Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: het is sneu voor Lies, dat ze het zich zo aantrekt
Roel: het is ook een beetje het benjamin effect, dat ze de jongste is
Rob: tis een heel lief kind, jammer dat ze zo over haar toeren raakt
Roel: soms gaat bij haar verhalen het tempo wat naar beneden, door onnodige details. het is moeilijk om er in dit kippenhok dat het hier is tussen te komen
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.
Tanja heeft bij mij een hele zak met punten gehaaldquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef BlaBlub het volgende:
Lees net ff bij, weer veel gemist... Arme LieskeLees dr ook gelijk achter aan dat Naat, Dido en Chan dr over aant roddelen zijn, lekker lomp
Enne Tanja is goed bezig vandaag, weer een paar puntjes dr bij
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef Kimske het volgende:
Rob doet psychologisch... Maar hij heeft wel gelijk. Ik vind t ook wel goed dat ie dan probeert met mensen te praten, hij is wel degene die dat steeds doet..
Die ogenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Hele mooi close-ups van Lieske
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozerquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Screenshotjequote:
Ik irriteer me niet zo veel aan hem, mede omdat ik weet dat ie van binnen een gouden hartje heeft, en omdat ik zoveel dominante mensen heb meegemaakt, dat ik Rob wel niet zo heel erg vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozer![]()
Beetje jammer alleen dat ik me soms mateloos aan m irriteer
Lieske wordt alleen maar sterker, veel te verliezen heeft ze nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.
Lijkt me moeilijk hoor dit, voor Lies.
De schaamte om zich straks weer in de hele groep te vertonen, wel een drempeltje, denk ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef Kimske het volgende:
Delta, ik had t niet gedacht, maar we zijn t voor het eerst eens...
Maar tis wel een dictator!
Laat ik die nou net niet hebbenquote:
tanja niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest isquote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Twijfelgevalquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zienquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Twijfelgevalmaar als Joost dat gezegd zou hebben is dat tegen de regels omdat er niet over gesproken mag worden dus word die nominatie van Joost afgekeurd denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |