abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33314732
Zeg Vievbeeb, dit is niet 'vertellen' zoals we vertellen van jou gewend zijn.
Details, drama's, intriges. Een beetje meer smeuïgheid.
Kom op, doe even wat beter je best ons te amuseren...
* lief kijkt
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33314747
Ik heb 'm gebookmarked.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 22 december 2005 @ 19:12:48 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33317100
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef Moonah het volgende:
Zeg Vievbeeb, dit is niet 'vertellen' zoals we vertellen van jou gewend zijn.
Details, drama's, intriges. Een beetje meer smeuïgheid.
Kom op, doe even wat beter je best ons te amuseren...
* lief kijkt
Maar..maar..jullie vonden me irritant, toch?

Oke, ik zal me even mentaal gaan voorbereiden..update volgt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_33317518
Ja, ik vind het zeer irritant dat je geen antwoord geeft...
Mag dat ook?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_33317651
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, ik zal me even mentaal gaan voorbereiden..update volgt
ah mooi,ik ben nog op tijd zie ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 december 2005 @ 20:02:19 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33318658
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik vind het zeer irritant dat je geen antwoord geeft...
Mag dat ook?
Edit: Oh, ik zie het al...de zaak gaat niet door
We hebben wel overleg gehad met het bouwbureau enzo, maar die gingen niet akkoord met de verbouwing zoals wij die wilden (voorpui eruit)...da's wel jammer dus. Dat plan is dus even op de lange baan.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vivi op 22-12-2005 22:33:52 ]
pi_33326992
Ha Vivi, ik volg je verhalen ook nog steeds . Deze donkere dagen vragen om wat vrolijkheid.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:57:23 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33327030
Update, op veler verzoek

Het was ongeveer een maand geleden dat ik Henk/Mick/Nick/Alejandro wederom besloot definitief uit mijn hoofd c.q. leven te zetten, dit was ongeveer onderdeel geworden van een wekelijks ritueel. Ik moest altijd denken aan de columns van Peter van Straaten, waarin Agnes in hoofdstuk 26 besloot dat het nu echt echt echt afgelopen was met Arthur, een nieuw leven brak aan, een leven zonder drank, sigaretten en most of all: zonder Arthur!. Hoofdstuk 27: Agnes werd wakkker naast Arthur...etc

Dit bood mij nog enige troost in de zin dat ik dus nog altijd als onderwerp voor een zeurkalender oid kon gaan dienen...mijn bestaan zou niet helemaal onopgemerkt voorbij gaan..

Anyway, het kloek besluit was (wederom) genomen, directe aanleiding was een intiem samenzijn op zaterdag, waarop meneer zondag, na het tapas eten doodleuk verkondigde dat ik die avond maar niet bij hem moest slapen, want anders werd het weer "zo'n gewoonte" ( )
(ik-->driftaanval, ditmaal zonder strijkijzers) en zowaar, er stond een date gepland met een onschuldige toevallige niet geheel onaantrekkelijke voorbijganger die niet wist waar hij in verwikkeld raakte...hey, I was moving on!

Dit blijde nieuws zat ik dus in de kroeg Het Zwerende Lidje tegen een vriendinnetje te verkondigen. Henk zat aan de overkant en zodra ik mijn hielen probeerde te lichten werd ik op de voet gevolgd met het verzoek een hapje te gaan eten. Ach, waarom ook niet, wat kan het voor kwaad, zou je denken

Zo gezegd zo gedaan, en we bestelden een salade van eendenborst, overgoten met een vieze wijn die naar appelsap smaakte, maar dat doet er niet echt toe verder, maar help me herinneren dat ik in de "3 vrienden" niet meer aan de chardonnay begin, en toen begon Henk met een semi-blij gezicht en een gemaakt lachje te blaten: "Goh! Heb je nu een vriend?!!!"

Waarop ik verkondigde dat dat niet het geval was maar dat ik wel iemand was tegengekomen die ik erg leuk vond etcetera. Dit natuurlijk terwijl ik onderwijl zoveel mogelijk probeerde om niet te verdrinken in de ogen van Henk

Hierop begon meneer te blaten "DAT VIND IK DUS HELEMAAL NIET LEUK!!!"
Ik zei hem koeltjes dat ik me er wat van aan zou trekken als ik ook maar enigzins de indruk zou hebben dat hij het serieus zou menen, maar dat dat nu niet echt het geval was.
Toen kregen we weer de afdeling zielig doen "Ja, maar als ik jou helemaal zou aanbidden dan zou jij me toch niet meer moeten "!!!

Ik heb even gegaapt en me verder verdiept in mijn derde glas quarante-tres, dat leek me verstandiger (zo erg was het dus al).

Goed. Eenmaal thuisgekomen ging ik natuurlijk weer malen, en in een opwelling van nuchterheid (met een vleugje melodrama, want he, het is ik!) heb ik een brief met al mijn grieven geschreven, dat ik niet meer kon, dat ik niet zo door kon gaan omdat ik hem maar niet kon vergeten, dat ik toch echt verder ging, dan maar met een man die niet 'snachts flamenco met me danst, kortom, een echte afscheidsbrief met nog wat dingen die ik niet hier post, maar het was duidelijk geloof ik.

Omdat mijn printer stuk was heb ik de brief op flop opgeslagen en door zijn bus gegooid.
Ik was wel een beetje zenuwachtig maar ik vond dat ik er goed aan had gedaan.

Dezelfde avond krijg ik een smsje van Henk: "Heb jij een computer die het doet!?"

Aangezien ik het niet echt zag zitten om op mijn eigen bank te zitten met Henk ernaast die op mijn computer mijn afscheidsbrief aan hem leest heb ik hem geopperd de brief de volgende dag maar op kantoor te lezen, met een kopje koffie...

En nu ga ik slapen, ik typ de rest morgen wel, want er komt nog een heel stuk!

donderdag 22 december 2005 @ 23:16:53 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33327956

Ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd.
pi_33328027
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Vivi het volgende:
Dezelfde avond krijg ik een smsje van Henk: "Heb jij een computer die het doet!?"
quote:
ik typ de rest morgen wel, want er komt nog een heel stuk!
Mooi. Na de anti-climax van BigBrother, is deze soap een aardig alternatief.

pi_33328030
Viv, het lijkt allemaal zo nutteloos. Je wentelt jezelf in de aandacht van Henk, wilt niet met hem door, gaat wel met hem door, houdt van zijn (en onze) aandacht, maar hebt tegelijkertijd een hekel aan hem. Je hoopt dat hij je wilt, maar hij wil je alleen... palen...
pi_33328104
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Roeni3 het volgende:
Viv, het lijkt allemaal zo nutteloos. Je wentelt jezelf in de aandacht van Henk, wilt niet met hem door, gaat wel met hem door, houdt van zijn (en onze) aandacht, maar hebt tegelijkertijd een hekel aan hem. Je hoopt dat hij je wilt, maar hij wil je alleen... palen...
Ssssst!
De therapeutische adviesepisode ligt al lang achter ons.
pi_33328226
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ssssst!
Dan moet dit topic dicht . Als we hier alleen zijn om ons te verkneukelen om Vivi's leed, kan dat écht niet.

pi_33328294
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dan moet dit topic dicht . Als we hier alleen zijn om ons te verkneukelen om Vivi's leed, kan dat écht niet.

Zeg.
We leven mee.

Tsssk...verkneukelen...
pi_33328360
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Moonah het volgende:

[..]
Tsssk...verkneukelen...
Had je een ander woord in gedachte?

Jij leeft mee. Ik doe wat anders.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:33:08 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33328738
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Roeni3 het volgende:
Neeheeehhhhh!

Jeez, waarom denk je dat ik dit topic omhoog schop, om het blijde nieuws te verkondigen...het nieuws dat heet :"IK HAD GELIJK & IK HEB MIJN ZIN GEKREGEN!!!!!! DE NATUURLIJKE ORDE HEEFT ZICH HERSTELD!!!!!"

pi_33328765
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Neeheeehhhhh!

Jeez, waarom denk je dat ik dit topic omhoog schop, om het blijde nieuws te verkondigen...het nieuws dat heet :"IK HAD GELIJK & IK HEB MIJN ZIN GEKREGEN!!!!!! DE NATUURLIJKE ORDE HEEFT ZICH HERSTELD!!!!!"

Jij ging toch slapen?
  donderdag 22 december 2005 @ 23:34:11 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33328790
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zeg.
We leven mee.

Tsssk...verkneukelen...
Dat is een van mijn favo woorden!

Ik vind het hier gezellig! Ik vind het hier...knus! Ja! Dat is het!

Zo. Nu ga ik echt slapen.
pi_33328847
quote:

[..]

Neeheeehhhhh!

Als de natuurlijke orde zich hersteld heeft, hoe kun je dan in godsnaam gelijk hebben?

[ Bericht 4% gewijzigd door Xebrozius op 22-12-2005 23:40:29 ]
pi_33330473
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar..maar..jullie vonden me irritant, toch?
Soaps zijn ook irritant, maar ik kijk ze toch
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Moonah het volgende:
Ssssst!
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:19:34 #272
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_33330629
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Soaps zijn ook irritant, maar ik kijk ze toch
[..]

Ik vind de vergelijking 'verkeersongeluk' meer op z'n plaats.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_33333739
quote:

[..]

Neeheeehhhhh!

Jij hebt nou eenmaal graag gelijk. Narcistisch ingestelde muts
pi_33333778
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij hebt nou eenmaal graag gelijk. Narcistisch ingestelde muts
Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgen
pi_33333789
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgen
Gelijk in wat?

(ik heb een paar deeltjes gemist) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')