quote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef BwennieBren het volgende:
Eliza Dushku?
Ik dacht al dat ze eerder was geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
geen topic is compleet zonder haar![]()
Krijgen wij geen koekje?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef Tokay het volgende:
There you go, peace. Enjoy!![]()
[afbeelding]
Alstu, en eet je niet misselijk!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef brother52 het volgende:
Krijgen wij geen koekje?
Hmmmmm, lekker. Mag ik er 2?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Alstu, en eet je niet misselijk!
[afbeelding]
Geen nederlander, wel een wetenschapper.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef Tokay het volgende:
Vertel eens iets over jouw meneer, brother?
Is het een Nederlander? Een wetenschapper?
Verenigde Stater ?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef brother52 het volgende:
Geen nederlander, wel een wetenschapper.
Ik ben nooit goed in wetenschappers.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef brother52 het volgende:
Geen nederlander, wel een wetenschapper.
quote:
Dan neem ik van elke soort 1quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Tokay het volgende:
Je mag voor mijn part vijf koekjes, zolang je maar niet gaat braken.
Bijna, natuurkundige.quote:
Heeft meneer een wet, dan wel een constante op z'n naam ?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef brother52 het volgende:
Bijna, natuurkundige.
zet je ze wel ff in volgordequote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan neem ik van elke soort 1![]()
![]()
Geen van die twee, er is wel een straling naar hem genoemd.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heeft meneer een wet, dan wel een constante op z'n naam ?
Dan zal ik nog een keer moeten proeven. Maar dan blijft er niets over voor jullie.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zet je ze wel ff in volgorde
van lekkerst tot minst lekker
quote:
Wie zegt dat dat zonder reden was?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef Tokay het volgende:
![]()
Jullie slaan mijn dame over!!
[afbeelding]
Ze is echt hartstikke bekend!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
Wie zegt dat dat zonder reden was?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef Treinhomo het volgende:
Tanja Jess ?
sorry..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef Tokay het volgende:
![]()
Jullie slaan mijn dame over!!
[afbeelding]
Speelde ze in Dallas?quote:
Nee, ze is Engels. En ze speelde in De Wrekers...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:17 schreef peaceman het volgende:
Speelde ze in Dallas?
Ik was een beetje aan het rommelen in huis, vaatwasser inruimen enzo.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
sorry..ik dacht dat je even off was.
Nee, ze speelde Purdy...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef peaceman het volgende:
Emma Peel
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Treinhomo het volgende:
Joanna Lumley
Ja, en dat is hetzelfde mevrouwtje als op de vorige pagina...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:24 schreef brother52 het volgende:
Dat is Joanna Lumley
En zonder moedervlek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, en dat is hetzelfde mevrouwtje als op de vorige pagina...
Maar dan een stukje ouder, en blonder.
Ik heb vanmiddag niet meer gegeten, 'k had geen zin. Nu zit ik met mijn bordje bij de computerquote:
smakelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag niet meer gegeten, 'k had geen zin. Nu zit ik met mijn bordje bij de computer![]()
Oh ja, de eerste pagina begon zo leuk!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
wyccie
![]()
Ik had rijst en viscuisine (met broccoli en een sausje).quote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef Tokay het volgende:
Hoi wycciewat eet je, als ik vragen mag?
Fotoquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Tokay het volgende:
Die foto is zooooooo 1976![]()
Dat haar....![]()
Ik gok op een Britse actrice.
Van mij staat er ook nog één, zelfs...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef peaceman het volgende:
FotoDoen we daar nog aan tegenwoordig?
![]()
Niet huilenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Van mij staat er ook nog één, zelfs...![]()
Zal ik de mijne maar ff weghalen dan..?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Van mij staat er ook nog één, zelfs...![]()
Nee joh...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef fotoloog het volgende:
Zal ik de mijne maar ff weghalen dan..?
quote:
Daar sla je de plank toch echt volkomen mis...quote:Ik had die van jou wel gezien. Ik denk dat het een schrijver is.
We doen het kabinet na? Briljante immitatie dan!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee joh...
Chaos troef; heerlijk.
Ik moet ander werk zoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Daar sla je de plank toch echt volkomen mis...
Die Hoogervorst-actie, briljant! Hij is wel oke, na afloop gewoon netjes zijn fout toegegeven.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
We doen het kabinet na? Briljante immitatie dan!![]()
Hij kon ook weinig anders... het was kamer-onwaardig wat hij deed!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die Hoogervorst-actie, briljant! Hij is wel oke, na afloop gewoon netjes zijn fout toegegeven.
Vertel 's ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
Hij kon ook weinig anders... het was kamer-onwaardid wat hij deed!
Jij verdenkt mij van 't plaatsen van zweverige plaatjes ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef wyccie het volgende:
Spirituele goeroe?
Dat is het zeker, maar hij zag er zelf de humor ook wel van in. Dat merkte je aan hem.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij kon ook weinig anders... het was kamer-onwaardid wat hij deed!
Sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij verdenkt mij van 't plaatsen van zweverige plaatjes ?![]()
Driewerf neen...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef wyccie het volgende:
Sorry![]()
Ik vond hem er heel vredig uitzien, vandaar.
Is meneer psycholoog/bioloog/ornitholoog?
aha een contract voor onbepaalde tijd... altijd lekker!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In zekere zin wel, want tegenwoordig is meneer vooral fulltime dood...
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
Doe 's even lief
Meneer schiep weten...quote:en vertel wat meneer deed toen hij nog leefde?
Waarom hij wel en de anderen niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik moet even een uurtje weg![]()
voor TH
Jij krijgt al kusjes van Diaanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom hij wel en de anderen niet?![]()
Omdat ik woest aantrekkelijk ben !quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
Waarom hij wel en de anderen niet?![]()
Ik sprak niet alleen voor mijzelf...quote:
Doei doei Wyccie, ik zal waarschijnlijk al in bed liggen als je terugkomt... dus alvast welterustenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik moet even een uurtje weg![]()
voor TH
over niet al te lange tijd voortaan saampjesquote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doei doei Wyccie, ik zal waarschijnlijk al in bed liggen als je terugkomt... dus alvast welterusten
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
over niet al te lange tijd voortaan saampjes![]()
geschokt over het feit dat wij gaan samenhokken...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
is iedereen geschokt dat het ineens zo stil is
Dat doe ik dagelijks.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
Ik bouw de spanning nog een beetje op Treinhomo...
heb je hulp nodig?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
Ja.
een geladen dagtaak?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks.
Tot 3 X 400V aan toe...
zonder weerstand?quote:
Valt wel mee; als je er de capaciteiten maar voor hebt...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
zonder weerstand?
En als je er genoeg Vol(t) van bent... maakt het niet uit he?!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt wel mee; als je er de capaciteiten maar voor hebt...
Kwestie van met de stroom meegaan...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
En als je er genoeg Vol(t) van ben...
Graag. Geestelijke hulp is altijd welkom.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
heb je hulp nodig?
en uitkijken dat het contact niet stopt...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kwestie van met de stroom meegaan...
En als 't niet teveel mag kosten, ken ik altijd nog wel een paar mennekes...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:58 schreef peaceman het volgende:
en uitkijken dat het contact niet stopt...
Ben aan het denken hoe ik dat kan doen. Ik kan je in ieder geval niet met het plaatje van TH helpen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Graag. Geestelijke hulp is altijd welkom.![]()
Veuls te moelluk plaatje!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ben aan het denken hoe ik dat kan doen. Ik kan je in ieder geval niet met het plaatje van TH helpen.
t verklaard trouwens wel de kortsluiting die zo af en toe bij je te bespeuren is...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En als 't niet teveel mag kosten, ken ik altijd nog wel een paar mennekes...
Ja; deze snap je alleen als je een beetje in 'het wereldje' zit.
Niet Alessandro Volta.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
Meneer Voltage?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niet Alessandro Volta.
Die hints waren al voor dat gekutkam over elektro.
Ook niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
Ome Georg Ohm, dan?
Je bedoelt 'Wat zeg je ?'.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef peaceman het volgende:
Watt?
Dat hoefde ik niet te proberen...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dan zegt hij wel: hč? zoals mijn zoon dat doet
Hij is 3,5.. en praat nog niet zo heel lang, maar als hij dat zegt, verbeteren we hem steeds hoor. Hij zegt ook geen dankje wel maar alsjeblieft als hij dankjewel bedoeltquote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet te proberen...
Oh....Ik dacht dat-ie 7 was...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is 3,5.. en praat nog niet zo heel lang, maar als hij dat zegt, verbeteren we hem steeds hoor. Hij zegt ook geen dankje wel maar alsjeblieft als hij dankjewel bedoelt![]()
Of kortsluitingquote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh....Ik dacht dat-ie 7 was...
Verkeerd begrepen, dan wel verkeerd onthouden.
Dat scheelt nog wel een aantal jaartjes en was ik wel een hele jong moeder geweest...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh....Ik dacht dat-ie 7 was...
Verkeerd begrepen, dan wel verkeerd onthouden.
Waarom ?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dat scheelt nog wel een aantal jaartjes en was ik wel een hele jong moeder geweest...
Goed geëditquote:
Oke... maar ik weet het nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Raad jij mijn plaatje nou maar gewoon...![]()
Ach hij zit met zn hoofd al in de wolken door de gedachte dat we gaan samenwonen...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heb je echt een plank voor je kop...![]()
Van de constante van...tadaa...Planck.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
Waarvan moeten we die kennen TH?
Tot morgen IRLquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
Waarvan moeten we die kennen TH?
truste Diaan![]()
tot morgen![]()
aha, vandaar dat ik m niet ken... had een 5 op mijn eindexamen MAVO op natuurkundequote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Van de constante van...tadaa...Planck.
Tja; 7 op 't atheneum...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef peaceman het volgende:
aha, vandaar dat ik m niet ken... had een 5 op mijn eindexamen MAVO op natuurkunde![]()
Niet vreemd dat jij t wel wist en ik niet dus...quote:
Nou; dá's meer omdat ik 'm geplaatst had...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef peaceman het volgende:
Niet vreemd dat jij t wel wist en ik niet dus...![]()
Ik bied honderd Euro.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog een leuke mevrouw in de aanbieding...![]()
quote:
Goedzo wyccie!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Tokay, is dat Thandie Newton?
Heel knap.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedzo wyccie!![]()
Mooie mevrouw, vind je niet?
Die vrijscčne met Tom Cruise in die prachtige badkamer, dat was zij toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
Heel knap.
Ze was wel heel schattig in MI-2.
"You have to haggle"quote:Op donderdag 22 september 2005 23:59 schreef Tokay het volgende:
[..]Sooty! Dat is toch veel te weinig!
![]()
Uhm, geloof het wel. Liggend in een badkuip geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die vrijscčne met Tom Cruise in die prachtige badkamer, dat was zij toch?
Ja, ik zeg net dat ik 'm gemist heb en toen ging hij wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef Tokay het volgende:
Waar is Treinhomo nou ineens gebleven?![]()
Net was hij hier nog!
natuur-, schei-, wiskundige?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
't Is echt geen moeilijke.
Meneer is Zwitser.
Oh foei, hij was Oostenrijker![]()
Nee, nee, nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
natuur-, schei-, wiskundige?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef Tokay het volgende:
Is het Sigmund Freud?
Woeiiii!quote:
Sowwy, ik herkende haar niet zonder die piano.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Mijn god hé, wat heeft zij nou om/aan?
Ik ken d'r wel..... oh ja Holly Hunter.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Mijn god hé, wat heeft zij nou om/aan?
Ik ken d'r wel..... oh ja Holly Hunter.
Dat was vast een vos.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het de resten zijn van wat ooit een harig huisdier was...![]()
Wel lastig om mee te slepen, steeds.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:31 schreef sooty het volgende:
Sowwy, ik herkende haar niet zonder die piano.
Het oogt een beetje rommelig hč?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Dat was vast een vos.
Maar ook die ketting, en dat gouden dingetje![]()
Alleen haar haar is leuk
Dubbelzijdig plakband is dat toch?!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Tokay het volgende:
Of anders gebruikt ze wellicht Hollywood-tape.![]()
Mijn lieve TH is natuurlijk al gaan slapen. Hij moet morgen werken. Ik denk dat iedereen vroeg is gaan slapen omdat ze moeten werkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:43 schreef Tokay het volgende:
Wat is het trouwens stil! Waar zit iedereen toch?
Yep!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Dubbelzijdig plakband is dat toch?!?
Ik was effe een recital op de piano te beste aan het geven; Dat duurt effe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:43 schreef Tokay het volgende:
Wat is het trouwens stil! Waar zit iedereen toch?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
BB is wel hier ergens, zwerft een beetje rond
Ben jij het écht, Wibi?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:48 schreef sooty het volgende:
Ik was effe een recital op de piano te beste aan het geven; Dat duurt effe.
Ssst. Ik heb al vaker boze kaarthouders achter me aan gehad; Ik zeg niets.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Laat me niet zo schrikken! Doe jij altijd hč! Gewoon zo even met het goede antwoord in huis vallen!
nog in de stoel maar mag oefenen met rollietrollie (dat's de naam van mijn rollator)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lekker aan het rollen? Nog steeds in de stoel, of rollator?
Truste pylquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er meteen weer vandoor.........![]()
Daar waar ik dikke zwarte streepjes heb gezet is het gebroken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef Tokay het volgende:
Bren, wat heb je nu precies gebroken?
Dat is mij nog niet echt duidelijk..
Heup? Dijbeen? Schaambeen? (Ik ken nl. iemand die bij een verkeersongeluk haar schaambeen brak en daar had ze veel pijn aan.)
Oef! Dus alleen al het zitten doet hartstikke pijn. Ik vraag me af hoe dat goed aan elkaar moet groeien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar waar ik zwarte streepjes heb gezet is het gebroken.
[afbeelding]
Doet idd veel pijn. Maar pijnstiller helpen goed
Lekker slapen Pyl
10 weken heel veel rust zegt het ziekenhuis. A.s. maandag is het 3 weken geleden dat ik het scooterongeluk heb gehad en nu moet ik nog 7 wekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oef! Dus alleen al het zitten doet hartstikke pijn. Ik vraag me af hoe dat goed aan elkaar moet groeien.
Nee, gelukkig niet, het is een stabiele botbreuk zo zeggen ze. De bovenkant ligt schuin op elkaar en de onderkant tegen elkaar aan. Gek genoeg zeggen ze ook dat het veel pijn doet ook mét pijnstillers. Ik denk dat ik een hoge pijngrens heb of zo? Fysio staat nl. al versteld dat ik met mijn rollietrollie kan schuifelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
Okee, de botstukken waren dus niet verschoven ofzo?
Wij helpen je er wel doorheen![]()
Lijkt wel of alle Aziaten een hogere pijngrens hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, het is een stabiele botbreuk zo zeggen ze. De bovenkant ligt schuin op elkaar en de onderkant tegen elkaar aan. Gek genoeg zeggen ze ook dat het veel pijn doet ook mét pijnstillers. Ik denk dat ik een hoge pijngrens heb of zo? Fysio staat nl. al versteld dat ik met mijn rollietrollie kan schuifelen.
Oh ja dat was echt grappig. Niet dat jij dorst had, maar ik zag het al helemaal voor me; jij als een gek naar de douche rollen en aan de kraan hangenquote:En jullie hebben me er al een heel stuk doorheen geholpen hoor! Weet je nog dat ik dorst had en jij en mr_A met allemaal opties kwamen?Uiteindelijk was mijn dorst wel gelest
Nou ik zal je eerlijk zeggen, je hebt het goed gevisualiseerd want dat was idd zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
Oh ja dat was echt grappig. Niet dat jij dorst had, maar ik zag het al helemaal voor me; jij als een gek naar de douche rollen en aan de kraan hangen![]()
Wij zijn gewoon stoer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
Lijkt wel of alle Aziaten een hogere pijngrens hebben![]()
Zo, da's behoorlijk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:18 schreef BwennieBren het volgende:
3 maal daags
Diclofenacnatrium 50 mg en Tramadol HCI 50 mg en 6 paracetemol 500 mg
best veul hoor...
't Zijn een boel tabletten, maar niet een te hoge dosering. Je bent al aan het afbouwen neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:18 schreef BwennieBren het volgende:
3 maal daags
Diclofenacnatrium 50 mg en Tramadol HCI 50 mg en 6 paracetemol 500 mg
best veul hoor...
Ben jij ook een pindaatje?quote:
Kijk hier doe ik het voor hoor! (Bij jullie zijn dan...)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo, da's behoorlijk!Fijn dat ze goed werken.
Hier nog een gek plaatje, speciaal voor jou! (Omdat je zo flink bent!)
[afbeelding]
Ja neem alleen nog maar voor het slapen nog de Tramadol, dus 1 x.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Zijn een boel tabletten, maar niet een te hoge dosering. Je bent al aan het afbouwen neem ik aan?
*kijken gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je haar fotoboek nooit gezien?
Nee, maar de plaatjes zeggen ook al genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef Tokay het volgende:
Er staan geen foto's in hoor!
Ben Indisch
Ik zag het alquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef Tokay het volgende:
Er staan geen foto's in hoor!
Ben Indisch
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef Tokay het volgende:
Waarom open jij ook geen Fotoboek, wyccie?
Ik wil verder geen persoonlijke informatie meer kwijt, dus ik vind het wel goed zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef Tokay het volgende:
Waarom open jij ook geen Fotoboek, wyccie?
Dat is best leuk hoor! En je kunt er net zo veel of zo weinig persoonlijke informatie in kwijt als je zelf wilt.
Wat voor berichtjes wil je bij mij achterlaten danquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef Tokay het volgende:
Dan vul je toch niets in?
Kunnen we berichtjes bij elkaar achterlaten. Leuk joh!![]()
DOEN!![]()
Trek wyccie over de streep.![]()
welterusten Tokay, slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:47 schreef Tokay het volgende:
Shit, ik moet gaan slapen, het is al hartstikke laat!![]()
Welterusten dames, selamat tidur!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yo wiccie, yo wiccie, yo wiccie!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Weet ik veel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
Wat voor berichtjes wil je bij mij achterlaten dan![]()
Jawel, ik kijk altijd in die van THquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet ik veel!![]()
Het leuke eraan is moeilijk uit te leggen...
Hmmmmm, wyccie is duidelijk niet echt bekend met het verschijnsel Fok! Fotoboek....![]()
Deze toevallig van http://members.chello.nl/mjpda/jsp.htmlquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar halen jullie die leuke poppetjes toch vandaan!
Yes dear, sleep tight don't let the bedbugs bite!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:56 schreef Tokay het volgende:
O Bren, nog even terugkomen op die link in mijn fotoboek... ik heb me echt bescheurd om dat topic, en jij dus ook! Die gortdroge reacties van iedereen, en het blééf maar doorgaan!!!![]()
En nu ga ik echt pitten, ik val om! Dag!!![]()
Leuk! Ik heb ze gebookmarked. Morgen maar eens wat uitproberen. Ik ga zo als de vraag in FMT is beantwoord wel slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Deze toevallig van http://members.chello.nl/mjpda/jsp.html
maar hier staan ook heel veel: http://smileys.2link.be/
Is done, denk ik.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ze gebookmarked. Morgen maar eens wat uitproberen. Ik ga zo als de vraag in FMT is beantwoord wel slapen.
Dag lieve wyccie, lekker slaapies doen en morgen gezond weer opquote:
Ja, dan gaat hij even 'nerderig' je muzikale geweten uithangen. Tof hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:11 schreef Z het volgende:
Als je een fotoboek opent wyccie, zal ik netzoals bij tokay, een nerdige platenrecensie in je fotoboek plaatsen! Wie wil dat nou niet?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:49 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen RJPvD'ertjes!
......................
Tot zover.
Jullie immer toegenegen pyl.
![]()
Ze hebben in ieder geval beide dezelfde haardracht en een snorquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef Tokay het volgende:
Dat was mijn antwoord.![]()
En ik was nog wel zo blij dat ik het goed had.![]()
Je wordt bedankt, pyl.![]()
Sorry Tokay, de waarheid gaat voor het meisje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef Tokay het volgende:
Dat was mijn antwoord.![]()
En ik was nog wel zo blij dat ik het goed had.![]()
Je wordt bedankt, pyl.![]()
TH zit (teveel) met zijn hoofd in de wolken denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:58 schreef Tokay het volgende:
Misschien plaatste TH abusievelijk een plaatje van Max Planck jr. ?
Zoals je merkt pyl, doe ik alles om mijn gezicht te redden..............![]()
Dat is heel menselijk, hoor Tokay. Ik begrijp dat de klap hard moet zijn aangekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:58 schreef Tokay het volgende:
Zoals je merkt pyl, doe ik alles om mijn gezicht te redden..............![]()
Kijk, en dan beweren ze nog steeds dat vrouwelijke intuītie een verzinsel is............quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
TH zit (teveel) met zijn hoofd in de wolken denk ik.
Die bewering is een verzinsel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk, en dan beweren ze nog steeds dat vrouwelijke intuītie een verzinsel is............
Tjeetje, ik probeer dit te doorgronden, maar da's hogere logica hoor............quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die bewering is een verzinsel.
Bingo!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:11 schreef Z het volgende:
Das Guy Ritchie.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjeetje, ik probeer dit te doorgronden, maar da's hogere logica hoor............
O ja? Jij beweert dat de bewering dat vrouwelijke intuītie een verzinsel is een verzinsel is.quote:
Dt heb je helemaal correct geschreven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Michael Hutchence.
Zou ik dat goed geschreven hebben ...?
Maar jij niet...........quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef Tokay het volgende:
Dt heb je helemaal correct geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |