Hij moet t gewoon beide doen, zeg gewoon: Niet zeiken, Ralph die is okay en Menno is een achterbakse lulquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind dat Roel haar dat nu moet uitleggen in plaats van haar subtiel tegen Menno op te zetten:)
Zie ik polarisatie??quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, lieve schat... niet omdat het mijn Lieske is. Ik ben gewoon niet zo arrogant om te gaan roepen dat ik het beter weet dan iemand die poetst volgens schema van een mondhygieniste... Maar je blijft maar lekker roepen hoor
Ligt eraan of linda of sjankwal ook genomineerd isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat het een veilige gok is als ik gok dat Menno over 3 weken het huis verlaat
Typisch Roel, praatjes, verhaaltjes en praatjes en achteraf "oeps"quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja Roel, beetje laat
Ik hebt nog zo gezegd heel de week lang
Volgende keer dus maar over de hekken gaan roepenWil ook wel matten met de bewaking
![]()
en daarachter kwam: "toch?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske: "Reken maar dat ze deze week de waarheid te horen krijgen als mij iets niet zint"
tja ik vind dido net effe te veel * prinsessen gedrag* *air* vertonen,maar daar zullen vele het wel weer niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop heeeeel hard met je mee
Dido = namelijk niet leuk, bah, Lieske is veel leuker. Ook als alleen je maatje![]()
Heel veilig volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat het een veilige gok is als ik gok dat Menno over 3 weken het huis verlaat
Ik snap er ook niets van. Maar laten we het over andere, leukere zaken gaan hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:39 schreef jalla het volgende:
poetsen is individueel, en als lieskes mondhygieniste heeft gezegd dat ze op een bep manier moet poetsen neem ik aan dat lieske dat ook doet en dat dat ook een goede manier is
snap die hele diskussie erover niet
Dan blijf ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik lach me elke avond helemaal suf om jullie!![]()
Ik stem voor Scanman, MIlagro en Delta in BB6!!!![]()
![]()
On topic: Dido en Chantal zijn zich weer aan het inlullen bij de rest.
Ga lekker naar Roel en Lieske luisteren.
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
Zijn er meer mensen die een beetje een katerig gevoel hebben overgehouden aan deze avond?![]()
Milagroquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik lach me elke avond helemaal suf om jullie!![]()
Ik stem voor Scanman, MIlagro en Delta in BB6!!!![]()
![]()
On topic: Dido en Chantal zijn zich weer aan het inlullen bij de rest.
Ga lekker naar Roel en Lieske luisteren.
Een enórme kater zelfs. Heb met walging zitten kijken naar de nominaties, met walging zitten kijken naar de pro-tanja acties.... en ik vind de presentatie nog steeds bedroevend.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
Zijn er meer mensen die een beetje een katerig gevoel hebben overgehouden aan deze avond?![]()
Ik had m toch slimmer ingeschatquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Typisch Roel, praatjes, verhaaltjes en praatjes en achteraf "oeps"![]()
Ja we zouden het net even over Dido hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Jezus die Lieske poetst wel als een Josti on acid zeg.
Of hadden jullie het daar al over gehad?
Nog niet... op zich wel een goed onderwerpquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
Jezus die Lieske poetst wel als een Josti on acid zeg.
Of hadden jullie het daar al over gehad?
Roel eruit volgende week, dan is dit praatje met massage c.q zieltje winnen ook verloren energie voor Liesquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Typisch Roel, praatjes, verhaaltjes en praatjes en achteraf "oeps"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |