Zo heet m'n zusjequote:
Karin, bij die naam moet ik gelijk aan een heel mooi meisje denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Karin ook, een tweeling uit mijn vriendenkring heten Karin en Marieke.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Karin, bij die naam moet ik gelijk aan een heel mooi meisje denken![]()
quote:
jaaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Want? Nare ervaringen met die naam?
Saar/Sara is net niks. Sarah is leuker.quote:
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig aan, ze komt morgen weer thuis![]()
Met het eerste: eensch.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saar/Sara is net niks. Sarah is leuker.
[..]
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.![]()
Dat is JOUW meningquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
Luister maar niet naar hem, Inge is wel mooiquote:
Ik wist het, maar mijn buurmeisje is wel mooiquote:[..]
jaastom k*twijf dat ze is
![]()
Veel plezier en succes en weet ik veel wat allemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef Fwnk het volgende:
Ok, ik ga me diploma halen
Dag Lieverds![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef Fwnk het volgende:
Ok, ik ga me diploma halen
Dag Lieverds![]()
![]()
Dat is mijn mening ja.quote:
Is het zo erg?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met het eerste: eensch.
Het tweede: een paar weken extra zou wel goed zijn voor mn rust
Ga vanaaf om 12 uur door een telescoop naar de sterren staren, hou je dat exact 1 uur vol, dan vind je haarquote:
Soms wel jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zo erg?
Ik eis iets lievsquote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
@Casparovvv: uuhm.. zij zal vast wel aardig zijn![]()
In welk opzicht?quote:
weet je wat liev betekend?quote:
Lawaaiquote:
Waait wel over.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
LawaaiDat doe ik zelf ook wel (nog erger waarschijnlijk) maar het irriteert me, dat 'geschreeuw'
True, maar dat gaat nog wel een jaartje duren in het meest gunstige gevalquote:
Stuur haar op kamers.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
True, maar dat gaat nog wel een jaartje duren in het meest gunstige geval
Dat is bij mij geen primaire eis, al die wanhopige meiden die hier op Fok! omringd worden door sex maniacs moeten bij iemand terecht kunnen...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Ze moet geod kunnen neuken, toch?
je doet iets lulligs, en om het goed te maken doe je iets lievs. Dus, als ik het toch mag uitleggen, het is de bedoeling dat je me neuckt een kusje geeft...quote:
sara is voor turkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.![]()
Noem es namen?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is bij mij geen primaire eis, al die wanhopige meiden die hier op Fok! omringd worden door sex maniacs moeten bij iemand terecht kunnen...
Jaguarized, Tonks, BHFH, Numlock, BrauN etc.quote:
Dat zijn volgens mij geen meiden.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jaguarized, Tonks, BHFH, Numlock, BrauN etc.
Het is in ieder geval wel apartquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
en maryse is voor... voor.... .. voor... Nederlandsters! Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |