abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 16:33:56 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828141
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef jalla het volgende:
zolang dido er is heeft lieske het lastig, en dido zie ik voorlopig nog niet vertrekken
Omdat ze ze populair is ( ) of omdat ze nooit genomineerd zal worden?
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 22 september 2005 @ 16:34:51 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30828174
O god, ik heb de streams uitgezet toen Chantal nog aan het mauwen was over Lieske... Ga ik naar de Appie, doe ik de boodschappen, kom ik terug, ruim ik boodschappen op zet de streams aan...

Zit Chantal nóg (of weer) te zaniken...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 22 september 2005 @ 16:35:13 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828189
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet
Ja, ik kan me niet voorstellen dat ze alle 11 bewoners mag. Zal wel aan mij liggen dan.
quote:
Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
Ik denk dat hij het alleen wat beter wist te verbergen.
pi_30828190
dat lijkt me juist een uitstekend excuus om als reden om te geven,

ja het is niet persoonlijk, het is alleen maar taktisch.
vind dat makkelijker om te zeggen eigelijk dan dat ik iemand nomineer omdat ik die persoon helemaal niet mag

als je zegt dat het taktisch is (passend bij je eigen strategie om te winnen) houd je je eigelijk veel meer op de vlakte.
pi_30828191
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je alle 11 bewoners mag en dus moeite hebt iemand te vinden om te nomineren.
Als ik als bewoner zou stemmen dat wordt het moeilijk.
Het zou gaan tussen:

chantal, tanja, rob, roel
pi_30828215
Volgens mij boeit 't Roel gewoon allemaal niet. In de DBK zei hij "ik vind Dido wel 't leukst.. " en daarna "ja Liekse vind ik gewoon ook 'n hele leuke meid, 'n bloedmooie leuke lieve meid. Maar ja ik weet ook niet of zij gek op mij is" dus volgens mij is Lieske ook niet helemaal duidelijk in wat zij van hem vindt, en neemt hij daarom geen risico. Als Lieske zich echt aanbied zou hij daar ook mee akoord gaan volgens mij.. Dan zegt ie echt niet "nee sorry, ik vind Dido leuk", hij zit maar wat te kutten hoor..

"volgens mij heb ik 't alleen nu wel verknalt bij Dido".. ik denk niet dat ie verliefd is Hij rotzooit gewoon wat en vind Lieske ook gewoon echt leuk.
pi_30828219
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
O god, ik heb de streams uitgezet toen Chantal nog aan het mauwen was over Lieske... Ga ik naar de Appie, doe ik de boodschappen, kom ik terug, ruim ik boodschappen op zet de streams aan...

Ach who cares, ik heb even een genietmomentje met Menno en Ingrid.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30828232
ik zou joost of dido nomineren
zijn toch 2 kanshebbers
als dido eruit is, is er een heel erg dominant persoon uit. en is het voor de overigen veel makkelijker om zich positief te profileren
pi_30828284
quote:

[..]

Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je alle 11 bewoners mag en dus moeite hebt iemand te vinden om te nomineren.
Nou dan mocht ze Lieske het minst, maar dat betekent toch niet dat ze een pesthekel aan haar had, en dus nooit eens aardig mag doen zonder schijnjheilig gevonden te worden?

Ik snap je punt gewoon echt niet.
Je kan iemand best nomineren en toch door 1 deur kunnen met die persoon.
Je nomineert niet altijd degene die je niet mag, je nomineert degene met wie je het minste hebt op dat moment.

En ja, sommigen nomineren die mensen niet met wie ze zouden willen overblijven.
Dat is ook een taktiek die in eerder BB's gebruikt werd.
Je hebt 4 favorieten dan of zo, en de rest nomineer je een voor een.
Betekent niet dat je de rest niet kan luchten of zien, maar wel dat je de anderen liever ziet.
Niets mis mee en niets mis met vriendelijk doen tegen degene die je ms net genomineerd hebt of wilt nomineren.
Zo is nu eenmaal het spel, 1tje moet de lul zijn bij de nomineerder, iedere 2 weken weer.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30828285
@scanman

Denk dat dido er niet snel uitgaat omdat ze niet snel genomineerd komt te staan. En als ze dat wel komt denk ik dat ze veel stemmen krijgt.
dido komt wel een eind denk ik.
pi_30828293
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij boeit 't Roel gewoon allemaal niet. In de DBK zei hij "ik vind Dido wel 't leukst.. " en daarna "ja Liekse vind ik gewoon ook 'n hele leuke meid, 'n bloedmooie leuke lieve meid. Maar ja ik weet ook niet of zij gek op mij is" dus volgens mij is Lieske ook niet helemaal duidelijk in wat zij van hem vindt, en neemt hij daarom geen risico. Als Lieske zich echt aanbied zou hij daar ook mee akoord gaan volgens mij.. Dan zegt ie echt niet "nee sorry, ik vind Dido leuk", hij zit maar wat te kutten hoor..

"volgens mij heb ik 't alleen nu wel verknalt bij Dido".. ik denk niet dat ie verliefd is Hij rotzooit gewoon wat en vind Lieske ook gewoon echt leuk.
roel loopt zijn LUL achterna
pi_30828297
Ik waag me niet snel aan nominatie-voorspellingen en speculaties.
Ervaring heeft geleerd dat het elke dag weer anders kan zijn. En dat is soms om gek van te worden als je denkt dat je ze juist inschat.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:38:17 #238
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30828298
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?

het gaat toch ook om 400.000 350.000euro.

edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
Ze hebben namelijk 50.000 misgelopen omdat het 2e deel van de fietsopdracht is mislukt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:40:05 #239
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30828356
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:

Doorzeiken over/tegen Lieske maskeert haar eigen gebrek....en haar verloren jeugd
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  donderdag 22 september 2005 @ 16:41:23 #240
130755 Kinga
versier hier
pi_30828411
Het is toch al bijna zeker dat deze opdracht niet gaat lukken he?

Ik heb zo'n vermoeden dat ze dan, net zoals bij dat fietsen, tot een bepaalde dag nog de tijd krijgen om die 31.000 mapjes te maken, en dat ze dan weer de kans krijgen om 50.000 euro erbij te krijgen in de pot....
  donderdag 22 september 2005 @ 16:42:33 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828451
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef milagro het volgende:
Ik snap je punt gewoon echt niet.
Je kan iemand best nomineren en toch door 1 deur kunnen met die persoon.
Je nomineert niet altijd degene die je niet mag, je nomineert degene met wie je het minste hebt op dat moment.
Ik snap jouw punt echt niet. Als ik iemand in het huis echt niet mg, dan nomineer ik die persoon... klaar! Ik ga niet iemand nomineren waar ik toevallig het minste mee heb, als er ook een persoon in het huis zit die ik niet mag/waar ik de pest aan heb. En met 11 medebewoners MOET er haas wel zo'n figuur zijn. En dat is Lieske dus volgens mij.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:43:25 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828478
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef jalla het volgende:
@scanman

Denk dat dido er niet snel uitgaat omdat ze niet snel genomineerd komt te staan. En als ze dat wel komt denk ik dat ze veel stemmen krijgt.
dido komt wel een eind denk ik.
Dido is de laatste weken gekelderd als een baksteen hoor. Die scoort zeer slecht in de polls nu.
pi_30828480
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:38 schreef regenworm het volgende:

[..]

roel loopt zijn LUL achterna
Exactly. Maar dus ik vind alle praatjes van .. Chantal? .. onzin over dat Lieske de kus veel te gevoelig op neemt, 'ze moest 's weten'.. iedereen gaat er blind van uit dat 't met Lieske allemaal niet serieus is, en dat 't van Roels kant naar Lieske ook allemaal niet serieus is. Terwijl volgens mij Lieske dus equally serieus naar Roel was.

Dat vind ik zo lullig, iedereen praat steeds over haar alsof ze echt geen flauw benul heeft.. Ook hier overigens, zelfs dat ze 'dom' is. Terwijl ik haar echt net zo intelligent vind over komen als de rest, of zelfs meer.
pi_30828499
quote:

Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren.
Hoezo niet? Omdat Lieske jouw favoriet is en geen enkel minpuntje kan hebben?
Niet iedereen denkt het er hetzelfde over hoor. Net als dat ik geen probleem met Rob heb, maar merendeel hier wel geloof ik.

Ik zou Lieske er ook uitstemmen, wel in een andere volgorde: eerste die zwangere doos.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 22 september 2005 @ 16:44:17 #245
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30828503
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef Kinga het volgende:
Het is toch al bijna zeker dat deze opdracht niet gaat lukken he?
Ik denk dat BB de opdracht laat slagen ivm de enorme inzet en prestatie in de opdracht
pi_30828524
Allemaal een ijsje

edit: denk toch dat bb de opdracht als mislukt gaat bestempelen.
Alleen luxe rantsoen is ook niet leuk, juist die afwisseling is leuk en zou wel mooi zijn want dan gaan de bewoners zich beetje ergeren.
Ze lijken er nu alweer vanuit te gaan dat wat ze verder ook doen het wel goed is (de opdracht is toch al aangepast)
  donderdag 22 september 2005 @ 16:44:56 #247
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30828529
En daar hebben we onze bromvlieg weer op stream 3
pi_30828560
Lieske heeft voor vandaag haar doel bereikt er wordt over haar gesproken.
En met een beetje geluk ook nog rekening met haar gehouden.
Alleen regenworm is bang dat morgen alles weer het oude is.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:46:01 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30828564
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hoezo niet? Omdat Lieske jouw favoriet is en geen enkel minpuntje kan hebben?
Niet iedereen denkt het er hetzelfde over hoor. Net als dat ik geen probleem met Rob heb, maar merendeel hier wel geloof ik.

Ik zou Lieske er ook uitstemmen, wel in een andere volgorde: eerste die zwangere doos.
Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dus dat Ingrid de pest heeft aan Lieske, maar het alleen niet zo wil zeggen tijdens nomineren. Zoals ik al zei moet er toch tussen 11 medebewoners altijd wel een zitten die je echt niet mag... en in Ingrid's geval is dat dan Lieske neem ik aan.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:46:55 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_30828595
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
En daar hebben we onze bromvlieg weer op stream 3

Ik hoorde dat geluid op de gekste momenten en kon het eerst helemaal niet thuisbrengen. Pas later begreep ik dat het via de streams kwam.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')