Dido staat daar toch niet eens bijquote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
Ping pong
Regie kunnen jullie niet iets doen aan het gesmoes van Dido, chantal en linda.
Wij willen alles weten als echte fans.
Weekopdracht voor Dido en chantal een week niet praten
Ping pong
Joost probeert zich zo in te likken bij Nathalie... Hij wist dat Naat toch op Ralph zou stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Natte Lie vind het vervelend dat Joost Ralph om die reden nomineert...
Lolololololquote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Dynabite het volgende:
Menno denkt "shit..voortaan de de deksel op de boter".![]()
Joost is een lafbek want die wilde Tanja nomineren maar durfde niet of mocht niet en moest toen iemand anders kiezen ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Goed dat je het zegt over Joost, herinnert me aan iets...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Kolomo het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef BBscanner het volgende:
@Scanman; your worst nightmare is uit gekomen, Roel, Lieske en Ralph had ik ook verwacht maar is toch zwaar klote en huichelachtig van de bewoners dat niemand Tanja heeft genomineerd.![]()
![]()
![]()
Klopt, dat gun je niemand. Toch had ze het kunnen weten (ook als jongste), zoals Dido al zei: 'als je in het begin alleen naar de mannen toe trekt dan bouw je geen band op met de vrouwen'. De vrouwen hebben Lieske geen kans gegeven, maar Lieske vertelde (en nog steeds) alleen over zichzelf en haar ervaringen en toont weinig interesse in de ander (lees vrouwen). Maar die vrouwen zijn ongetwjfeld jaloers. Ook dat heeft Lieske toch wel zien aankomen?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze alles live hebben laten zien is heel goed geweest voor ralph en vooral Lieske. Wat haar vanavond is overkomen gun je toch niemand en zeker niet de jongste in zo'n groep.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het
Dit is zwaar klote. De drie polulairste bewoners genomineerd. Ik stap deze week even van mijn favoriet Ralph af en hoop dat Lieske mag blijven. Al was het alleen maar om die wijven op stang te jagen.
volgens mij wel, kan het niet meer controlleren (geen beeld)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dido staat daar toch niet eens bij
Dat dacht ik ook al. Mooi verhaaltjequote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef D.Rose het volgende:
ik zal mijn 'verhaaltje' ook ff bij de verslagen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |