CNN-producer in Baytown heeft de weggewaaide Amerikaanse vlag gered. De verslaggeefster heeft deze nu vast![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |