Die ja.. die fucking bitch die iedereen naar de bek slijmt en zo ongeveer alle mannen echt loopt op te geilen met haar wulpse gedrag. Die inderdaad.quote:
Gelukkig heb je dan een fijne avond gehadquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ze is erg verbeten.
Toen Joost haar vroeg hoe ze over haar nominatie dacht stak ze demonstratief 2 middelvingers in de lucht.
Ze lijkt haar verdriet te hebben omgezet in woede.
Wat ik verwacht is dat ze bij gelegenheid enorm uit haar slof gaat schieten, op een onredelijke manier. Waar ze de boel alleen maar mee verergert.
Mijn favoriet is Ralph Coos...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar?? Mocht Lieske er nu voor jou onverhoopt uitgaan, blijf je dan of ga je iets anders doen?
Wie is je favoriet na Lieske? Ik neem aan dat het een vrouw is en zeker niet Dildo.
stemmingen op talpa sitequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zn favo's zijn Lieske, Roel en Ralph![]()
Ja dat snap ik ook niet zo goed, misschien durven ze t nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef Kolomo het volgende:
Waarom doorzien ze sommige mensen maar stemmen ze er niet op?
Het is maar een 19 oud meisje dat nog nergens vanaf weet. Pure onzekerheid.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske moet wel ophouden met dat toch? de hele tijd. Komt nogal retarded over.
Beetje jammerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
Wat roddelen Roel en Lieske, ongelofelijk wat achterbaks zeg
Ik denk dat daarom de dbk nominaties niet te zien waren omdat ze daar te horen hebben gekregen dat Tanja niet genoemd mocht wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:45 schreef Maerycke het volgende:
Beetje katerig? Mwoah.. het verbaast me mateloos dat niet openlijk door Talpa wordt gemeld dat Tanja blijft zitten waar ze zit. Dat zou én leuk zijn voor het spelelement en de onderlinge jaloezie en het zou een hoop irritatie hier schelen
Ik vindt het wel heel irritant dat iedereen 19 zo jong vindt.. het is haar karakter dat naïef en irritant kan zijn.. niet haar leeftijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is maar een 19 oud meisje dat nog nergens vanaf weet. Pure onzekerheid.
En je zou natuurlijk ook niet echt veel zelfbewuster worden wanneer je tussen een stel van die self-obsessed kenau's inzit natuurlijk...
die drie in en om het bubbelbad zijn ook niet heilig hoor de enige die nu niet roddelen zijn degen die echt slapen ....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
Wat roddelen Roel en Lieske, ongelofelijk wat achterbaks zeg
Let the man speak for himself!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zn favo's zijn Lieske, Roel en Ralph![]()
Maar dat is nou juist zo jammer. Meld de bewoners en heel Nederland dat Tanja blijft zitten en laat ze het dan onderling uitvechten. Het is ook best aardig (alleen zijn die bewoners niet zo slim) om bijvoorbeeld een pact met Tanja te sluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat daarom de dbk nominaties niet te zien waren omdat ze daar te horen hebben gekregen dat Tanja niet genoemd mocht worden![]()
hahaha Ralp en Rob zijn ook aan het roddelen in bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die drie in en om het bubbelbad zijn ook niet heilig hoor de enige die nu niet roddelen zijn degen die echt slapen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |