owww dat word wel 23:00quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Eerst nog afwassen, de was ophangen, een tuin leegplukken uhm... boodschappen doen naar fysiotherapie en dan pas weer naar bed
Op zn minst! kids tussendoor ook nog ff naar de papa brengen...quote:
Hij komt hier alleen Truth vrouwen tegen en denkt dat Nederlandse vrouwen zo zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze allemaal zo zijn?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
De vrouwen zijn terug in bed gekropen zeker ?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was eigenlijk alleen maar van plan om het bed op te maken. Maar toen viel ik erin en was in dromenland.
Was me ervan bewust dat ik sliep en wilde wakker worden maar de dromen drukten zo door.
Nou..... ik had beter wakker kunnen blijven. Het was zo´n wild en druk gedroom dat ik er geen touw meer aan kon vastknopen.quote:
Misschien niet perse hele bergen nieuwe users (*krijgt er een beeld bij van hordes mensen die truth overspoelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat er meer users getrokken moeten worden dan? Ik had niet de indruk dat het om marketing ging. Meer over de verhouding kwaliteit/kwantiteit. Je kunt wel duizenden users trekken. Maar als die alleen maar gaan baggeren lijkt me dat nou net niet de bedoeling.
En een nieuwe user gaat, zoals eerder gezegd imo toch eerst voor de topics. Daar kom je dan weer users tegen waarvan er een aantal ook regelmatig in een SC komen.
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej leuk idee. Hier ga ik eens verder over nadenken.
Yep, deed het pijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef coz het volgende:
kneep je mij ?![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Welkom_in_Truth
@coz: zal wel ergens anders moeten, maar ik zie je nu hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef coz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Welkom_in_Truth
Ok, en dat van dat verzameltopic ga ik er toch bij zetten, wie weet wat er anders nog uitkomtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef iteejer het volgende:
Users krijg je door leuke topics, die mensen aanspreken. Een beetje zorg besteden aan je topictitel bv doet al een hoop.
Hoe meer topics, hoe meer views, hoe meer vermeldingen in searchers zoals Google. Is in al die jaren is dat steeds zo gebleken.
Natuurlijk kun je een topic openen Morwen, ideeen neerzetten staat iedereen vrij. Je kunt ze echter ook gewoon gaan uitvoeren. Zolang het niet tegen policy is etc. js daar niets op tegen, wat let jou om gewoon te gaan doen wat je denkt dat goed is? Bedenk wel dat grote verzameltopics niet werken - de topictitel moet pakken. Je idee om een soort combi-ding te openen waarin van alles gebeurt zal niet werken: men zal dat gewoon niet weten te vinden.
Als het erg tegen de aard van truth in gaat zeggen Mirage of ik dat echt welmaar dat kan ik me bij jou niet echt voorstellen.
Datgene wat ik wou neerzetten was negatiever van aard: als mod kan en wil ik niet voorschrijven at jullie neerzetten, maar kan ik wel iets zeggen over wat we hier níet mogen laten staan, of over welke ontwikkelingen we als niet wenselijk zien.
Het ziet er naar uit dat ik dit weekend weer weg moet, dus het kan nog wel ff duren voor die tekst van mij er komt. Oftewel, wacht niet op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |