Trust me, het wordt alleen maar beterquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de eerste aflevering vorige week op de BBC gezien en ik vond het wel grappig. Ik denk dat de show nog een beetje moet groeien, maar dat is bij bijna alle shows zo.
Ik zit zondag om 20:30 weer voor de buis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler gaat over eppie 22
[ Bericht 42% gewijzigd door Geqxon op 16-05-2006 10:24:18 ]
Tweede aflevering was inderdaad al een stuk beter.quote:
Dit was inderdaad de laatste van dit seizoenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:12 schreef Bigs het volgende:
Mooie afsluiting van het seizoen.. tenminste neem aan dat dit de laatste was. Ik hou wel van komedies die ook wel eens minder komisch durven te zijn (net als Scrubs bv.)
Nog ééntje hier; geweldige serie.quote:
Hier nog één. Heb afgelopen dagen alle 22 de afleveringen gekeken.quote:
Ik ook, alleen ik had ze al heel wat eerder al gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:25 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Hier nog één. Heb afgelopen dagen alle 22 de afleveringen gekeken.![]()
Kan niet wachten tot seizoen twee.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
Yep morgen!
S02Ep02 Where We Were - 09/18/2006
20.30 -> 02.30 dusquote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Maandagavond in Amerika, om zo ongeveer 20:00 (GMT -5) word hij uitgezonden. In Nederland (GMT +1) is dat dan 02:00 dinsdagnacht
Dus jij hebt les om HIMYM te kijken? Ga dan gewoon niet en kijk het thuisquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:07 schreef 2Mini het volgende:
Het heeft even geduurd maar het is me gelukt...
Ik heb HIMYM op mijn iRiver u10!!! wooot geen saaie lessen meer in de klas!!
Nah Robin was er volgens mij niet echt van onder de indruk hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:20 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat Marshall en Lily op het eind weer bij elkaar zouden komen.. Als Robyn nu maar niet weggaat bij Ted. Stomme Ted-mams en -paps.
!
Hij werkte toch bij een advocatenkantoor? Was vorig seizoen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:36 schreef tactic_to het volgende:
barney is leuk om zijn geheimzinnigheid. wie heeft een idee wat voor werk barney doet.
Barneyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind dit echt zóóóóóó'n geweldige serie, maar ja, dat heb ik ook alweer vaak genoeg gezegd.
Vorige aflevering was ook weer top.
Ja, klopt. Maar barney blijft tofquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef PeRi het volgende:
Vond deze aflevering iets minder. Wel leuk voor Ted, eindelijk erkenning. En Lily weer terug op dr plekkie.
quote:We also have confirmation that the set will be Full Frame, a fact that has angered fans of the show that watched the widescreen HDTV airings.
jep....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:10 schreef Geqxon het volgende:
En Full Frame is dan 4:3?
Net als de rerun die ik vanochtend gedownload had, en dat zag er niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |