abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 23:59:39 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30843811
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen op de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic posts zullen worden verwijderd.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 22 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:05:43 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30843994
Big Brother spreekt: "Beste bewoners. De rokers moeten nu hun sigaretten doven, de weekopdracht is nu begonnen."
...

"Wie overtredingen niet meldt, staat genomineerd voor de volgende nominatie."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:13:54 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30844236
Menno en Chantal samen in een stoel. Ik heb het begin niet gehoord, maar ze heeft het ineens tegen Menno over zijn Playboys. "Iedere druppel is voor mij."
Even later of hij geen drie flesjes poppers bij zich heeft?

Dido: "Ik wist helemaal niet dat die verboden waren."
Pas kort volgens Roel.
Dido heeft met Koninginnedag nog poppers gekocht. Ze denkt dat het iets als spaanse vlieg is. Roel heeft het over de rush die je ervan krijgt.

nu echt weg, suc6 allemaal.
pi_30844861
Stream 3

0.03 In de blauwe stoelen. Chantal tegen Dido : Ik heb niet altijd zin in zware gesprekken. Het is een intimiderende persoonlijkheid. In het begin doe je alles wat hij zegt. Het is een man met een gebruiksaanwijzing.

0.04 Speaker : Sigaretten doven. De weekopdracht is nu begonnen. De opdracht moet buitengewoon serieus genomen worden. Wij letten alle momenten van de dag scherp op, in het huis en de tuin. En een bericht voor de antirookbrigade : Wie de overtredingen niet meldt staat genomineerd voor de volgende nominatie. Menno gaat naast Chantal in haar stoel zitten en steekt een sigaret op. Roel zit er inmiddels ook bij.

Stream 1

0.13 In de damesslaapkamer. Nathalie : Rikkert zat ook in de zaal. Tanja : Hoe weet je dat ? Nathalie : Het staat ook in je contract dat je de volgende keer aanwezig moet zijn. Linda : Ik vind het niet erg zo te moeten nomineren voor een keer.

0.14 In de badkamer. Lieske poetst haar tanden. Lieske : Morgen begint het ontslankingskuur (als ik het goed verstaan heb). Als ik het huis uit ga ga ik verdomd lekker uit ook. Wat mij geraakt heeft van twee mensen, ik heb met jou een gesprek gehad, jij bent de ergste, de allerlaatste waar ik mee zou willen praten. Met twee mensen heb ik dat. Met andere mensen kan het me niet schelen (o.i.d.). Joost : Ik had niet verwacht dat jij zes stemmen zou krijgen. Er zijn er geswitcht van Ralph naar jou. Lieske : Ik denk dat jij een heel eind komt. Joost : Ik weet het niet. Met één stem kun je al genomineerd staan. Als ik op de bank zit, meisjes van 12 en 13 stemmen niet op mij. Dan kun je er toch uit gaan. Lieske : Hoe denk jij over mijn bank ? Joost : Ralph heeft al een keer gezeten, dus die is populair. Hoe het in de groep ligt zal het tussen jou en Ralph gaan. Lieske : Ik vind het een shock dat Menno stemmen krijgt. Joost : Ik had het niet verwacht. Voor jou is het denk ik wel de heftigste dag uit je BB carrière. Hoe het vanochtend is gegaan is gewoon klote. Lieske : Om heel eerlijk te zijn, met een aantal mensen heb ik, stuur mij maar naar huis, laat mij maar opdonderen. Ik ga niet met een vrijwillige exit naar huis. Joost : De helft heeft niet op je gestemd. Zo kun je het ook zien. Lieske : De groep heeft gesproken. De groep ziet mij het liefste gaan. Het Nederlandse publiek kan daar heel heftig een stokje voor steken of we laten haar gaan. Joost : Zo is het de vorige keer niet gegaan. De statistieken zijn in je voordeel (Ralph had de meeste stemmen en hoefde niet te vertrekken). Lieske : Van Tanja wist ik het al. Die had gezegd op dezelfde te stemmen. Ik kan er met haar om lachen ook. Dat is geen namaaklach. Joost over de nominatie van Lieske : Ik denk dat Rikkert het heel erg vindt.

0.24 Roel verschijnt even. Roel over het stoppen met roken : Eitje. Lieske tegen Joost : Slaap lekker schat. Tot morgen lieverd. Je bent echt een lieverd.
pi_30845877
Roel wordt binnen gemasseerd door Lieske.
Ze bespreken onder andere enkele andere bewoners.
* Roel heeft spijt dat hij niet Menno heeft genomineerd, want eigenlijk heeft hij er nauwelijks mee gepraat en hij vindt dat ralph ook wel gelijk heeft met zijn motivatie (over de tactiek van Menno in het huis).
* Over Chantal hebben ze het, en dan met name over de verhalen die Chantal vertelt. Roel: "Elk verhaal van Chantal gaat erover dat ze in de een of andere bar aan het drinken is"
* Lieske over Tanja: Ik kan de laatste tijd beter met haar opschieten. gisteravond nog een goed gesprek met haar gehad."
* Lieske zegt nog een keer dat Ralph niet haar type man is. Ze houdt niet zo van metroseksuele mannen: "Ik heb nog nooit een man meegemaakt die cremespoeling gebruikt" zegt ze.

Buiten zitten Menno en Ingrid in het bubbelbad en Chantal zit op de rand, maar wat er gezegd wordt weet ik niet.

Verder zie ik nu dat Ralph en Joost er nog zitten. Ze hebben een gesprek over dat Ralph Joost heel volwassen vindt voor zijn leeftijd. Ralph eindigt met 'no hard feelings'. Waarschijnlijk ging het dus over Joost's nominatie. Joost zegt nog: "Die verdere kennismaking die komt er."
pi_30846049
Stream 3

0.31 Ingrid en Menno in het bubbelbad.

Stream 1

0.31 Dido tegen Chantal : Ik rook er ook nog één. Ze gaan naar het bubbelbad.

Stream 3

0.33 Lieske masseert de rug van Roel op de bank in het woongedeelte. Lieske : Hij zat mij mee te slepen in die dwangbuis. Ik heb ook heel erg nagedacht over iemand anders. Roel : Wie dan ? Lieske : Tanja slipped my mind. Ik heb over veel bewoners nagedacht. Ik heb gezegd, Ralph is de laatste die ik in mijn vriendengroep terug zou zien. Ze zeiden, heeft het met rangen en standen te maken. Hij is betweterig. Ik heb niks met hem. Ik hou van verbaal sterkere jongens. Roel : Dat is ie niet zo. Lieske : Ik heb ook weinig te melden hier. Roel : Tuurlijk niet. Lieske : Waarom heb je Linda genomineerd ? Roel : Puur tactiek. Maar het is mislukt. Ik dacht naast Menno en Ralph te zitten. Ze vond het niet leuk. Ik had beter Menno kunnen nomineren, achteraf. Menno heb ik ook geen band mee of zo. Ik begrijp wel wat Rob doet. En wat Ralph doet snap ik ook. Ik wil gewoon hier blijven. Lieske : Ze hebben het over mij buiten. Roel : Laat ze lullen joh. Ze hebben het wiel niet uitgevonden. Een andere groep mensen had je misschien wel raakvlakken mee gehad. Lieske : Ze spelen het op mijn leeftijd. Chantal is nog jong van geest. Die komt bij jullie leeftijd terecht, 30 of zo. Vandaag is de anti-blad-voor-mijn-mond week gestart. Reken maar dat ik iets zeg als het me niet zint. Toch ? Roel : Precies. Roel zegt dat Ralph gelijk heeft m.b.t. Menno die van zijn moeder niet over politiek zou mogen praten. Roel : Ik heb de afgelopen week ook geen gesprek met hem gehad.

0.44 Lieske : De discussie dat ik met andere mensen in aanraking moet komen. Roel : Allemaal bullshit. Lieske : Ik kom uit een beschermde wereld. Jij bent kraker, afgestudeerd. Ik begin maar net met de studie. Ik zit bij een studentenvereniging. Jij schopt overal tegen aan. Het is niet dat ik ben verleerd met mensen om te gaan. Roel : Ik snap het gewoon niet. Elk verhaal dat Chantal vertelt is dat ze in een of andere bar aan het drinken is. Ik vind haar ook wel lieve kanten hebben. Ik vind haar ook af en toe behoorlijk onlogisch uit de hoek komen. Lieske : Ze is tegen mij niet zo lief. Volgens mij heeft ze al die zaterdagen nog nooit iets tegen me gezegd. Het kan me niet zo veel schelen. Ik zal best wel mensen voor het hoofd stoten. Dat ik makkelijk dingen voor elkaar krijg. Dat ik met negentien jaar tof zit te doen. Mensen waar ik me aan irriteer zijn mensen die zich te serieus nemen. Ik kijk waar het schip strandt. Roel : Chantal heeft ook haar momenten gehad met schrijven in pindakaas, 's nachts huilend in elkaar storten. Ik vind jou stabieler.

0.49 Roel : Dat ADHD verhaal, wie onderbrak je dan ? Lieske : Ingrid, Chantal en Menno. Als Chantal aan het woord is kom ik niet aan het woord. Roel : Die kan erg dominant zijn. Lieske : Ze is ook wel een hele leuke vrouw. Toen werd ook gezegd, Lieske, als ik jou was zou ik mijn mond maar houden. Ik kom nergens tussendoor. Midden in het gesprek draait ze zich om en begint ze met iemand anders te praten. Roel : Wie deed dat ? Lieske : Nathalie. Het komt niet uit de jongens. Het komt alleen uit de meisjes. Laat de psychologie maar eens op mij los dan. Roel zucht : Uhm. Iedereen heeft iets verschillends. Bij Tanja, je gaat op het ene moment aan de ene, dan weer aan de andere jongen hangen. Chantal stoort zich aan het studentachtige verhaal. Lieske : Zijn het nou zulke kutverhalen ? Roel : Nee hoor. Lieske : Met Tanja kan ik wel goed opschieten de laatste dagen. Gisteren heb ik een goed gesprek met haar gehad. Dat ze wegliep was niet handig. Dan wordt de drempel alleen maar hoger.

0.55 Joost komt voorbij : Welterusten. Wil je een glaasje water ? Roel : Nee. Joost : Geniet er van (van de massage). Lieske : Ik denk dat ik Ralph niet waardeer. Hij doet wel heel erg zijn best. Roel : Je moet een keer met hem praten. Lieske : Dat gelikte, die pilletjes. Ik heb nog nooit een jongen meegemaakt die cremespoeling gebruikt in zijn haar. Ik heb gewoon niks met metromannen.

0.58 Lieske : Zou je een psychologenpraktijk willen beginnen ? Roel : Dat wil ik gaan doen als ik geen onderzoek kan doen. Ralph komt voorbij : Trusten. Lieske : Trusten Roel, uh Ralph. Ik noem Rob ook altijd Roel.

1.02 Lieske : Ik word steeds minder blij met mijn pet. Ik heb echt het gevoel dat de kilo's er aanvliegen. Echt vrouwlijk om je daar druk over te maken. Heb je bij de opdracht gedacht, tot hier en niet verder ? Roel : De hele tijd.

1.07 Chantal komt voorbij. Lieske : Welterusten.
pi_30846931
1.16 Lieske en Roel kletsen over o.a. de massage. Lieske : Is je broer je beste vriend ? Roel : Ja. Lieske : Dido heeft het ook met haar zusje. Je oudere of je jongere broer ? Roel : Allebei. Lieske : Jij hebt je rug goed vast zitten. Holy fuckers. Roel zegt dat een vlieg het verziekt. De cameraman had de vlieg op de rug van Roel al diverse malen in beeld genomen.

1.28 Lieske : Als Tanja zou ik er dik misbruik van gemaakt hebben, van het masseren. 'Ik heb zo last van mijn rug'. Ze wil het ook niet erg.

1.36 De massage is afgelopen. Roel vond het lekker. Ze besluiten nog het bubbelbad in te gaan.

1.42 Lieske in het bubbelbad bij Menno en Ingrid. Menno : Ik heb jou voor 70 % tactisch genomineerd. Ik wist dat ik stemmen kon krijgen. Door jou te nomineren kwam ik misschien niet op de bank. Ik ben blij dat jij Ralph hebt genomineerd. Anders had ik ook op de bank gezeten. Lieske : Wie denk je dat gaat ? Roel ? Menno : Die kans is aanwezig. Ingrid : Jij hebt een hele sterke achterban. Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Lieske : Ik ben het enigste meisje. Ik denk niet dat jongens op een jongen gaan stemmen. Menno zegt dat ze niet bang hoeft te zijn.

1.45 Roel arriveert. Hij gaat ook het bad in. Lieske : Ralph is niet mijn piece of cake.
pi_30847323
1.48 Lieske over Ralph : Hij irriteert me. Ik heb hem bijna gewurgd op die fiets. Ingrid : Hij was zo raar bezig. Hij is echt een goeie gozer. Lieske : Er komt weinig uit hem. Ik weet niks over hem. Hij laat niks los. Hij lult zich vast. Hoe denk jij over de nominaties ? Menno : Ralph heeft een hele slappe reden. Hij doet zelf precies hetzelfde. Rob begreep ik wel. Lieske : Weet je dat dat helemaal langs mij heen is gegaan ? Menno : Ik vind het niet erg.

Stream 1

1.52 Menno : Ik wist dat ik beter Lieske kon nomineren als Ralph. Roel : Ik liep naar die kamer toe, wat zal ik doen. Ik heb ter plekke besloten. Lieske : Dido heeft op mij gestemd omdat ik mij terug heb getrokken (bij de weekopdracht). Menno : Ik heb hetzelfde gedaan. En de grootste strevers in het huis zijn misschien wij wel met zijn tweeën. Roel : Iedereen wilde er wel uit (niet meedoen met de opdracht). Menno : Ik wilde het wel doen. Iedereen dacht ik. Roel : Ik blijf er bij, in dat soort situaties is het niet zo handig (je terug te trekken voor de opdracht). Menno : Ik trek me nooit meer terug in ieder geval. Ingrid : Ik ook niet. Lieske : Ik deed het uit sociaal oogpunt. Er moest snel een zakelijke oplossing komen. Ik wil mensen best een kans geven zich te bewijzen. Iemand moet er uit stappen. Dan offer ik me dit keer op dacht ik. Ik moest toch al het eten klaar maken. Menno : Het verbaasde me niet dat Rob me had genomineerd maar het had daar niks mee te doen.

2.00 Roel zegt dat Tanja impulsief zei te stoppen met roken. Hij zegt dat ze voor twaalf uur nog twee sigaretten en twee shaggies weg heeft gewerkt. Lieske : Ze wil een puntje maken dat ze ook iets voor de groep over heeft. Ik heb er over gedacht Tanja te nomineren. Na dat gesprek was ik zo blij dat ik haar niet genomineerd heb. Ingrid zegt dat Tanja Lieske heeft genomineerd omdat ze de opdracht van 5000 euro aangenomen heeft. Lieske : Ze (BB) wilden ons keihard op rantsoen hebben hoor. Ze bespreken diverse weekopdrachten.
pi_30847600
2.14 Stream ineens naar Linda die over de gang loopt.

2.24 Menno en Ingrid zijn vertrokken. Lieske over de genomineerden : Pretty boy en de losgeslagen student. Roel : Laten we het er maar niet over hebben. Stream naar de blauwe stoelen.

Stream 3

2.26 Het geluid van deze stream is veel slechter. Lieske : .... dat Rob de big boss is, Joost en ik. Ik snap het wel. Ik vond Joost in het begin een irritant mannetje. Ik snapte zijn humor niet. Schreeuwen. Roel : Ik vind hem nog steeds irritant. Lieske : Hij heeft iets heel vertederends over zich. Hij is echt ook wel lief. Lieske zegt weer dat het anti blad-voor-de-mond week is. Lieske : Don't fuck with me anymore. Als er discussie gaat ontstaan, be my fucking guest. Roel zegt iets over een sigaret. Lieske : Ik vind het echt zielig voor je. Heb jij weer. Toch ? Ze zegt dat ze morgen het bubbelbad schoon gaat maken. Lieske : Ik zal Ralph laten zien hoe dat moet. Ze verlaten het bubbelbad en zijn vervolgens niet meer te zien op de streams. Er is beeld van slaapkamers en de blauwe stoelen.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_30847934
3.22 Iedereen ligt volgens mij in bed, behalve Roel, die ligt nog te draaien op de bank met een hoop kussens en probeert daar in slaap te komen (wat niet echt lukt). Terwijl op de mannen slaapkamer iemand enorm loopt te snurken, dus vandaar misschien zijn keuze voor de bank
pi_30847965
Toch nog een kort verslag.

De laatste keer dat ik Roel zag was hij in de tuin. Vervolgens zag ik hem niet meer op de streams. Lieske ging naar bed. Het is mogelijk dat Roel buiten beeld één of meer sigaretten heeft gerookt. Later lag hij op een bank. Nu is hij ook naar bed gegaan.
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:03:27 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30848667
8.00 Alles is in diepe rust.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:14:50 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30850855
10..00 Er wordt nog steeds geslapen. Af en toe draait iemand zich om.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:34:58 #14
4177 Jojogirl
pi_30851383
10.30 Nog steeds is geen van de bewoners opgestaan. Ze worden wel steeds onrustiger en draaien zich steeds vaker om. De haan heeft ook nog niet gekraaid.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:40:08 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30851537
De haan kraait!
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:40:13 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851540
Wakker worden, de haan kraaaaaaait.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:58:06 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30851971
10.50 Rob en Joost in de tuin. Ze bespreken hoe ze geslapen hebben en hoe het met de weekopdracht ging. Joost: "We zijn als groep gegroeid. Dichter bij elkaar gekomen." Rob is het daarmee eens.

10.55 Joost besluit dat hij maar gaat douchen. Rob: "Zucht, owwh, pijn aan mijn harses van die pet altijd. Dat heb ik weer."
In de slaapkamer liggen Linda, Menno en Ingrid nog in bed. Ze liggen te kletsen.

Nathalie komt naar buiten. Ze vertelt aan Rob dat ze gisteravond "niet meer kón. helemaal kapot." Ze heeft eng gedroomd, was bang. Rob: "Wat kan een droom toch echt zijn he."

Rob: "Jaja, daar zitten we dan op water en brood." Rob lust pindakaas alleen met suiker.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:11:21 #18
4177 Jojogirl
pi_30852339
11.05 Rob zegt dat het steeds spannender gaat worden "Je komt toch steeds dichter bij de groep met nomineren". Hij denkt dat Roel niet weggestemd gaat worden, het gaat volgens hem tussen Lieske en Ralph. Hij vond het gek dat mensen gisteren gingen terugkrabbelen na het nomineren. Hij vertelt nog eens waarom hij Menno heeft genomineerd: beetje kliekerig en hij zegt nooit dat het eten lekker was als mensne gekookt hebben. Volgens Nath geeft hij haar wel eens het gevoel dat ie mensen soms minder vindt.
Ze houdt niet van humor waarbij mensen afgekraakt worden.
Rob denkt dat Ralph wel aan de beurt komt als Lieske eruit is. "Dat merk je gewoon aan de opmerkingen van de mensen, aan hoe ze doen." Maar dan zijn ze weer 2 weken verder. Ze rekenen uit tot wanneer ze er sowieso inzitten. Rob mist de 21e verjaardag van z'n zoon en Nath haar vakantie. Als Nath de 6e oktober genomineerd wordt en eruit moet is er helemaal niemand voor d'r. Ze zijn allemaal op vakantie.
Ze denken dat het vandaag de 22e is. Ze bespreken hoe de bewoners zullen afvallen. Nath denkt dat het 1 per week zal worden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:17:14 #19
4177 Jojogirl
pi_30852504
11.12 De babykamer van Tanja vinden ze erg mooi, mooier kan ze het niet krijgen. Linda komt erbij. Ze vragen of ze niet meer ziek is. Linda voelt zich een stuk beter en heeft goed geslapen, ïk heb niemand van die anderen meer thuis horen komen". Nath heeft Dido nog naar bed horen gaan. Nath weet niet meer welke maaltijden en schoonmaakdingen haar team nu heeft.

Ondertussen zijn Ralph en Joost in de badkamer. Joost scheert zich en Ralph wist de vloer.

Het buitengroepje kletst over het rantsoen. Ze zeggen het niet zo erg te vinden, ff een weekje lijnen. Volgens Rob is het probleem dat iedereen de hele dag dooreet en dat je dan gaat mee-eten. Normaal eet ie gewoon 3 maaltijden en misschien een koekje tussendoor. Nath ook zoiets en dan danst ze nog 5 uur per week "dat is echt zo weinig in vergelijking met nu en daarom vliegt het 'r gewoon aan" Linda:"Je werkt hier ook niet hè"
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:20:28 #20
4177 Jojogirl
pi_30852607
11.20 Ze hebben het over Tanja. Rob heeft tegen d'r gezegd dat ze als ze niet zwanger zou zijn allang genomineerd zou zijn. Lieske zei gisterenavond "Eindelijk mezelf zijn, eindelijk mezelf zijn!" Volgens Linda is Lieske dat niet geweest sinds haar entree in het huis, op de eerste avond na. Linda heeft nog steeds sneetjes in haar handen van het papier van de weekopdracht.

Ik haak af voorlopig, mag fijn naar de opticien
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:27:17 #21
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_30852792
11:25 Linda klaagt dat er maar 2 boterhammen per dag per persoon zijn. Vooral Joost zal er onder leiden, denkt ze. Ralph komt er bij zitten in de tuin samen met Nathalie. Ze hebben het over de tuin en de kaarsen die het zo goed doen...
feit is dat vandaag morgen gisteren wordt.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:33:46 #22
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_30852958
11:30 Nat heeft gedroomd dat ze een koortslip heeft gehad. Ralph hoort mensen praten in hun slaap. Nat en Lin slapen licht en horen alles. Daarna hebben ze over de nominaties en de uitzending van gisteravond
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:38:11 #23
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_30853074
2 streams Joost die in z'n eentje aan het afwassen is (?) en 2 van de drie in de tuin. De rest is niet zichtbaar. Nat, Lin en Ral hebben het over het eten en hoe ze het gaan volhouden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:45:45 #24
3542 Gia
User under construction
pi_30853266
Ze hebben het nu over Lieske. Dat het best rot voor haar is, om door 6 personen genomineerd te zijn.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:47:15 #25
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_30853309
11:45 Lin is ziek (verkouden) en vindt dat de camera's haar nu extra in de gaten houden. Dan gaat het weer over nomineren. Het gaat over Lieske en het feit dat Menno op haar heeft gestemd terwijl ze in dezelfde hemd zaten tijdens de weekopdracht. Ralph vindt dat ze de 6 nominaties goed heeft opgepakt. Lin zegt dat Lieske deze week heel anders gaat reageren. Ralph is blij dat hij maar de helft van de nominaties heeft gekregen deze keer.

Rob is de badkamer aan het schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')