Stream 3
0.31 Ingrid en Menno in het bubbelbad.
Stream 1
0.31 Dido tegen Chantal : Ik rook er ook nog één. Ze gaan naar het bubbelbad.
Stream 3
0.33 Lieske masseert de rug van Roel op de bank in het woongedeelte. Lieske : Hij zat mij mee te slepen in die dwangbuis. Ik heb ook heel erg nagedacht over iemand anders. Roel : Wie dan ? Lieske : Tanja slipped my mind. Ik heb over veel bewoners nagedacht. Ik heb gezegd, Ralph is de laatste die ik in mijn vriendengroep terug zou zien. Ze zeiden, heeft het met rangen en standen te maken. Hij is betweterig. Ik heb niks met hem. Ik hou van verbaal sterkere jongens. Roel : Dat is ie niet zo. Lieske : Ik heb ook weinig te melden hier. Roel : Tuurlijk niet. Lieske : Waarom heb je Linda genomineerd ? Roel : Puur tactiek. Maar het is mislukt. Ik dacht naast Menno en Ralph te zitten. Ze vond het niet leuk. Ik had beter Menno kunnen nomineren, achteraf. Menno heb ik ook geen band mee of zo. Ik begrijp wel wat Rob doet. En wat Ralph doet snap ik ook. Ik wil gewoon hier blijven. Lieske : Ze hebben het over mij buiten. Roel : Laat ze lullen joh. Ze hebben het wiel niet uitgevonden. Een andere groep mensen had je misschien wel raakvlakken mee gehad. Lieske : Ze spelen het op mijn leeftijd. Chantal is nog jong van geest. Die komt bij jullie leeftijd terecht, 30 of zo. Vandaag is de anti-blad-voor-mijn-mond week gestart. Reken maar dat ik iets zeg als het me niet zint. Toch ? Roel : Precies. Roel zegt dat Ralph gelijk heeft m.b.t. Menno die van zijn moeder niet over politiek zou mogen praten. Roel : Ik heb de afgelopen week ook geen gesprek met hem gehad.
0.44 Lieske : De discussie dat ik met andere mensen in aanraking moet komen. Roel : Allemaal bullshit. Lieske : Ik kom uit een beschermde wereld. Jij bent kraker, afgestudeerd. Ik begin maar net met de studie. Ik zit bij een studentenvereniging. Jij schopt overal tegen aan. Het is niet dat ik ben verleerd met mensen om te gaan. Roel : Ik snap het gewoon niet. Elk verhaal dat Chantal vertelt is dat ze in een of andere bar aan het drinken is. Ik vind haar ook wel lieve kanten hebben. Ik vind haar ook af en toe behoorlijk onlogisch uit de hoek komen. Lieske : Ze is tegen mij niet zo lief. Volgens mij heeft ze al die zaterdagen nog nooit iets tegen me gezegd. Het kan me niet zo veel schelen. Ik zal best wel mensen voor het hoofd stoten. Dat ik makkelijk dingen voor elkaar krijg. Dat ik met negentien jaar tof zit te doen. Mensen waar ik me aan irriteer zijn mensen die zich te serieus nemen. Ik kijk waar het schip strandt. Roel : Chantal heeft ook haar momenten gehad met schrijven in pindakaas, 's nachts huilend in elkaar storten. Ik vind jou stabieler.
0.49 Roel : Dat ADHD verhaal, wie onderbrak je dan ? Lieske : Ingrid, Chantal en Menno. Als Chantal aan het woord is kom ik niet aan het woord. Roel : Die kan erg dominant zijn. Lieske : Ze is ook wel een hele leuke vrouw. Toen werd ook gezegd, Lieske, als ik jou was zou ik mijn mond maar houden. Ik kom nergens tussendoor. Midden in het gesprek draait ze zich om en begint ze met iemand anders te praten. Roel : Wie deed dat ? Lieske : Nathalie. Het komt niet uit de jongens. Het komt alleen uit de meisjes. Laat de psychologie maar eens op mij los dan. Roel zucht : Uhm. Iedereen heeft iets verschillends. Bij Tanja, je gaat op het ene moment aan de ene, dan weer aan de andere jongen hangen. Chantal stoort zich aan het studentachtige verhaal. Lieske : Zijn het nou zulke kutverhalen ? Roel : Nee hoor. Lieske : Met Tanja kan ik wel goed opschieten de laatste dagen. Gisteren heb ik een goed gesprek met haar gehad. Dat ze wegliep was niet handig. Dan wordt de drempel alleen maar hoger.
0.55 Joost komt voorbij : Welterusten. Wil je een glaasje water ? Roel : Nee. Joost : Geniet er van (van de massage). Lieske : Ik denk dat ik Ralph niet waardeer. Hij doet wel heel erg zijn best. Roel : Je moet een keer met hem praten. Lieske : Dat gelikte, die pilletjes. Ik heb nog nooit een jongen meegemaakt die cremespoeling gebruikt in zijn haar. Ik heb gewoon niks met metromannen.
0.58 Lieske : Zou je een psychologenpraktijk willen beginnen ? Roel : Dat wil ik gaan doen als ik geen onderzoek kan doen. Ralph komt voorbij : Trusten. Lieske : Trusten Roel, uh Ralph. Ik noem Rob ook altijd Roel.
1.02 Lieske : Ik word steeds minder blij met mijn pet. Ik heb echt het gevoel dat de kilo's er aanvliegen. Echt vrouwlijk om je daar druk over te maken. Heb je bij de opdracht gedacht, tot hier en niet verder ? Roel : De hele tijd.
1.07 Chantal komt voorbij. Lieske : Welterusten.