quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nu doe ik het juist niet natuurlijk. Jij wilt te graagquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
bitterheid zuigt
en ja wees vrij om er grappen over te maken
[man]quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
bitterheid zuigt
en ja wees vrij om er grappen over te maken
Déja-vú!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
[man]
Zoog het maar.. dan had je er nog iets aan..
[/man]
[vrouw]quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
[man]
Zoog het maar.. dan had je er nog iets aan..
[/man]
[pessimist]quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
[vrouw]
stofzuigers zuigen ook
[/vrouw]
Al gezienquote:
ik kom hier alleen maar snachts dus het boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:41 schreef remlof het volgende:
nog een keer![]()
jullie weten toch dat er regelmatig ONZ topics worden gesloten met een verijzing naar hier? "Ga maar verder in BeF" enzo... Vinden jullie BeFfers dat terecht?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:41 schreef remlof het volgende:
nog een keer![]()
jullie weten toch dat er regelmatig ONZ topics worden gesloten met een verijzing naar hier? "Ga maar verder in BeF" enzo... Vinden jullie BeFfers dat terecht?
ik was bezig, maar rompompom was me te snel afquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]jij moest de nieuwe openen..
En.. van mij mag het.. ze komen toch niet
Boeit me nul!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:41 schreef remlof het volgende:
nog een keer![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was bezig, maar rompompom was me te snel af
TT zou worden: hier mag je baggeren
precies, leg dat nou maar eens aan de crew uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]dan ben ik blij dat rpp eerder was..
Je hebt SC en je hebt bagger.. big difference..
Dan ben ik blij dat ik je voor wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was bezig, maar rompompom was me te snel af
TT zou worden: hier mag je baggeren
Hoef ik niet.. van mij mogen ze het denken.. die kutusers komen toch niet hierheen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
precies, leg dat nou maar eens aan de crew uit
die begrijpen dat welquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het in het daarvoor bestemde topic gebeurt, is het slowchat, anders is het bagger. Moeilijk hè?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
nee precies, maar dat denken ze wel... maar dit is inderdaad gewoon een slowchatquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoef ik niet.. van mij mogen ze het denken.. die kutusers komen toch niet hierheen..![]()
vanwaar deze intresse eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
nee precies, maar dat denken ze wel... maar dit is inderdaad gewoon een slowchat
Suggereer jij nu dat remlof een baggeruser is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
vanwaar deze intresse eigenlijk
nee natuurlijk niet, daar probeer ik juist achter te komenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat remlof een baggeruser is?
Twee keer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, daar probeer ik juist achter te komen
ik zei komen![]()
begonnen met lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:53 schreef remlof het volgende:
lees de ONZ feedback effe na, en je snapt het
quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
begonnen met lezen
maare waarom vind je bef maar niets dan
Het is een open kliekje.. iedereen is welkomquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef remlof het volgende:
het lijkt een kliekje hier, ik probeer het tenminste nog af en toe, maar de meeste ONZ users kunnen niks met BeF
geloof me de meeste beffers, of in ieder geval de nachtcrew, die idd grotendeels uit de vorige sc reeks komtquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:56 schreef remlof het volgende:
het lijkt een kliekje hier, ik probeer het tenminste nog af en toe, maar de meeste ONZ users kunnen niks met BeF
dat kan wel zo zijn, maar je breekt niet graag in in ongoing discussies, zoals ze meestal aan de gang zijn hier (tis een slowchat) en bovendien, overdag, zo voor 7en is BeF vaak gewoon dood, terwijl er toch topics gesloten worden met een verwijzing naar hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een open kliekje.. iedereen is welkom
nee ok, maar slowchatten gaat niet echt als je andere (hilarische) ONZ topics wil volgen, die er steeds minder en minder zijn trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me de meeste beffers, of in ieder geval de nachtcrew, die idd grotendeels uit de vorige sc reeks komtstaat altijd open voor meer users erbij, graag zelfs, alleen je kunt niet verwachten dat die geen incrowd grapjes gaan maken, dat voor kom je gewoon niet, en je moet natuurlijk niet na 1 topic zeggen van ik voel me niet thuis want zo leer je natuurlijk nooit mensen kennen
ik ben in de SC ook gewoon binnengestapt en gewoon niet meer weg gegaan
ja je kunt niet bijden tegelijk doen, tenminste als er hier een beetje tempo in zitquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
nee ok, maar slowchatten gaat niet echt als je andere (hilarische) ONZ topics wil volgen, die er steeds minder en minder zijn trouwens
quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn, maar je breekt niet graag in in ongoing discussies, zoals ze meestal aan de gang zijn hier (tis een slowchat) en bovendien, overdag, zo voor 7en is BeF vaak gewoon dood, terwijl er toch topics gesloten worden met een verwijzing naar hier
dus als er een nieuw iemand bijkomt moeten de users die aan het praten zijn stoppen met hun gesprekquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn, maar je breekt niet graag in in ongoing discussies, zoals ze meestal aan de gang zijn hier (tis een slowchat) en bovendien, overdag, zo voor 7en is BeF vaak gewoon dood, terwijl er toch topics gesloten worden met een verwijzing naar hier
nee natuurlijk niet, maar juist dat verhinderd andere users hun dingen hier opeens te spuien, dus kortom: BeF is geen alternatief voor de meeste ONZ usersquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus als er een nieuw iemand bijkomt moeten de users die aan het praten zijn stoppen met hun gesprek
Ik snap de hele fucking discussie niet. Elk godvergeten subforum heeft z'n eigen [SC], behalve [ONZ]! Omdat er een paar zielige zeikerds zijn die goed liggen bij de crew, is de vorige gesloten. Deze is notabene ge-opend door de crew zelf! En omdat ze nu de bagger niet aankunnen, moet dit maar dicht? Dat gaat helemaal nergens over! Overdag ligt dit nagenoeg stil, dus ze moeten niet zo zeiken vind ik. Er zijn users die hier lol aan beleven en wat KS al zei, iedereen is welkom om hier bij te komen. Je moet inderdaad niet verwachten dat je meteen alles begrijpt, sommigen zijn vrienden IRL, dus dan mis je af en toe wel eens wat. Nou lekker boeiend zeg, ga je normaal gesproken dan ook huilend naar je mama dat ze je niet mogen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik ben hier toch! en ik huil nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik snap de hele fucking discussie niet. Elk godvergeten subforum heeft z'n eigen [SC], behalve [ONZ]! Omdat er een paar zielige zeikerds zijn die goed liggen bij de crew, is de vorige gesloten. Deze is notabene ge-opend door de crew zelf! En omdat ze nu de bagger niet aankunnen, moet dit maar dicht? Dat gaat helemaal nergens over! Overdag ligt dit nagenoeg stil, dus ze moeten niet zo zeiken vind ik. Er zijn users die hier lol aan beleven en wat KS al zei, iedereen is welkom om hier bij te komen. Je moet inderdaad niet verwachten dat je meteen alles begrijpt, sommigen zijn vrienden IRL, dus dan mis je af en toe wel eens wat. Nou lekker boeiend zeg, ga je normaal gesproken dan ook huilend naar je mama dat ze je niet mogen?
Ja maar die onzin hoeft ook niet te zijn, heel ONZ volspammen met biertopics of 'poepsex' topics.. het mag dan onzin zijn.. er is gewoon geen fuck aan..quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik ben hier toch! en ik huil nietIk probeer alleen duideluik te maken dat niet alle ONZ users into slowchat zijn, slowchat is er genoeg in ONZ, ze willen gewoon wat meer ruimte voor hun ONZin
weet je hoe dat heet als je met een paar man in het zoveelste topic gaat zitten ouwehoeren over bierquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik ben hier toch! en ik huil nietIk probeer alleen duideluik te maken dat niet alle ONZ users into slowchat zijn, slowchat is er genoeg in ONZ, ze willen gewoon wat meer ruimte voor hun ONZin
ja precies, zoals nu in die 'zijn hier nog lekkere ..." topics gebeurd. maar dat moet toch ook kunnen, een topic waarin een paar gasten lol met elkaar hebben met 'hun' soort humor. of heb je liever dat die hier komen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je hoe dat heet als je met een paar man in het zoveelste topic gaat zitten ouwehoeren over bier
juist slowchatten
Ze hadden de oude slowchat niet moeten sluitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:10 schreef remlof het volgende:
en natuurlijk moet BeF blijven, ze moeten alleen niet iedereen hierheen verwijzen bij het sluiten van topics
van mij mogen zequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ja precies, zoals nu in die 'zijn hier nog lekkere ..." topics gebeurd. maar dat moet toch ook kunnen, een topic waarin een paar gasten lol met elkaar hebben met 'hun' soort humor. of heb je liever dat die hier komen?
ONZ moet ook niet vol gespammed worden, natuurlijk moet troep op slot gegooid worden. maar de laatste tijd ging dat wel heel erg drastisch, drie posts, slotje "ga maar naar BeF"quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar die onzin hoeft ook niet te zijn, heel ONZ volspammen met biertopics of 'poepsex' topics.. het mag dan onzin zijn.. er is gewoon geen fuck aan..
mja dat blijft gewoon het irritante van humor, smaken verschillen heel erg op dat gebied.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ONZ moet ook niet vol gespammed worden, natuurlijk moet troep op slot gegooid worden. maar de laatste tijd ging dat wel heel erg drastisch, drie posts, slotje "ga maar naar BeF"![]()
maar de meeste ONZ topics zijn geen slowchat, het is onzin, plaatjes, linkjes wat dies meer zij, maar dat hoeft niet per definitie bagger te zijn...quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
van mij mogen ze
maar als je dat graag wilt, dan kun je beter voorstellen om een speciaal SC subforum op te richten
alle "hey bier lekker" topics zijn slowchat, en als je zoiets opent word je dus hier naartoe gestuurd, behalve als je FF of BS bent natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
maar de meeste ONZ topics zijn geen slowchat, het is onzin, plaatjes, linkjes wat dies meer zij, maar dat hoeft niet per definitie bagger te zijn...
ik denk dat er juist voor slowchat wel ruimte genoeg is in ONZ
Ik vind het wel bijna allemaal bagger trouwens. En de reden dat de meeste modjes vrij vlot weer afhaken is meestal omdat ze zich verkijken op de hoeveelheid tijd die ze er aan kwijt zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
maar de meeste ONZ topics zijn geen slowchat, het is onzin, plaatjes, linkjes wat dies meer zij, maar dat hoeft niet per definitie bagger te zijn...
ik denk dat er juist voor slowchat wel ruimte genoeg is in ONZ
is af en toe nodig om weer ff duidelijk te maken waar de grenzen liggen, na verloop van tijd word het dan weer soepeler, totdat de hele boel weer in puin ligtquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:29 schreef remlof het volgende:
natuurlijk moet je het kaf van het koren scheiden, maar de laatste tijd lijkt het er op dat bijna alles maar wordt neergemaaid...
Ze hebben op Danny's aandringen het even losgelaten, maar dat mondde uit in de grootste bagger ooit, meen ik. Vandaar dat ze nu weer wat strenger optredenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:29 schreef remlof het volgende:
natuurlijk moet je het kaf van het koren scheiden, maar de laatste tijd lijkt het er op dat bijna alles maar wordt neergemaaid...
en daarbij is dat de grootste forumbreede klacht op fok, het niet 1 lijn trekkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
ik had inderdaad het idee dat het vanavond al weer wat losser was, maar ze zouden beter één duidelijke lijn kunnen trekken en dat constant aanhouden, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is met steeds wisselende mods
En wisselend beleid. Maar zodra ze zien dat iemand wel zijn best heeft gedaan voor een OP, wachten ze sowieso wel langer meestal. Als er vervolgens niet mee wordt gedaan door users, wordt het bagger en dat is dan kut voor de TS, maar dan moeten ze het wel dichtsmijten. Of alle zooi opruimen en hopen dat het vervolgens beter gaat, maar dat kost heel veel tijd en die hebben ze niet echt op dit moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
ik had inderdaad het idee dat het vanavond al weer wat losser was, maar ze zouden beter één duidelijke lijn kunnen trekken en dat constant aanhouden, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is met steeds wisselende mods
nu juist weer wel met 5 mods denk ik zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
En wisselend beleid. Maar zodra ze zien dat iemand wel zijn best heeft gedaan voor een OP, wachten ze sowieso wel langer meestal. Als er vervolgens niet mee wordt gedaan door users, wordt het bagger en dat is dan kut voor de TS, maar dan moeten ze het wel dichtsmijten. Of alle zooi opruimen en hopen dat het vervolgens beter gaat, maar dat kost heel veel tijd en die hebben ze niet echt op dit moment.
Dat is denk ook het idee erachter, naast de onlinetijden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
nu juist weer wel met 5 mods denk ik zo
als iets na de 3e post al is gesloten kun je ervan uitgan dat het met 0 posts ook gesloten was gok ik zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:40 schreef remlof het volgende:
nee ik snap dat het lastig is... sommige topics kan je inderdaad na de OP al sluiten, maar als je denkt dat het nog wat kan worden kan je toch op z'n minst wel tot de tiende post wachten ofzo?
Waarschijnlijk denken ze dus dat het drie keer niks gaat worden dan hèquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:40 schreef remlof het volgende:
nee ik snap dat het lastig is... sommige topics kan je inderdaad na de OP al sluiten, maar als je denkt dat het nog wat kan worden kan je toch op z'n minst wel tot de tiende post wachten ofzo?
mijn topics blijven dan ook altijd lang openquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dus dat het drie keer niks gaat worden dan hè
Het ligt er ook wel aan welke user het opent. Je reputatie is erg belangrijk hier. Als jij bekend staat als enorme baggeruser, wordt je topic sneller gesloten dan dat van een ander.
over of bef open staat voor nieuwe users en of er topics te vroeg gesloten wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:48 schreef Karzeuler het volgende:
Waar gaat dit nu in gosnaam over? of heb ik wat gemist?
op de een of andere manier komt onz altijd op zen pootjes terechtquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:49 schreef remlof het volgende:
ik weet het, maar ik heb de laatste dagen echt topics gesloten zien worden waarvan ik dacht 'zonde!'... maar ja, ik kom hier nog steeds graag en ik snap dat een policy maken en handhaven erg lastifg is dus... we zullen wel zien hoe het gaat in de nabije toekomst
bier anyone?
eigenlijk is dit een verkapt FB topicquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:48 schreef Karzeuler het volgende:
Waar gaat dit nu in gosnaam over? of heb ik wat gemist?
snap alleen zelf niet wat ik hier nu zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:51 schreef Karzeuler het volgende:
okay dan
ja zo kan je inderdaad over alles filoseferen
maar om het daar over te hebben dat Beffen openmoet staan voor alle gebruikers enzo. Ik zeg dan altijd dat democratie de dictatuur van de meerderheid is en daar dan een conclussie uit getrokken moet worden
dus als de meerderheid hier alleen maar domme bagger topics wil openen dan moet dat beleid worden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:51 schreef Karzeuler het volgende:
okay dan
ja zo kan je inderdaad over alles filoseferen
maar om het daar over te hebben dat Beffen openmoet staan voor alle gebruikers enzo. Ik zeg dan altijd dat democratie de dictatuur van de meerderheid is en daar dan een conclussie uit getrokken moet worden
dan ben je perfect bef materiaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:52 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
snap alleen zelf niet wat ik hier nu zeg![]()
![]()
mja 20 posts per min vind ik ook niet relaxd maar zoals vanacht gaat lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:54 schreef remlof het volgende:
ik dacht altijd dat slowchatten niet zo m'n ding was maar, zo 's nachts is het wel ok
ja da's eigenlijk best wel een goeiequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus als de meerderheid hier alleen maar domme bagger topics wil openen dan moet dat beleid worden?
verantwoord baggeren is het mottoquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:56 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ja da's eigenlijk best wel een goeie
ja ben nu een beetje wazig want ik heb net een vette blow op, maar het voordeel daarvan is dat door mijn blow de deuren naar nieuwe waarnemingen ruimer geopend zijn en ik dan daardoor de dingen helderder zie dan fucking Balkenende.
Dus ja, ik denk dat een diversiteit aan meningen juist een aanwinst is vor de maatschappij en dus ook voor Fok enzovoorts
dus ja, hoe meer topics hoe beter
ik zal trachten hierin voortvarend progresief beleid te voeren, zijne excelentiequote:Op vrijdag 23 september 2005 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
verantwoord baggeren is het motto![]()
maak dat maar eens duidelijk aan een zooi echte baggerusers hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
verantwoord baggeren is het motto![]()
nope doe ik al 2 jaar niet meer aan, strickt alcohol nu, en veel graagquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:00 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ik zal trachten hierin voortvarend progresief beleid te voeren, zijne excelentie![]()
heeft er iemand hier nog een joint?![]()
i wish, maar ik heb alles wat ik nog had eergisteren al opgerooktquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:00 schreef Karzeuler het volgende:
heeft er iemand hier nog een joint?![]()
ik zou het doen, jupiler is *lekker*!quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:06 schreef Karzeuler het volgende:
Ben nu, aangezien er niets meer te blowen is hier, maar aan de jupiler gegaan
moet ik een foto er van nemen?
had je geen neiuwe wiet kunnen halen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
i wish, maar ik heb alles wat ik nog had eergisteren al opgerookt
doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:06 schreef Karzeuler het volgende:
Ben nu, aangezien er niets meer te blowen is hier, maar aan de jupiler gegaan
moet ik een foto er van nemen?
wacht ff, heb er net een gemaakt, maar moet 'm nog ff op het net zettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het doen, jupiler is *lekker*!
naah, ik ben niet zo'n blower... maar zo af en toe vind ik het wel lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:07 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
had je geen neiuwe wiet kunnen halen?
Ik heb de mazzel dat ik kan kiezen tussen willie wortel en maximiliaan
en tijdens m'n werk kan ik nog naar een shop in ASD rennen als ik zou willen
ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:17 schreef remlof het volgende:
[..]
naah, ik ben niet zo'n blower... maar zo af en toe vind ik het wel lekker![]()
Ben ik toch weer eens niet de meest onbeschaafde mensch ter wereld. ik zuip, maar wel uit een glasquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:19 schreef remlof het volgende:
[..]
hey dat lijkt mijn bureau wel! alleen drink ik nooit uit een glas
neuh een samenvatting staat in de ONZ FBquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:22 schreef JDude het volgende:
What the fuck, heb ik een deel gemist?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh een samenvatting staat in de ONZ FB
dat doe je netjes, ik zal mijn situatie effe posten, kan je de verschillen zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:23 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ben ik toch weer eens niet de meest onbeschaafde mensch ter wereld. ik zuip, maar wel uit een glas![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
dat doe je netjes, ik zal mijn situatie effe posten, kan je de verschillen zoeken
Gij hebt Grolsch, maar awel, ik heb Jupilerkequote:
ja maar dat hebben ze niet bij mijn C1000 op de hoekquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:31 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Gij hebt Grolsch, maar awel, ik heb Jupilerke![]()
kijk, ik heb dekaquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar dat hebben ze niet bij mijn C1000 op de hoek
aaaaargh da's echt een koopje voor zulks goddelijk bier!quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:34 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
kijk, ik jeb deka![]()
overigens haal ik de jupi's 75 cl flessen van 1,30 per stuk bij de GB express in BXL(ex 0,20 statiegeld)
ja in NL zouden ze 3 euro kostenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:36 schreef remlof het volgende:
[..]
aaaaargh da's echt een koopje voor zulks goddelijk bier!![]()
maar hoe zit het nou met die vlaamse moppies? sommige zijn wel leuk, maar eeerrr ik weet het niet ze hebben toch iets aparts...quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:38 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ja in NL zouden ze 3 euro kosten
Daarom ben ik zo blijde dat ik dagelijks vanwege mijn werk (minibar op de benelux expres) in BE kom
goddelijk land (wat betreft bier en gezellige mensen)
ja had van iemand vernomen in dit topic dat het over het opengooien van de beffende gebruikers in de topics ging die bedreigt zouden worden met opgesloten te worden of zo iets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:34 schreef remlof het volgende:
er is trouwens echt helemaal niks mis met beffen!![]()
neeee, het ging erom dat niet alle ONZ users willen beffen en daar toch toe gedwongen wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:42 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
ja had van iemand vernomen in dit topic dat het over het opengooien van de beffende gebruikers in de topics ging die bedreigt zouden worden met opgesloten te worden of zo iets.
Ja weet niet wat iki daarover moet filosoferen![]()
Nou de NMBS heeft hele plezante Vlaamse schone meiskes in dienst, awel, maar af en toe kom je ook wel eens wat gasten tegen die zo uit Guust Flater vandaan zouden komen. Alhoewel dat de laatste tijd alweer mee valt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
maar hoe zit het nou met die vlaamse moppies? sommige zijn wel leuk, maar eeerrr ik weet het niet ze hebben toch iets aparts...
Kan ik wel wat bij indenken. Ikzelf moet ook heel geil zijn qua bui, wil ik zomaar vrijwillig in de zure sloot gaan lebberenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
neeee, het ging erom dat niet alle ONZ users willen beffen en daar toch toe gedwongen worden
ja je hebt wel gelijk, hoe zuidelijker hoe schonerquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:47 schreef Karzeuler het volgende:
Toch kan ik concluderen dat er in Vlaanderen veel schoons rondloopt.
ja en de sloot moet je wel aanstaan natuurlijk, dat spreekt voor zich :-Pquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:49 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Kan ik wel wat bij indenken. Ikzelf moet ook heel geil zijn qua bui, wil ik zomaar vrijwillig in de zure sloot gaan lebberen![]()
Ga eens stappen in Leuven, dat isquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk, hoe zuidelijker hoe schoner![]()
maar belgische meisjes heb ik gewoon weinig ervaring mee, daar zal het aan liggen
dat is inderdaad niet iets wat je met meiskes van 20 moet doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:54 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ga eens stappen in Leuven, dat is![]()
Overigens heb ik best bewondering voor die meiskes die dan in hun eentje de trein Antwerpen-Nijvel moeten gaan knippen. Is veel lef voor nodig namelijk.
Dat is een trein vol losgeslagen tuig, en de NMBS stuurt dan als controlle een meiske van plus minus 20 jaar.
Laatst hadden ze er eentje total los geslagen daar.
Neen, 'Ollanderquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet iets wat je met meiskes van 20 moet doen
maar ben jij nou belg of niet?
dan heb ik het toch 'ollands goedkoper gedaan: een stuk of tien grolsch pijpjes... een eurootje of 4, 5quote:Op vrijdag 23 september 2005 05:00 schreef Karzeuler het volgende:
shit bier is op
Heb de laatste 6 uur potverr 3 x 75 cl Jupiler + 75 cl Vin d'pays de laude opgedronken en daarbij nog een blow
da's toch wel een redelijke avond dacht ik zo
kosten: bijna 10 euro
Ja maar bij mij is icl. statiegeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 05:02 schreef remlof het volgende:
[..]
dan heb ik het toch 'ollands goedkoper gedaan: een stuk of tien grolsch pijpjes... een eurootje of 4, 5
Die pijp[jes zijn toch 25 cl?quote:Op vrijdag 23 september 2005 05:04 schreef remlof het volgende:
een stuk of tien grolsch à 33 cl. kunnen er ook 12 geweest zijn
Goeienavond BeFmodje..quote:
Als ik er niet ben is het wél leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Janetje het volgende:
Goeienavond BeFmodje..
T ging snel gister..
ik zit aan de jupiler wederomquote:
Nou ja.. leuk.. leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik er niet ben is het wél leuk.
Sterkte..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef 1040STf het volgende:
Godverdomme geen blikken vanavond.
Maar jij had een toffe date. Hoe ging het?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik er niet ben is het wél leuk.
* werpt een blik op cerror...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef 1040STf het volgende:
Godverdomme geen blikken vanavond.
Lul.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
* werpt een blik op cerror...
Wise-ass.quote:
Ik drink martini áls limonade..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
Ik drink martini uit een limonadeglas..
Ik heb vandaag zelf maar gehaald omdat je tegenwoordig niet meer op je ouders kunt vertrouwenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Check!
[..]
'naaf! Ik zit momenteel gewoon niet aan het bier
Karvan Cevimartiniquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik drink martini áls limonade..
Ik ga toch ook maar eens een beginnetje makenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelf maar gehaald omdat je tegenwoordig niet meer op je ouders kunt vertrouwen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef 1040STf het volgende:
Ik heb godver niet genoeg bier!
Slimquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Karvan Cevimartini [afbeelding]
[..]
Ik ga toch ook maar eens een beginnetje maken
Ik heb nog 4 volle kratten waarvan er een koud ligtquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef 1040STf het volgende:
Hoe kan dat nou, het is vrijdag!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef 1040STf het volgende:
Glas omhoog houdt... prrrrroost ps..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
* HJtje opentrekt
Proost een ieder![]()
Hoi PSquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
* HJtje opentrekt
Proost een ieder![]()
Weer langs pa, en geen boodschappen doen voor mezelf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, het is vrijdag!
Hoe kan je nou bier vergeten te halenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Weer langs pa, en geen boodschappen doen voor mezelf.
* KLinkt met Janetjequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Glas omhoog houdt... prrrrroost ps..
Ja proost enzoquote:
Prioriteiten, mên!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Weer langs pa, en geen boodschappen doen voor mezelf.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Prioriteiten, mên!
Ik zat te f5'en op een oude bladzijde
Hoi PS![]()
![]()
{HK}
![]()
Mopperkont.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
Al die smilies.... seppuku!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Das
Heej rpp![]()
![]()
{HK}
?
We kennen elkaar nog maar zo kort.
Maaruh ja graag
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]![]()
Ze heeft ja gezegd!
Waar & wanneer?
Ah.. daarom blijf je nog eventjes =Dquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
Ik heb net zo'n briljant stukje melodie bedacht!
Neen, ik blijf voor jou.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. daarom blijf je nog eventjes =D
Laat het maar kutnewbie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
Zo dan, hier ook maar ff reageren jah![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ik blijf voor jou.
[..]
Laat het maar kutnewbie.
Tja, bijblijven maakt je minder newbie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Jij bent later dan mij geregistreerd, mag je dan ook mee posts hebben![]()
Of minder 'verslaafd'quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, bijblijven maakt je minder newbie.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier en binnen 24 uur?
* Moet binnenhalen wat ze gevangen heeft
Owjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
Gaan jullie viezelevoezen?
c en Janetje dus.
Dan ben ik lurkend aanwezig
Nee joh, diequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
c en Janetje dus.
Jaja, morgen weer verderquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
cerror en the terminator nu is de pub sc dood
c en ik viezelevoezen? Nóóóit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
c en Janetje dus.
Kun je nagaan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zozo, en dat terwijl net bij mij De Vliegende Panters "Slager Korrel" ten gehore brengen!
En mijn ketting?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat ik geen ketting duldt
c post in PUB?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
Jaquote:
Het is hier dan ook veul tofferquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
Ja, en jij mag nog geen bierquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
is iedereen nou hier naartoe verhuisd?
Liegenaar!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
c en ik viezelevoezen? Nóóóit...
Stupid mequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee joh, diewas om dat kutnewbie
ja en? ik drink t tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en jij mag nog geen bier![]()
Sorry..quote:
Duhuh.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
c en ik viezelevoezen? Nóóóit...
quote:
quote:
Ik mag dus verder dan het aanrecht?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een onzichtbare waarmee je aan mij vastzit![]()
Imquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
is iedereen nou hier naartoe verhuisd?
Jij hield toch niet van bondagequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik mag dus verder dan het aanrecht?
Aan jou wil ik wel vastgeketend zijn
Ik deed het in mijn onschuld daar postenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Duhuh.
Lekker ongeneerd puberposten.![]()
Maar ik was de enigste die hem door hadquote:
cerror heeft er ene ban.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik deed het in mijn onschuld daar posten
Als PS dus, heb niet eens een kloon
Niet van de plaatjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van bondage![]()
Breezersletjequote:
Bijna danquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Duhuh.
Lekker ongeneerd puberposten.![]()
enigequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik was de enigste die hem door had
Ik nu ook weer.quote:
Oh, biatchquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet van de plaatjes
Doen is wat anders
Wat PS zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet van de plaatjes
Doen is wat anders
quote:
Pub, slangemans.quote:
Danschend door den kamerquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef cerror het volgende:
Ik nu ook weer.
Feescht lango, feescht!
Doch lievquote:
* Eensch is samenquote:
Hier, leuke avatar voor je:quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doch liev
[..]
* Eensch is samen
Ik dansch op radix met z'n amiga mods! und du?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier, leuke avatar voor je:
[afbeelding]
![]()
En ik ben niet blondquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier, leuke avatar voor je:
[afbeelding]
![]()
quote:
Tuurlijk! Je moet wel bier halen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik mag dus verder dan het aanrecht?
Aan jou wil ik wel vastgeketend zijn
Een heterdaadjequote:
quote:
wat denk je wel niet van me.. ben pas 15 heurquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pfff, jij was toch ook zo'n bondage freak?
Tja, heb in die PUB topics wel al anders gezienquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van me.. ben pas 15 heur![]()
![]()
quote:
als ik die schijnheilige fluit-smiley kon vinden zou ik em nu neerzetten hier.. en dan:quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, heb in die PUB topics wel al anders gezien![]()
Toch meteen weer op mijn plaats he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je moet wel bier halen![insert bengel smilie]
Heb je het ook voor roodharig?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, zo beter![]()
[afbeelding]
quote:
Ff zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je het ook voor roodharig?
Alsof jij zonderquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch meteen weer op mijn plaats he?
Mannen
[..]
Heb je het ook voor roodharig?
[..]
sorry
Gelukkig welquote:
Das dus mnderquote:
Tja, kan er ook niets aan doen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dus mnder
* Geen ava change doet dus
Ik voel me zo giebelig als iniminiquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
Een gedachte nimmer zo haatvol,
dan als een bierblik zo halfvol.
Best wel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof jij zonderHJ
kan
Maar even alle gekheid op twee stokjes, tuurlijk ben ik enorm ge-emancipeerd! Het enige wat ik weiger te doen is strijken
Mijn drang om een deerne zo passievol te kussen,quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik voel me zo giebelig als inimini
Met een fles nog slechts halfvol martini..
Trusten T_Tquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niets aan doen...
Ik ga trouwens ook lekker slapen, tot laters...
Mijn drang om de rest van die fles te atten..quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn drang om een deerne zo passievol te kussen,
word verstoord door externe ruis en haar vol lussen... waar is die kutborstel
Om mijn dorst naar passie te lessen,quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn drang om de rest van die fles te atten..
Wordt verstoord door de drang mij langzamer te bezatten..
Om mijn roeping als eenzaam stervende te vervullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Om mijn dorst naar passie te lessen,
neem ik maar aarsappelschillessen.
omdat het zo'n mooi lang woord is.
Lekker danquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef DaMook het volgende:
Het begint hier ook al rustig te worden
Ik heb het op irc over liefdesquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker dan
Nu ga ik weg en dan ben jij er opeens weer
Trusten voor later DaMook
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het op irc over liefdes
Maar truste dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag, mijn aanstaande eegaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker dan
Nu ga ik weg en dan ben jij er opeens weer
Trusten voor later DaMook
Liefdequote:
liefde kan heel mooi zijnquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
Stelletje grafjosties~!
Overmorgen een verse hostiquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
Stelletje grafjosties~!
Mitt hamm!quote:
Graf jostoesquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
Stelletje grafjosties~!
Und so möglich mit Kruidenboter!quote:
niet dat ik er fan van ben ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Graf jostoes![]()
![]()
is dat een josti band die uitgenodigt is bij een uitvaart? Lijkt me wel wat.
De josti band mag mijn eventueele uitvaart wel verzorgen![]()
Dat ze daar met hun tong uit hun bek op een xilofoon staan te hengsten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Graf jostoes![]()
![]()
is dat een josti band die uitgenodigt is bij een uitvaart? Lijkt me wel wat.
De josti band mag mijn eventueele uitvaart wel verzorgen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ze daar met hun tong uit hun bek op een xilofoon staan te hengsten?
[/teeuwen]
Ja met zo'n instelling BLIJF je zwakzinnigquote:
voorwaar, gij kent de klasiekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling BLIJF je zwakzinnigvind je het gek..
Teeuwen heerscht.. dat zal ook de heer cerror met mij eens zijn.. íets zegt me dat hij wel eens een show van Teeuwen gezien heeftquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
voorwaar, gij kent de klasieken![]()
Teeuwenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Teeuwen heerscht.. dat zal ook de heer cerror met mij eens zijn.. íets zegt me dat hij wel eens een show van Teeuwen gezien heeft
Kijk.. ik heb die gozer helemaal ondergekwijld..quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef Karzeuler het volgende:
Maar opzich zijn de klanken van de josti band ook zielsuitingen
net als eric clapton of yehudi menuhin dat op hun wijze uit hun instrument weten te toveren
daar moet je de kunst van inzien, of zo iets
persoonlijk geef ik de voorkeur aan andere artistieke uitingen dan die van de josti band, maar dat zit in de familie denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk.. ik heb die gozer helemaal ondergekwijld..![]()
maar je hebt wel gelijk hoor.. ergens..
Hihihi oh ja?quote:
Wees niet bang DaMook komt to the rescuequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietben alleen met jou aan t praten
![]()
De rest van het pubervolk ligt al op bed natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietben alleen met jou aan t praten
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wees niet bang DaMook komt to the rescue
Ik nietquote:
Ja DM, verlos mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wees niet bang DaMook komt to the rescue
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
De rest van het pubervolk ligt al op bed natuurlijk!
Het scheelt dat ik een adolecent ben natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
De rest van het pubervolk ligt al op bed natuurlijk!
Ga jij nu maar gewoon geil wezen en zulks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik een adolecent ben natuurlijk
Komt voor elkaar..quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga jij nu maar gewoon geil wezen en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |