Ver als in wat?quote:Op zondag 3 september 2006 01:20 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, hij gaat wel ver.
In dingen, aandacht ect.quote:Op zondag 3 september 2006 01:22 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ver als in wat?
Hij is trouwens binnenkort te zien in de nieuwe Talpa comedie, Man en Paard![]()
Minder populair... hype?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Schupi het volgende:
Ik denk dat het helemaal niets uitmaakt omdat hij het typetje zo geweldig goed neerzet. Ik denk dat de hype alleen maar groter wordt, mits ie zendtijd blijft krijgen.
Wat denken jullie?
Misschien moet je eens onder je steen vandaan kruipen?quote:Op zondag 3 september 2006 01:45 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Minder populair... hype?
Ik heb nog nooit van die hele adje gehoord.
quote:Op zondag 3 september 2006 01:50 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Misschien moet je eens onder je steen vandaan kruipen?
Als ik die foto zo zie dan heb ik niet het gevoel dat ik veel mis.quote:
How are we feeling superior todayquote:Op zondag 3 september 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
goh komt er ook iemand achter, dat wist ik al de 1e keer dat ik die flaptaart zag...
inderdaad hij heeft geen verkeerde stem.quote:Op zondag 3 september 2006 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
Die knakker kan anders best goed zingen.
Alsof Paul dat nog nooit gedaan heeft in een uitzendingquote:Op zondag 3 september 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In dingen, aandacht ect.
Gewoon je broek laten zakken in een TV show bijvoorbeeld.
Ja ben wel benieuwd.quote:Op zondag 3 september 2006 16:33 schreef sjeppert het volgende:
foto ff posten dan
Ze zullen nu toch wel ontwikkeld zijn,of heb je de camera naar de ontwikkelings landen gestuurd??quote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef -Sum- het volgende:
heej ik verzin het niet ofzomaar helaas, het was een wegwerpcamera die ik mee had omdat ie nog niet vol was
(jaja lekker vintage!)
maar zodra de fotos ontwikkeld zijn, kom ik hier weer terug
nee ik was dit topic vergetenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ze zullen nu toch wel ontwikkeld zijn,of heb je de camera naar de ontwikkelings landen gestuurd??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |