Nee, maar de trailer is fecking kewl.quote:
Jah, kom maar ff dichterbijquote:
Ik heb getrained, ik heb ene dans van minstens 6x8 in moeten halen in 1x, het is warm, de ramen mogen niet open van de politie daar vanwege een klagende buurhoer en de airco is nog niet aangesloten ---> ik gutsquote:
Ik begrijpt het.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb getrained, ik heb ene dans van minstens 6x8 in moeten halen in 1x, het is warm, de ramen mogen niet open van de politie daar vanwege een klagende buurhoer en de airco is nog niet aangesloten ---> ik guts
Een goeie reden om eens lekker te gaan douchen danquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb getrained, ik heb ene dans van minstens 6x8 in moeten halen in 1x, het is warm, de ramen mogen niet open van de politie daar vanwege een klagende buurhoer en de airco is nog niet aangesloten ---> ik guts
uhu...... twijfel: lang rustgevend bad of korte verkwikkende douche.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Een goeie reden om eens lekker te gaan douchen dan
Dat klinkt knap vermoeiend/zweterig ja. Lekker douchen en dan in je badjas op de bank iets leuks kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Een lang rustgevend bad natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uhu...... twijfel: lang rustgevend bad of korte verkwikkende douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |