Populariteit van Roel is wat gedaald volgens mij, merk ik ook in de commentaarverslagen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit er iemand ook gigantisch te cheaten met de poll.
Lieske en Ralph die elkaar in evenwicht houden en Roel ver eronder.![]()
Ik zie op die site Ralph met 0%, Roel met 17% en Lieske met 33% staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op de site van Talpa blijft hij de populairste bewoner met 21%. Lieske volgt met 14% en Ralph met 12%.
als je naar de nieuwe poll kijk op bigbrother.nl zie je ook dat de populariteit van roel gedaald is , en die van lieske is gestegen. lieske staat ook daar nu op 1 ..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:53 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit er iemand ook gigantisch te cheaten met de poll.
Lieske en Ralph die elkaar in evenwicht houden en Roel ver eronder.![]()
Nu:quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie op die site Ralph met 0%, Roel met 17% en Lieske met 33% staan.
Verandert snel daar, het is nu alweer:quote:
en nu:quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef BB-King het volgende:
Tanja staat 4de!!!!!!!!
Lieske > 30%
Ralph > 22%
Roel > 18%
Tanja > 10%
Helemaal met je eens, zeer opvallend dat mensen die hier ultiem gehaat worden (en terecht, zoals Rob, Chantal en Tanja werkelijk niet 1 nominatie op zich gekregen hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit zijn verreweg de drie populaiste bewoners, dus het zal een spannende strijd worden. Iedereen kan de klos zijn. Deze drie horen wat mij betreft in de finale te zitten.
Roel en Lieske levert niets meer op. Lieske heeft inmiddels Roel aardig in de gaten. Een beetje knuffelen verder gaat het echt niet. Roel aast op Dido maar die gaat niet meer toegeven. Roel heeft voor haar zo goed als afgedaan. Mevr wil graag op plaats een komen en ze weet dat Roel alles pakt wat een snee heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft een erg moeilijke keuze. Ik twijfel ook nog steeds. Misschien moet toch Ralph maar exit dan, hoewel ik het hem gunde bij de laatste drie te komen. Ralph is toch eigenlijk wel een beetje saai voor het programma, ondanks dat het me wel een goede vent lijkt. Van Lieske en Roel kunnen we nog wel het een en ander verwachten... en dat is wel nodig om het leuk te houden.
LOL wat een wijvennijd.. precies zoals in het huis. Een stel lelijke boerentrienen (behalve Dido die er ook wel lekker uit ziet) proberen het mooie jonge meisje eruit te werken. Niks anders dan jaloezie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef ChantalC het volgende:
Lieske moet weg... Met haar domme engelse kreten... Roel moet blijven!
Omdat Ralph engele geduld heeft. Her gezeik van Tanja bij de afgelopen weekopdracht maakte hem niet gek. Omdat Ralph zich niet verlaagd tot zwaar roddelen. Omdat Ralph een harde werker is die nooit zeurt en zeikt als er iets moet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef Bergie het volgende:
Waarom vinden jullie dat die Ralph d'r in moet blijven. Wat doet die gozer nou de hele dag??? Geen fuck. Kijk, Lieske die heeft nog wel eens een aanvaring met de andere dames en dat geeft nog een beetje spektakel. Roel is gewoon een coole gozer en mag er van mij ook wel in blijven, maar wat heeft die Ralph nou de laatste tijd laten zien? Helemaal niks.......zit af en een beetje dom naar Natte Lie te kijken en doet zijn bek niet open.....Hup oprotten...naar huis met die gozer. Hij is er trouwens express in gezet als de ex van Natte Lie voor spektakel.....nou dat is niet gelukt dus hup 'd'ruit met die lapzwans!
Zo...dat is eruit.....ik heb trouwens op Lieske gestemd...
Anders duwen we hem gewoon weer terug het huis in...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef __dani het volgende:
roel gaat niet weg .. punt UIT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |