Het gaat op tv wel weer scoren.... en als ze genomineerd staat, is dat helemaal niet zo verkeerdquote:Op donderdag 22 september 2005 16:45 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft voor vandaag haar doel bereikt er wordt over haar gesproken.
En met een beetje geluk ook nog rekening met haar gehouden.
Alleen regenworm is bang dat morgen alles weer het oude is.
Oke dat dacht ik zelf namelijk ook, ze wilt het zo min mogelijk kwetsend of "lelijk" overbrengen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dus dat Ingrid de pest heeft aan Lieske, maar het alleen niet zo wil zeggen tijdens nomineren. Zoals ik al zei moet er toch tussen 11 medebewoners altijd wel een zitten die je echt niet mag... en in Ingrid's geval is dat dan Lieske neem ik aan.
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltquote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB de opdracht laat slagen ivm de enorme inzet en prestatie in de opdracht
vliegenmepper ligt naast mijn monitorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
En daar hebben we onze bromvlieg weer op stream 3
In dat laatste geval kan ze beter eens naar Dido kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef jalla het volgende:
ingrid lijkt me ook niet lieskes grootste vriendin, misschien ziet ze haar ook wel beetje als bedreiging/concurente voor haar maatjes relatie met menno
Mss komt dat nog maar ik denk ook dat ze bang zijn dat mensen mss een vrijwillige exit nemen als het te zwaar word en dan doel ik mn op Tanja vandaar dat ze te coulant zijn denk ik maar ik vind het wel veel te soft in dat geval van BBquote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltHet zou toch harder worden dan alle andere afleveringen nog niets van gezien
Wat een foto!quote:
quote:
Volgens mij ziet iedere vrouw daar haar als 'n bedreiging... Zo'n 'naief lekker jong ding' is natuurlijk wel leuk voor al die mannen. De rest van de vrouwen zijn vrij oud eigenlijk voor die mannen allemaal of niet? of net zo oud.. Hoe oud zijn de mannen eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef jalla het volgende:
ingrid lijkt me ook niet lieskes grootste vriendin, misschien ziet ze haar ook wel beetje als bedreiging/concurente voor haar maatjes relatie met menno
je zegt net zelf dat je nooit alle 12 even veel kan mogen of er evenveel mee hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt echt niet. Als ik iemand in het huis echt niet mg, dan nomineer ik die persoon... klaar! Ik ga niet iemand nomineren waar ik toevallig het minste mee heb, als er ook een persoon in het huis zit die ik niet mag/waar ik de pest aan heb. En met 11 medebewoners MOET er haas wel zo'n figuur zijn. En dat is Lieske dus volgens mij.
Ik vond de tweede nog iets beter eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze begint wel erg bij de beste avatar in de buurt te komen (die van qo_ob met huilende Lieske).![]()
![]()
![]()
Als dat zo is, dan eet ik m'n pantoffel spontaan op.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltHet zou toch harder worden dan alle andere afleveringen nog niets van gezien
Nee die eerste heeft van die verzopen ogen, net een eendquote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond de tweede nog iets beter eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |