Precies, dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.
Hij mag die bal natuurlijk nooit meer spelen en al helemaal niet zo slap/makkelijk. Verder ging ook Vonk te vroeg naar de grond, maar dat was onoverkomelijk gezien zijn staat van dienst. Boukhari eiste die bal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.
Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfffquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Arsenal en Ajax spelen met hun B-team...![]()
Iedereen weet toch dat Arsenal zonder Henry 3x niks is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfff
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Jammer dat AZ geen 2e is gebleven vorig seizoen. Die hadden er waarschijnlijk meer van gemaakt.
Eerlijk gezegd denk ik dat AZ het inderdaad beter zou doen tegen dit gehavend Arsenal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man
Elke ploeg maakt fouten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man
Die gloryhuntende fokkers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens erg ongelukkiog die tegentreffer.Ajax heeft het heft nadien duidelijk in handen en mooi om te horen dat de echte suporters achtere Ajax blijven staan.
Zoals nu lees ik alleen maar posts van azijnzeikers. die niet achter hun club staan.quote:
Ik vind de gevaarlijkste man Vonk... voor je het weet ligt de bal achter hem in het net.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen roept wel Boukhari kan er niks van en is veel te licht voor dit niveau, maar hij is tot nu toe wel de gevaarlijkste man aan Ajax kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |