abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 16:22:44 #201
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30827723
Ralph heeft ondanks zn stadsdomheid wel het raadsel van Dido(?) opgelost
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30827729
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt een aflopende zaak helaas -(
komt vooral door dat dido nattelie kliekje, en dan chantal die met alle winden mee waait

bah
Nee, een opkomende zaak.
Iedereen moet rekening met haar gaan houden.
Zal voor een aantal personen even wennen zijn
pi_30827769
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:

Iedereen moet rekening met haar gaan houden.
Zal voor een aantal personen even wennen zijn
Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doen Ik gok op niet.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 22 september 2005 @ 16:25:20 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30827825
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef regenworm het volgende:

[..]

Chantal is een rat aan het worden, maar door haar domheid denkt ze dat het niet zo over komt op de tv.
Lieske bijt terug en dat past hij haar ze laat zich niet meer in een hoek duwen.
Chantal gaat het daar nog moeilijk mee krijgen.
Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"

Helaas deed ze dat niet. Ze is toch geintimideerd door de groep.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30827850
pi_30827853
zolang dido er is heeft lieske het lastig, en dido zie ik voorlopig nog niet vertrekken
pi_30827874
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "

Chantal: "Ze is te gevoelig om in te zien dat die zoen nergens over ging"

(denken ze nou echt dat Lieske met die zoen van Linda/Roel in de maag zit???)
Wel nee, roel en lieske waren maatjes.
Liekse keek verrast en ging gewoon verder dansen.
De dagen erna hebben roel en lieske niet meer bij elkaar gelegen.
pi_30827885
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef CGJung het volgende:

[..]

Begrijp het nou, Scan wil niet dat Lieske genomineerd wordt, want dan vliegt ze er misschien snel uit en dat ontneemt hem (kijk)plezier
Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet

Dan kun je dus niemand nomineren die je aardig vindt, en ben je dus alleen eerlijk als je je keuze echt niet mag en dat ook konstant laat merken.

Je pikt gewoon dat ene minpuntje eruit bij de eerste nominaties, meer heb je immers niet.
Je kan je toch wel af en toe ergeren aan iemand, zonder dat je een hekel hebt aan die persoon?
En moet je dan ieder klein rot ergenisje meteen in de groep gooien of uitgebreid met die persoon bespreken?

Nee, dus als je moet kiezen uit 12 personen die je allemaal mag, dan kies je die ene die jou net dat kleine ergenisje bezorgd heeft.

Boeiuh.
Als je niet tegen genomineerd worden kan, moet je niet aan BB meedoen.
Viel me ook van Roel zo tegen, zijn houding afgelopen donderdag

Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30827919
Gaan er nou volgende week Donderdag 2 mensen uit (omdat er vandaag niemand exit gaat)?
Of klopt het wel gewoon met het aantal weken dat nog over is en aantal bewoners?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30827927
Ingrid en Menno, wat een stel!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30827933
Menno en Ingrid

Hèhè, ff lachen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30827938
Ik snap niet waarom nu ook nog 's duidelijk is dat Ingrid Lieske nomineert.. zei die ook dat ze bij dezelfde gebleven was? je mag het er toch helemaal niet over hebben, ook niet op die manier?

Ik denk dat 't wel meevalt namelijk. Misschien staat Tanja wel genomineerd nu, of Dido, want er vinden heus wel meer meiden haar vervelend hoor. Ingrid bijvoorbeeld heeft toch ook niet zoveel met Dido? Of Rob.. die kan ook wel op de zenuwen werken van veel mensen. Of die hele drukke, Joost.
Het zullen heus niet precies Ralph, Roel en Lieske zijn vanavond.. Ralph valt ook al aardig bij iedereen in de smaak nu toch. Nouja, voor mij is 't iig nog niet duidelijk
pi_30827956
quote:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "

Ik heb Lieske op dat moment heel duidelijk horen zeggen ...dat is lust......Ze zag wel degelijk wat er aan de hand was
pi_30827960
Menno ranselt Ingrid af met een riem

pi_30827962
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"

Helaas deed ze dat niet. Ze is toch geintimideerd door de groep.
Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.
Ze heeft niks te verliezen en dat maakt het wel makkelijke voor haar.
pi_30827972
quote:

Nou, Roel heeft wel gezegd dat hij Lieske verhalen zo intens niet boeiend vond, dat korte kant van de bar geouwehoer is aan hem ook niet besteed.

Maar dat zegt hij dan ook weer niet tegen haar
pi_30827994
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?

het gaat toch ook om 400.000 euro.

edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
pi_30828029
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaan er nou volgende week Donderdag 2 mensen uit (omdat er vandaag niemand exit gaat)?
Of klopt het wel gewoon met het aantal weken dat nog over is en aantal bewoners?
Volgens mij klopt het gewoon.
pi_30828043
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Wel nee, roel en lieske waren maatjes.
Liekse keek verrast en ging gewoon verder dansen.
De dagen erna hebben roel en lieske niet meer bij elkaar gelegen.
Wel hoor.....maar Roel probeerde Didi te pleasen.....dus was het ietsje minder
  donderdag 22 september 2005 @ 16:31:32 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828050
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als jij iemand zou nomineren, moeilijk om dan nog aardig te doen?
Of moeilijk dat ik je nomineer, maar toch aardig tegen je blijf doen?
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je alle 11 bewoners mag en dus moeite hebt iemand te vinden om te nomineren.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:32:17 #221
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30828079
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet

Dan kun je dus niemand nomineren die je aardig vindt, en ben je dus alleen eerlijk als je je keuze echt niet mag en dat ook konstant laat merken.

Je pikt gewoon dat ene minpuntje eruit bij de eerste nominaties, meer heb je immers niet.
Je kan je toch wel af en toe ergeren aan iemand, zonder dat je een hekel hebt aan die persoon?
En moet je dan ieder klein rot ergenisje meteen in de groep gooien of uitgebreid met die persoon bespreken?

Nee, dus als je moet kiezen uit 12 personen die je allemaal mag, dan kies je die ene die jou net dat kleine ergenisje bezorgd heeft.

Boeiuh.
Als je niet tegen genomineerd worden kan, moet je niet aan BB meedoen.
Viel me ook van Roel zo tegen, zijn houding afgelopen donderdag

Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
Daar heb je gelijk in. Ik heb BB 1 en 2 en beide Bussen gezien en het eerste wat deelnemers zeggen is dat ze het nomineren zooooo moeilijk vinden. Terwijl het hele programma daar om draait.
Daarbij is het deze keer wel heel makkelijk, je mag niet over je nominaties praten, dus hoef je je wat dat betreft ook niet te verdedigen.

in dit geval zou ik degene met de meeste levenservaring nomineren
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30828090
dido greep gewoon haar kans om toen rikkert weg was, het enige overgebleven echte maatje van lieske een beetje te teasen en pleasen. om zo lieske nog wat onzekerder te maken

voor als je dido echt negatief wilt zien, maar zo erg zal het wel niet zijn
pi_30828104
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?

het gaat toch ook om 400.000 euro.

edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
Precies, maar je mag of durft dat niet als motief te gebruiken in de DBK, dus ga je zeggen "omdat hij altijd zo lang blijft liggen" "omdat zij nooit brood bakt"....
  donderdag 22 september 2005 @ 16:33:05 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828111
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doen Ik gok op niet.
Ik ben er ook bang voor, maar je weet nooit. Ik hoop in ieder geval dat ze nietmeer over zich heen laat lopen.
pi_30828117
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.
Dat is een understatement... als ze er nu uit gaat is het horizontaal, sprak ze strijdlustig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')