Yeah so ? Elke GSi heeft standaard Recaro's. Zijn het nog geen echte kuipstoelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb een half leer / half alcantara Recaro interieur.
Bevalt prima. Geen idee wat het kost als je zoiets los moet kopen; bij mij zat het er standaard in vanuit de fabriek
De recaro's in een GSi zijn niet echt dezelfde als in een Deltaquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef PNG het volgende:
[..]
Yeah so ? Elke GSi heeft standaard Recaro's. Zijn het nog geen echte kuipstoelen.
Effe naar TS, vraag is wat je wil, echte (FIAA) kuipstoelen kosten ongeveer 4voudige van je prijs die je in gedachten hebt.
Heb jij ook gele koni's?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef vosss het volgende:
[..]
De recaro's in een GSi zijn niet echt dezelfde als in een Delta
Helaas niet; en voorlopig ook ff het geld niet voor.quote:
takata gordels erbijquote:
JDM tight yo!!!11!11quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef Five_Aces het volgende:
Wat is er speciaal aan een Takata gordel
Dit is geen kuipstoel ..quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
bride brix met takata gordels, it doesn's get any beter than this![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat is het dan?quote:
Bovendien zijn dit soort stoelen weliswaar mooi, maar de constructie is meestal gewoon een stalen buis bv bij je benen, eromheen schuim en eroverheen een zacht oppervlak. Je merkt het meteen als je erin knijpt. Maar gaat je niet echt beschermen bij een zijdelinkse klap, wat wel de taak is van een kuipstoel. En ze zijn ook voor geen meter zo hard dat ze je beschermen bij een inklappend dak. Een goede echte kuipstoel komt een eind en daarom issie ook min of meer uit 1 stuk. Psies wat sounddragon zegt, echte stoel zit als je ingesnoert zit echt niet comfortabel, maar dat is zijn doel ook niet.quote:Op maandag 26 september 2005 11:50 schreef FunnyName het volgende:
Een kuipstoel bestaat uit één stuk in de vorm van een kuip.
Dit is een sportstoel. (een normale autostoel met wegklapbare rugleuning, alleen dan met extra steun en doorvoergaten voor 4-5-6-punt gordels ..)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
En dan na een maandje ofzo erachterkomen dat kuipen erg beroerd zijn voor dagelijks gebruik, met een beetje goede kuipies kan je niet eens meer bij je radio, zeker niet als je de bijbehorende 4 puntsgordels ook omhebt![]()
je gewone 3 puntsgordels zijn nl. compleet nutteloos in een racekuip![]()
zet jij nou maar eerst je 7m weer in elkaarquote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef DeSchouten het volgende:
ik ben zelf ook aan het rond kijken voor kuip stoelen, maar wel met een wat hoger budget, en ik wil perse fia goedgekeurde.
maar waar kun je die krengen kopen?
wat ik tot nu toe gevonden heb:
www.biesheuvel.nl heeft cobra stoelen.
www.theautosportcompany.nl heeft OMP en GA
maar waar kan ik terrecht voor stoelen van Sparco, Recaro en Bride?
en zet jij eerst je Supra maar weer inelkaarquote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zet jij nou maar eerst je 7m weer in elkaar
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:10 schreef Burbo het volgende:
Je kunt ze het beste op de albert cuyp-markt kopen![]()
![]()
![]()
![]()
i willquote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zet jij nou maar eerst je 7m weer in elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |