FEITquote:Omdat VMBO allemaal kutallochtonen zijn.
enzo.
Ik, als TS, bied mijn nederige excuses aan voor een herhalingstopic. Maar fijn dat we het eens zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
FEIT![]()
Hier is het precies hetzelfde, en heb een jaartje terug een topic over gemaakt
Klote jeugd van tegenwoordig
VMBO-ers het land uit?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Koenholio het volgende:
Afschieten dat tuig. (lees: verwijderen uit Nederland)
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
Man juh weeniet watskeburt!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
In de WATSKEBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT
Je trapt er gelijk in he? 1979 is gewoon een afleidingsmaneuvre, TS stamt duidelijk uit de jaren 90 tijdperk.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef mic_forever het volgende:
je bent uit 1979 en dan word je zo erg gefokt
Pinguins zijn opgevoed en vertonen zorgzaam gedrag...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
VMBO-ers het land uit?Waar moeten ze dan in godsnaam heen? Geen land wilt ze accepteren namelijk. Ja, misschien de penguins in de noordpool?
Ja man, ik zit in groep 8...Daarom wordt ik gedisst...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je trapt er gelijk in he? 1979 is gewoon een afleidingsmaneuvre, TS stamt duidelijk uit de jaren 90 tijdperk.![]()
Is natuurlijk al fout. Ze moeten gewoon in hun nette kleren naar school, ABN spreken en heel veel biertjuuus naar binnen werken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef got.rice het volgende:
het vmbo kent 4 niveaus, namelijk het theoretische leerweg (oud mavo), het gemengde leerweg (oud mavo/vbo), het kader en beroepsgerichte leerweg en dat is dus oud vbo. dus waar TS het over heeft zijn dus de gasten van het kader en beroepsgerichte leerweg..
ik heb dus vmbo tl gedaan en ik heb nooit last gehad van irritante jochies zoals TS heeft beschreven en ik zat ook nog in den haag op school (je weet wel swa, mocro's en anti's in tha house enzo)
vind het wel een beetje zwak van de mensen hier die het hele vmbo gaan afzeiken terwijl ik zelf nog nooit een marokkaan irritant zien doen op het vmbo tl (spugen, rochelen en dat soort dingen) het eenige ergste wat ze deden was stoer doen en pimpen met hun bling bling
Daar hebben we Balkenende toch voor aangesteld met zijn Normen en Waarden debat?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wie moet ze dan wel dat onderscheid aanleren?
daar ben ik het totaal mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef got.rice het volgende:
het vmbo kent 4 niveaus, namelijk het theoretische leerweg (oud mavo), het gemengde leerweg (oud mavo/vbo), het kader en beroepsgerichte leerweg en dat is dus oud vbo. dus waar TS het over heeft zijn dus de gasten van het kader en beroepsgerichte leerweg..
ik heb dus vmbo tl gedaan en ik heb nooit last gehad van irritante jochies zoals TS heeft beschreven en ik zat ook nog in den haag op school (je weet wel swa, mocro's en anti's in tha house enzo)
vind het wel een beetje zwak van de mensen hier die het hele vmbo gaan afzeiken terwijl ik zelf nog nooit een marokkaan irritant zien doen op het vmbo tl (spugen, rochelen en dat soort dingen) het eenige ergste wat ze deden was stoer doen en pimpen met hun bling bling
Slootquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar ben ik het totaal mee eens
en robbie, jij vraagt of ik me mening wil geven omdat ik op het vmbo heb gezeten (tl dus! ouwe mavo!!) en dan loop jij mij grondig af te kraken. hopenlijk schoppen ze je de volgedne keer meteen de sloot in.
sorry, mijn foutquote:
*generaliseermode* Waarom bevestig jij mijn (andere) vooroordeel over Noord-Hollanders?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sorry, mijn fout
de poldergreppel van 2 cm ater en 3 meter bagger zodat je achter achter achter neefjes je vinden over 100000 jaar![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:20 schreef Campina het volgende:
[..]
Is natuurlijk al fout. Ze moeten gewoon in hun nette kleren naar school, ABN spreken en heel veel biertjuuus naar binnen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |