Wat is het idee dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef rwbrink het volgende:
geen spam gewoon een goed idee
quote:Optiefen
Welk ideequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:08 schreef rwbrink het volgende:
wat je vna het idee vind
Duh, wie niet? Jij als FOK!crew-lid zal wel heel braaf zeggen van niet, maar elk ieder nuchter intellect persoon is voor warez.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is het BIG logo met een streep erdoor. Dat is oud, niet grappig en bovenal erg kinderachtig. Wat verwacht je dat we gaan zeggen?
Ben je trouwens voor warez dan?
Ik ben naast gamer ook verzamelaar en heb NIETS illegaals qua software of gamesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef Quintix het volgende:
[..]
Duh, wie niet? Jij als FOK!crew-lid zal wel heel braaf zeggen van niet, maar elk ieder nuchter intellect persoon is voor warez.
Trots verzamelaar van MS Office.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben naast gamer ook verzamelaar en heb NIETS illegaals qua software of games
Tja, ik vind het gewoon niet meer dan normaal dat je betaald voor wat je gebruikt. Bovendien kost het me niet veel, ik koop mn software met studentenlicentiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef Quintix het volgende:
[..]
Trots verzamelaar van MS Office.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |