Een boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDe cognac komt zo op tafel
En dan lekker een CD-tje van Norah erbij en een boek
edit: en de chocotaart-bakkende metalchick mag ook nog een paar maanden blijvener is al een taartbakschema afgesproken
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
zegguh.... doe je red eye reductie is aan
Ander boekquote:
* pea4fun zingtquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebben
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooit
Die jaquote:
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaLeuke meid
Volgens mij doet ze het leuk voor de camera
![]()
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naar
oehhhh supertramp toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun zingt
Dreeeeaaaamer, You're nothing but a dreeeeeaaaaamer
Wat heb je toch een zwaar leven gastquote:
Niks butt-Nikon, wereldcameraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopen![]()
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijkenquote:
Oh okee, dan laat ik het maar zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Waarom ben je happy danquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Nou uhm...zomaarquote:
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijntquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een vrouw, hoef er geen reden voor te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |