Ralph gaat er volwassen mee om. Natte Lie vind ik kinderachtig en achterbaks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef schatje het volgende:
Joost zei dat het interessanter zou zijn als Nath en Ralph ruzie zouden hebben, maar dat is niet zo, omdat ze er volwassen mee omgaan.
of Commentaren op de live streams deel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
Is 'Streamchat' misschien een idee?
Doe even normaal zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
of Commentaren op de live streams deel...
KOM OP ZEG!!!
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is het gewoon SC nu... 'not negotionable'
zie hiervoor ook ff het feedback topic.
Erg slim gedaan dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is het gewoon SC nu... 'not negotionable'
zie hiervoor ook ff het feedback topic.
Nee nu kweek je een lekker topicquote:Of er nu geslowchat wordt over de streams, de tv-progamma's of het programma an sich, het blijft slow chat
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik iets gemist. Of komt het omdat er vanmorgen zoveel postings mbt relaties in stonden?
Ja, ik had wel ff kunnen linken, maar daar was ik ff te veel Dido voor op het moment... (lees: lui)quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
Flugel, ik lees nu pas je verwijzing naar het feedback topic.
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste isquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Discussie loopt al langer en de mod's hebben vanochtend de knoop doorgehakt.
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Damn... ik had niets moeten zeggenVolgens (ja nog één keer dan) reageert iedereen wel erg overdreven, want ik heb nog geen post gezien die niet precies hetzelfde van toon was als alle voorgaande posts in deze reeks. Lange tenen heeft iedereen hoor, mèn... Tis maar een forum, mensen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is ook niets veranderd! Alleen de titel is gewijzigd, verder blijft het gewoon geouwemeut van een stelletje BB-junks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Altijd handig, mods die ideeën verzinnen, terwijl ze er zelf nooit zijn en posten, dus zij zullen wel weten wat het beste is![]()
![]()
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Knurkie het volgende:
hebben jullie wel eens gezien hoe Chantal dr eten kauwt? echt GOOR
Ja CW... ga 'ns weg...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja, jij bent mod nu! Je mag hier blijkbaar niet meer komen!
ja dat is ook waar hahah maar het viel me opquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb Chantal zowieso nog nooit kunnen betrappen op enige elegantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |