nouja, dat zie ik (en de rest van NL) aan alles, dus misschien dat jij kunt vertellenquote:
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
right.. heb ik 2 dagen niet genoeg tijd gehad om BB bij te houden, zitten we opeens met z'n allen een een ander topic...
klopt... maar ik ben niet altijd even snel van begrip en zocht me dus rotquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
het beestje heeft een andere naam gekregen meer niet.![]()
![]()
Arme Pino,quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Volgens mij is Pino het huis binnengeslopen en heeft ie nu iets met Chantal.....
[afbeelding]
ik vind dat Rob en Chantal maar eens ruzie moeten gaan makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
was uit vriendschap hoor...ze hebben een goed gesprek samen gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef wickie het volgende:
Rob viel net Roel ff aan waarom weet ik niet ik heb het geluid niet aan staan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
Ik zie niemand meer roken, iedereen gestopt
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
iets in je handen hebben is wel makkelijk als je probeert te stoppen met roken, maar waar haalt ze handwerkjes vandaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef wickie het volgende:
Tanja krijgt volgens mij moedergevoelens, ze is aan het handwerken geslagen, lekker hobbien is begonnen.....
ze zijn die 3d dingen aan het knippen waar ze er 31.000 van moesten inpakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
Ze hebben een aantal van die Winnie de Poeh knutselvellen achtergehouden geloof ik...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook al op. Maar wat maakt ze eik, weet iemand dat?
nee dat is het mini schaartje dat je erbij kooptquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
En ze knipt met een nagelschaartje volgensmij dus dat komt vast gewoon uit d'r toilettas.
dat staat er altijd op hoor.........quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Zabb het volgende:
Is er vanavond ook nog een live-uitzending op?? Dat staat wel op de site van Talpa!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |