kan altijd wel maar niet te langquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb hier een fles drank waar 14,5% alcohol zit. Kan deze fles in de vriezer zonder dat de drank bevriesd en de kles knapt?
Zo nee, vanaf welk percentage kan het wel in de vriezer zonder bovenstaande gevaren?
Ja, dat kan. Vanaf 5% kan het in de vriezer zonder dat het knapt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb hier een fles drank waar 14,5% alcohol zit. Kan deze fles in de vriezer zonder dat de drank bevriesd en de kles knapt?
Zo nee, vanaf welk percentage kan het wel in de vriezer zonder bovenstaande gevaren?
Mixen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef pooier het volgende:
Waarom drank in de vriezer???
meestal mix je het toch? dus zorg je dat het fris koud staat. of als je het puur drinkt wat ijsblokjes erbij...
vet stoerquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mixen is voor mietjes.
ontopic;
drank in de vriezer kan makkelijk, je kan ff googlen, dr bestaat ergens een temperatuur-calculator
dankje, maar ik probeer af te vallenquote:
En dat is maar goed ook want het is bullshit...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Vanaf 5% kan het in de vriezer zonder dat het knapt.
Aan deze informatie kan geen recht worden ontleend
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef Hpzone het volgende:
Verkapt ik-heb-drank-en-een-vriezer topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |