Mongooltje? Nee, hij heeft zich niet als mogooltje neergezet maar als een supernerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:15 schreef 0 het volgende:
Uit dat programma van Paul de Leeuw.
Het zou zogenaamd een mongooltje zijn.
Ohw ik heb hem maar 1 keer gezien en ik dacht dat het een mongooltje was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef Schupi het volgende:
[..]
Mongooltje? Nee, hij heeft zich niet als mogooltje neergezet maar als een supernerd
Misschien inderdaad nog te vroeg om van een hype te spreken, maar ik denk dat over een maand of wat heel Nederland Adje kent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef LostFormat het volgende:
Welke hype?
"Je bent toch gek als je springt!"quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef Adelante het volgende:
adje is een watje
niet bungee bingo-en
Ik zit er nu net naar te kijken en ik ben het geheel met je eens.quote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had binnen een paar seconde door dat het een acteur was, lijkt me vrij duidelijk. Voor mij iemand die heel slecht Napoleon Dynamite nadoet.
Haha als jij de eerste aflevering van mooi weer de leeuw gaat kijken, kan je echt niet zien dat het een acteur is, mits je er op gaat letten, gewoon een hele goeie acteur!quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zit er nu net naar te kijken en ik ben het geheel met je eens.
Ik zag net het stukje dat'ie ging zingen en dat niet was uitgezonden. Sorry, maar hij legde het er wel ontzettend dik bovenop.quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Haha als jij de eerste aflevering van mooi weer de leeuw gaat kijken, kan je echt niet zien dat het een acteur is, mits je er op gaat letten, gewoon een hele goeie acteur!
Volgens mij gewoon een beetje jaloersquote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had binnen een paar seconde door dat het een acteur was, lijkt me vrij duidelijk. Voor mij iemand die heel slecht Napoleon Dynamite nadoet.
Ja, vooral op z'n uiterlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef remmy159 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een beetje jaloers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof stukjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:06 schreef jmac het volgende:
Sinds het begin van de uitzendingen van Mooi Weer De Leeuw was hij aanwezig: Adje. Als lid van een koor uit Budel wilde hij een lied ten gehore brengen ter gelegenheid van de 50e verjaardag van
BLA DIE BLA DIE BLA ENZO.......
...il er nog niet veel over kwijt. De kwestie blijft voorlopig in nevelen gehuld. In elk geval tot aanstaande zaterdagavond, aldus een woordvoerder van de omroep tegen de Volkskrant.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:43 schreef Suuz_ het volgende:
oooh die adje!! schitterend haha
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef Impry het volgende:
Ik herkende hem al als Appie Janssen uit de Efteling Fanfare waar hij een geniale rol heeft onder de leiding van Meneer Verstappen(de dirigent)
Ja ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind Adje nou minder leuk eigenlijk nu ik weet dat het nep is
Ja maar als je na dat duet nog mensen zjin die denken dat het echt is mogen die zichzelf gaan na kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 07:45 schreef Aagje75 het volgende:
adje was echt goed gisteren in dat duet, toen Paul de stage weer op kwam lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |