Ik heb nog wel even gelachen om jullie coachquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef spurs het volgende:
Lekker zuur de wedstrijd van gisteravond in blessuretijd nog verliezen. Terwijl dat niet nodig was! De 2-0 deed er niet meer om maar was erg grappig om te zien. Lullig voor Moeliker maar ja kan elke keeper overkomen
Was trouwens nog wel gezellig in jullie supportershome na de wedstrijd, leuk dat we werden uitgenodigt door enkele emmen supporters om een biertje te komen doen!
quote:Na afloop van het duel met Stormvogels/Telstar was Emmen-coach Jan van Dijk de eerste om toe te geven dat zijn ploeg de overwinning niet verdiende. Zeker gezien de verhoudingen in het veld gedurende de tweede helft had Telstar minmaal recht op een gelijkspel. Maar de voetbalwetten zijn nu eenmaal anders. Gelukkig maar, want daar dankt de sport zijn populariteit aan. Kennelijk vond Van Dijk het onrecht wat de gasten aangedaan werd echter dermate groot dat hij na de eerste goal in de blessuretijd naar de kleedkamers vluchtte.
''Zeker in de tweede helft vond ik Stormvogels/Telstar beter dan wij. Toen we in de extra tijd ook nog op 1-0 kwamen ben ik naar binnen gegaan. De tweede goal heb ik helemaal niet gezien. Dit hebben we zeker niet verdiend.''
Jullie hadden zeker 3 punten verdiend. Emmen was meer dan vreselijk bezig. Hopelijk keert de vorm weer terug voor morgenavond, anders hebben we een probleemquote:Op maandag 5 december 2005 08:33 schreef spurs het volgende:
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen maar zo te lezen schaamde Jan van Dijk zich ook....
[..]
Ach joh 3 punten met slecht voetbal heb ik liever dan 0 punten met stralend voetbal!quote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Jullie hadden zeker 3 punten verdiend. Emmen was meer dan vreselijk bezig. Hopelijk keert de vorm weer terug voor morgenavond, anders hebben we een probleem
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden met de punten ben.quote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach joh 3 punten met slecht voetbal heb ik liever dan 0 punten met stralend voetbal!
Van Vilsterenquote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden met de punten ben.. Alleen op basis van de wedstrijd had Telstar de punten verdiend. We mogen blij zijn dat van Westerop in topvorm verkeerd...
Trouwens, de kampioen wint zulke wedstrijdjes altijd met een dosis geluk...
PS: wie keepte gister bij het 2de?
Whehe....Koops wou niet, dag ervoor kreeg hij rood en hij had overal de pest erin.quote:
Moet je nog uit tegen Telstar dit seizoen want als ik dan tijd heb kom ik misschien wel ff je talenten aanschouwen...quote:Op maandag 5 december 2005 10:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Whehe....Koops wou niet, dag ervoor kreeg hij rood en hij had overal de pest erin.. Nu mag ik gezellig in A1 keepen....
Maar goed, ontopic weer
Sorry, speel bij de amateurafdeling.quote:Op maandag 5 december 2005 11:19 schreef spurs het volgende:
[..]
Moet je nog uit tegen Telstar dit seizoen want als ik dan tijd heb kom ik misschien wel ff je talenten aanschouwen...
Sommige mensen kopen kaartjes voor PSV, terwijl de inhaaldatums van Emmen nog niet bekend zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan het Hoogeveen spandoek achter het doel te zien zitten sommige Emmen "fans" liever bij PSV dan bij hun eigen club.
Sommige mensen doen het ook voor hun plezier en ik kan me best voorstellen dat je een uitwedstrijd van Emmen laat schieten voor een CL-duel van PSVquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat veranderd toch niets aan de zaak. Blijkbaar zitten ze daar toch liever. Ze hadden het PSV kaartje ook nog makkelijk kunnen verkopen. Hadden ze waarschijnlijk nog winst gemaakt ook.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat veranderd toch niets aan de zaak. Blijkbaar zitten ze daar toch liever. Ze hadden het PSV kaartje ook nog makkelijk kunnen verkopen. Hadden ze waarschijnlijk nog winst gemaakt ook.
Poeh poeh.... das wel wat anders dan de tv-beelden waar weer 3 man stonden.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef pekel het volgende:
Het Emmen-legioen begint goed te groeien...
Gisteren bij GAE uit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |