Het probleem is dat rook overal in blijft hangen; gordijnen, vloerbedekking etc.. en daar heb je in de douche niet echt last van. Er zal wel goede afzuiging zijn en als je dan nog eens flink met deo spuit dan merkt niemand iets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef jalla het volgende:
ik rook ook, en heb ook wel eens die geur proberen te maskeren, maar als je rookt in een kamer waar normaal niet gerookt wordt (zoals de douche) dan ruik je dat volgens mij altijd daarna, iig het eerste uur of zo
je kan dan deo en weet ik veel wat doen,
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef stil het volgende:
[..]
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.
Bah Bah bah
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Zeker weten. Zou ik zelf ook hebben namelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
Maar voor ons is het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
ik officieel niet hoor, kuchquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef flugeltje het volgende:
ff compleet offtopic...
Heeft er nóg iemand hier de Hazes top 100 opstaan??
Wel lekker dagje zo... BB kijken met Hazes op achtergrond.
Het leuke is dat een groot van nederland er anders over denk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaan
Linda merkte op dat bijna alle vrouwen op Lieske gestemd hebben. Zullen ze zich nu niet gaan afvragen waar dat aan ligt en of het misschien meer met hun te maken heeft dan met Lieske
Hij moet vooral blijven zeggen dat hij absoluut geen moeite heeft met stoppen en misschien af en toe dat ie wel zin heeft in een sigaret. Gewoon normaal blijven doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef aidyl het volgende:
Wat ben ik blij dat Chantal net zei dat ze blijft douchen met dr badpak aan!![]()
Om je orgasme uit te stellen (met het risico dat het nooit meer komt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
En die dames die zijn inderdaad misselijkmakend. Echt geweldig gewoon dat Lieske helemaal bovenaan in de peilingen staat. Ze vliegen er stuk voor stuk eerder uit dan Lieske, die feeksen.En dat terwijl ze blijkbaar denken dat ze haar met z'n allen wel ff weg krijgen.
![]()
![]()
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Als ze bovenaan staat in de polls hoe kan ze er dan uitvliegen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.
Waarom zouden ze dat dan ook doen dan? Ze kunnen er niets mee verdienen, dus ik zou ook helemaal mijn best niet doen. Is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.
Het wordt hem nu wel erg makkelijk gemaakt
Haha respect afdwingen bij een lekker wijf door iets wat je niet gedaan hebt en ondertussen lekker doorroken voor 500 euro per peuk. Goed bezig die Roel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Klopt wel. Als zij slank zou zijn zou ze nog steeds hondslelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal zegt dat ze gewend is af te vallen..... Daar is dan maar weinig van te zien...
Als verdediging zegt ze maar dat slank niet altijd mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |