Ik ga ook sms'en en zal dat ook alleen nu doen vanwege Ralph.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
Ik vrees Ralph (maar ik heb veel beltegoed)
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Flakkie01 het volgende:
roel moet er gewoon midden in de nacht uit gaan 20 sigaretten tegelijk in z'n waffel stoppen gaat langs start en ontvangt 10.000 eurie's
Roel nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Helaas wel. En Chantal ook. En Roel ook.
Ik ben bang dat men Roel misschien wel een beetje gaat vergeten, omdat veel mensen denken dat hij er toch wel in zal blijven... Zou nog niet onmogelijk zijn. Oe, wat moet Rikkert zich dan lullig voelen...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ralph zeker de klos zou zijn, maar de poll hier zegt in ieder geval al heel wat anders.
Daar snap ik dus ook helemaal niets van. Hele slechte zaak vind ik dat.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Raar dat ze de stemafspaak tussen Menno & Ingrid, Linda & Dido niet bestraffen met een nominatie!
Ik zou het zo leuk vinden als jij ze daar ook weer zou posten.quote:
Nee degene die rookt en wordt gepakt staat de week erop 'weer' genomineerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dus als ze het niet halen staan ze genomineerd??
volgens mij heb je het niet goed begrepen.. (of ik misschien wel niet)
de meesten staan al genomineerd.
misschien denk ik te ver door maar heeft hij die opdracht niet gekregen zodat ie met 10.000 euro extra eruit kanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef mijn23 het volgende:
Lieske moet blijven ,alleen al voor die dido,dat lieske maar lekker tussen haar en roel in mag blijven zitten! Ralph moet ook blijven,roel eigenlijk ook maar helaas laat hem dan maar vertrekken!
BB wil roel dus niet weg hebben want hij krijgt weer de geheime opdracht en de aandacht dus
Lieske mag van mij er nu al uit met die uitspraken van een half uur geleden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef mijn23 het volgende:
Lieske moet blijven ,alleen al voor die dido,dat lieske maar lekker tussen haar en roel in mag blijven zitten! Ralph moet ook blijven,roel eigenlijk ook maar helaas laat hem dan maar vertrekken!
BB wil roel dus niet weg hebben want hij krijgt weer de geheime opdracht en de aandacht dus
Als Roel weggaat, kan Lieske ook niet meer tussen Dido en Roel inzittenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef mijn23 het volgende:
Hmm ja. Zou ze nog steeds zo principieel zijn? I doubt it.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Kinga het volgende:
Nou bedenk ik me wat..
Stel Roel haalt die geheime missie, en steekt mooi 10.000 euro in zijn zak....Of Tanja hem dan zou nomineren?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Roel gaat dr niet uit, die wordt voor de 2e keer met zn geheime opdracht al de hemel ingeprezen.
T gaat tussen Ralph en Liekse
Hoe moet Lieske tussen Roel en Dido zitten als Roel wat jou betreft weg moetquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef mijn23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |