quote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hahaha wat een koeienfoto
Twin-tig.quote:
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergertquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef FlowKey het volgende:
Dat heeft TAnja van BB te horen gekregen ... kankerlijers
Zou perfect werk voor haar zijn jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Dr_Greene het volgende:
Tanja kan na BB gelijk solliciteren bij de thuiswerkcentrale!!!!
dat zijn tepels!!! Checkquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Bridget heeft ook wel zin in vanavond!
[afbeelding]
ja okee ... maar ik kots mn ingewanden er uit van de manier waarop Talpa Tanja iedere keer weer goed voor het voetlicht laat komenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Wat Lieske dan weer uitmaakt, want van haar mag iedereen best fucking doodvallenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Marrije het volgende:
Haha, nomineren aan de keukentafel!!
Ik heb jaren lang baby kamers bezorgd, maar zo iets lelijks.... nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk walgelijke kamer
Dat dacht ik dus ook al te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda heeft blijkbaar zomaar ff rode haarverf gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |