Nee, een opkomende zaak.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt een aflopende zaak helaas -(
komt vooral door dat dido nattelie kliekje, en dan chantal die met alle winden mee waait
bah
Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
Iedereen moet rekening met haar gaan houden.
Zal voor een aantal personen even wennen zijn
Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"quote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is een rat aan het worden, maar door haar domheid denkt ze dat het niet zo over komt op de tv.
Lieske bijt terug en dat past hij haar ze laat zich niet meer in een hoek duwen.
Chantal gaat het daar nog moeilijk mee krijgen.
Wel nee, roel en lieske waren maatjes.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "
Chantal: "Ze is te gevoelig om in te zien dat die zoen nergens over ging"
(denken ze nou echt dat Lieske met die zoen van Linda/Roel in de maag zit???)
Zij vliegt er niet uit dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef CGJung het volgende:
[..]
Begrijp het nou, Scan wil niet dat Lieske genomineerd wordt, want dan vliegt ze er misschien snel uit en dat ontneemt hem (kijk)plezier![]()
Ik heb Lieske op dat moment heel duidelijk horen zeggen ...dat is lust......Ze zag wel degelijk wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "
Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"
Helaas deed ze dat niet. Ze is toch geintimideerd door de groep.
Nou, Roel heeft wel gezegd dat hij Lieske verhalen zo intens niet boeiend vond, dat korte kant van de bar geouwehoer is aan hem ook niet besteed.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij klopt het gewoon.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaan er nou volgende week Donderdag 2 mensen uit (omdat er vandaag niemand exit gaat)?
Of klopt het wel gewoon met het aantal weken dat nog over is en aantal bewoners?
Wel hoor.....maar Roel probeerde Didi te pleasen.....dus was het ietsje minderquote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, roel en lieske waren maatjes.
Liekse keek verrast en ging gewoon verder dansen.
De dagen erna hebben roel en lieske niet meer bij elkaar gelegen.
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij iemand zou nomineren, moeilijk om dan nog aardig te doen?
Of moeilijk dat ik je nomineer, maar toch aardig tegen je blijf doen?
Daar heb je gelijk in. Ik heb BB 1 en 2 en beide Bussen gezien en het eerste wat deelnemers zeggen is dat ze het nomineren zooooo moeilijk vinden. Terwijl het hele programma daar om draait.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet
Dan kun je dus niemand nomineren die je aardig vindt, en ben je dus alleen eerlijk als je je keuze echt niet mag en dat ook konstant laat merken.
Je pikt gewoon dat ene minpuntje eruit bij de eerste nominaties, meer heb je immers niet.
Je kan je toch wel af en toe ergeren aan iemand, zonder dat je een hekel hebt aan die persoon?
En moet je dan ieder klein rot ergenisje meteen in de groep gooien of uitgebreid met die persoon bespreken?
Nee, dus als je moet kiezen uit 12 personen die je allemaal mag, dan kies je die ene die jou net dat kleine ergenisje bezorgd heeft.
Boeiuh.
Als je niet tegen genomineerd worden kan, moet je niet aan BB meedoen.
Viel me ook van Roel zo tegen, zijn houding afgelopen donderdag
Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
Precies, maar je mag of durft dat niet als motief te gebruiken in de DBK, dus ga je zeggen "omdat hij altijd zo lang blijft liggen" "omdat zij nooit brood bakt"....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?
het gaat toch ook om 400.000 euro.
edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
Ik ben er ook bang voor, maar je weet nooit. Ik hoop in ieder geval dat ze nietmeer over zich heen laat lopen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doenIk gok op niet.
Dat is een understatement... als ze er nu uit gaat is het horizontaal, sprak ze strijdlustig.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |