abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30843974
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit er iemand ook gigantisch te cheaten met de poll.
Lieske en Ralph die elkaar in evenwicht houden en Roel ver eronder.
Populariteit van Roel is wat gedaald volgens mij, merk ik ook in de commentaarverslagen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 00:13:54 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30844234
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet niet. Op de site van Talpa blijft hij de populairste bewoner met 21%. Lieske volgt met 14% en Ralph met 12%.
Ik zie op die site Ralph met 0%, Roel met 17% en Lieske met 33% staan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30844344
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit er iemand ook gigantisch te cheaten met de poll.
Lieske en Ralph die elkaar in evenwicht houden en Roel ver eronder.
als je naar de nieuwe poll kijk op bigbrother.nl zie je ook dat de populariteit van roel gedaald is , en die van lieske is gestegen. lieske staat ook daar nu op 1 ..

pi_30845076
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zie op die site Ralph met 0%, Roel met 17% en Lieske met 33% staan.
Nu:

Lieske 31%
Ralph 19%
Roel 16%

Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 00:38:34 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30845190
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Nu:

Lieske 31%
Ralph 19%
Roel 16%

Verandert snel daar, het is nu alweer:

Lieske 29%
Ralph 18%
Roel 16%

Maar het wordt dus wél penibel voor Roel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:48:43 #56
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30845540
Tanja staat 4de!!!!!!!!

Lieske > 30%
Ralph > 22%
Roel > 18%

Tanja > 10%
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30847927
Kan iemand mij uit leggen waarom Ralph moet blijven. Misschien vind je het een lekker ding, maar wat heb je daaraan als iemand de hele dag niets zegt en als hij wel wat zegt een beetje loopt te stotteren
  vrijdag 23 september 2005 @ 03:23:37 #58
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30847930
Ik heb voor Roel gestemd
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30847940
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef BB-King het volgende:
Tanja staat 4de!!!!!!!!

Lieske > 30%
Ralph > 22%
Roel > 18%

Tanja > 10%
en nu:

Ralph 26%
Lieske 25%
Roel 20%

en waarom stemt er in godsnaam nog 10% voor het zwijn Tanja... dat mens zou je toch het liefst.......

overigens Rob 0%
pi_30848565
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit zijn verreweg de drie populaiste bewoners, dus het zal een spannende strijd worden. Iedereen kan de klos zijn. Deze drie horen wat mij betreft in de finale te zitten.
Helemaal met je eens, zeer opvallend dat mensen die hier ultiem gehaat worden (en terecht, zoals Rob, Chantal en Tanja werkelijk niet 1 nominatie op zich gekregen hebben
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30848574
Overigens tekenend: Als de bewoners goed opgelet hadden, had iedereen makkelijk Roel kunnen nomineren, Roel was toch al zeker genomineerd.
Dan had alleen Roel iemand moeten nomineren (LInda) en had je, om er minimaal 3 te hebben, alle bewoners op de nominatie staan

Maar dat werkelijk niemand op het idee gekomen is om Roel te nomineren....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:45:09 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30849060
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft een erg moeilijke keuze. Ik twijfel ook nog steeds. Misschien moet toch Ralph maar exit dan, hoewel ik het hem gunde bij de laatste drie te komen. Ralph is toch eigenlijk wel een beetje saai voor het programma, ondanks dat het me wel een goede vent lijkt. Van Lieske en Roel kunnen we nog wel het een en ander verwachten... en dat is wel nodig om het leuk te houden.
Roel en Lieske levert niets meer op. Lieske heeft inmiddels Roel aardig in de gaten. Een beetje knuffelen verder gaat het echt niet. Roel aast op Dido maar die gaat niet meer toegeven. Roel heeft voor haar zo goed als afgedaan. Mevr wil graag op plaats een komen en ze weet dat Roel alles pakt wat een snee heeft.

Als er dan toch iemand uit zou kunnen als het dan om de spanning gaat is het Lieske want daarmee wordt de weg vrij gemaakt voor meer Dido Roel aktie maar ik geloof er niet in. Roel zijn Rol is zo goed als uitgespeeld. It is a Bart all over again.
pi_30849353
Lieske moet weg... Met haar domme engelse kreten... Roel moet blijven!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_30849866
God, precies de 3 die ik leuk vind genomineerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30850141
Ik snap niet wat er zo leuk is aan Ralph.. Dus iemand die werkelijk 0,0 spanning veroorzaakt is juist leuk? Dat snap ik echt niet.. Het is zo'n saaie lul!
pi_30850177
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef ChantalC het volgende:
Lieske moet weg... Met haar domme engelse kreten... Roel moet blijven!
LOL wat een wijvennijd.. precies zoals in het huis. Een stel lelijke boerentrienen (behalve Dido die er ook wel lekker uit ziet) proberen het mooie jonge meisje eruit te werken. Niks anders dan jaloezie. Zal ze nog gaan verbazen als ze erachter komen dat Lieske waarschijnlijk een van de populairste mensen in het huis is. Een enorm deel van de doelgroep van BB is jeugd en die gaan echt niet op een ouwe doos als Chantal stemmen. Daarnaast is Liekse zo godsgruwelijk lekkerrrr.. had mij in dat huis gestopt, dan was er tenminste nu al geneukt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30850875
Roel is wel leuk voor de geheime missies. DIe voert hij wel goed uit vind ik.
Ralph heeft weinig toegevoegde waarde vind ik. Lieske moet blijven. Ze is gewoon leuk en
spontaan.
pi_30851561
Waarom vinden jullie dat die Ralph d'r in moet blijven. Wat doet die gozer nou de hele dag??? Geen fuck. Kijk, Lieske die heeft nog wel eens een aanvaring met de andere dames en dat geeft nog een beetje spektakel. Roel is gewoon een coole gozer en mag er van mij ook wel in blijven, maar wat heeft die Ralph nou de laatste tijd laten zien? Helemaal niks.......zit af en een beetje dom naar Natte Lie te kijken en doet zijn bek niet open.....Hup oprotten...naar huis met die gozer. Hij is er trouwens express in gezet als de ex van Natte Lie voor spektakel.....nou dat is niet gelukt dus hup 'd'ruit met die lapzwans!

Zo...dat is eruit.....ik heb trouwens op Lieske gestemd...
Ik wou dat ik niet zo knap was, maar rijk
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:43:48 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30851643
De percentages liggen nu dicht bij elkaar zeg: 36% - 34% - 30%. Ben benieuwd of het ook zo spannend volgende week donderdag gaat worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:56:26 #70
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30851931
Ik heb op Lieske gestemd....Ik heb zelfs al voor haar gebelt (wat ik mezelf had beloofd niet te doen )
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:19:01 #71
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30852562
Als ik nu weer kijk op de BB-site:

Lieske 30%
Roel 23%
Ralph 17%

Wordt die populariteitspoll elke dag ververst ofzo?
Niet echt een goede indicatie welke nu precies de meeste stemmen krijgt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:39:54 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30853123
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef Bergie het volgende:
Waarom vinden jullie dat die Ralph d'r in moet blijven. Wat doet die gozer nou de hele dag??? Geen fuck. Kijk, Lieske die heeft nog wel eens een aanvaring met de andere dames en dat geeft nog een beetje spektakel. Roel is gewoon een coole gozer en mag er van mij ook wel in blijven, maar wat heeft die Ralph nou de laatste tijd laten zien? Helemaal niks.......zit af en een beetje dom naar Natte Lie te kijken en doet zijn bek niet open.....Hup oprotten...naar huis met die gozer. Hij is er trouwens express in gezet als de ex van Natte Lie voor spektakel.....nou dat is niet gelukt dus hup 'd'ruit met die lapzwans!

Zo...dat is eruit.....ik heb trouwens op Lieske gestemd...
Omdat Ralph engele geduld heeft. Her gezeik van Tanja bij de afgelopen weekopdracht maakte hem niet gek. Omdat Ralph zich niet verlaagd tot zwaar roddelen. Omdat Ralph een harde werker is die nooit zeurt en zeikt als er iets moet gebeuren.
Omdat Ralph volgens mij de enige normale is in dat huis.

Jammer dat deze 3 genomineerd zijn. Ik vrees toch een beetje voor Ralph. Als hij weg is hebben we een huis vol zelfingenomen types.
pi_30855071
roel gaat niet weg .. punt UIT!
pi_30855160
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef __dani het volgende:
roel gaat niet weg .. punt UIT!
Anders duwen we hem gewoon weer terug het huis in...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:19:39 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30855839
Lieske gestemd. .
En ik ben niet de enige zo te zien, ze staat overal bovenaan lijkt het. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')