Ik maak me er ook niet druk om maar als ik een vrouwelijke eeneiige tweeling tegenkom en de ene heet Kees en de ander Lotte dan weet ik wel waar ik voor kiesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets zei ik net ook al
[..]
Maar daar las iedereen overheen omdat ze het te druk hebben met namen noemen
Allebei ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om maar als ik een vrouwelijke eeneiige tweeling tegenkom en de ene heet Kees en de ander Lotte dan weet ik wel waar ik voor kies
Jahoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Mag ik die ander hebben?
Ik noem d'r in m'n hoofd wel Sophie dan
Ik had ze gewoon allebei gekozenquote:
ik drink alleen in de ochtend zwarte koffiequote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Koffie![]()
Zwart goud enzo![]()
daag damookjequote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef DaMook het volgende:
Hoi Casparov
en tot laterga even een pilsje vatten in de voetbal kantine
JAquote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Marieke en Sanne zijn ook mooie namen.
Ik heb iets gemist (alweer)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
doeidoeiquote:Op donderdag 22 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
wat een drukte
leuk hoor
maar ik moet zo toch echt weg om te werken
en saar?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker Nederlandsquote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Hej die heb ik beneden liggenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:59 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
En terug.
Trouwens mensen al Pride & Prejudice gezien? Of is die nog niet uit?
Hi is wel cool btw, ik geniet altijd zo van die kansloze marrokkaanse taalgebruikquote:Op donderdag 22 september 2005 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist (alweer)
@ Casparov:
Mooie namen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar gaat het in godsnaam overKrijg je een dochter J?
Zeker, maar het gaat mij altijd wel irriteren na een tijdjequote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hi is wel cool btw, ik geniet altijd zo van die kansloze marrokkaanse taalgebruik
Het ging ineens over namen. Toen ging iedereen namen opnoemen die hij of zij wel zou willen zijn bij zijn/haar vriend/vriendin.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom ben je dat aan het uitzoeken dan?
Inge ook, veel te kort.quote:
voorbeeld uit de film: Marrokaanse jongen vraagt aan zijn broer: hoe is die chick? antw.: Ze is Nederlands!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, maar het gaat mij altijd wel irriteren na een tijdje
'He, check die vliegtuig'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |