abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30830276
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef User_Name het volgende:
Hoi ik ben vmbo'er en vandaar ben ik een etterige eikel zonder toekomst perspectief die maar al te graag de telefoon van een ander zou willen hebben en je kunt me vergelijken met een bloedhond en omdat al mijn klasgenoten zich crimineel gedragen ben ik er vanzelfsprekend ook 1...

Ik begrijp niet dat sommige mensen gewoon niet verder kijken dan hun neus lang is, echt te triest voor woorden (ik heb het nu over de meeste van jullie maar jullie zijn vast te slim om iets van mijn niveau te begrijpen )
ik weet niet of je nou doelt op mijn posts

ik zeg niet dat iedere VMBO-er crimineel is omdat er criminelen rondlopen (meeste zijn okay), ik zeg alleen dat de etterige/criminele figuren laten zich laten leiden door hun vrienden/media (dat kan je niet ontkennen). ik heb ook ooit in die fase gezeten (ongein uithalen zonder reden), maar met een beetje nadenken kan je zelf ook wel uitvinden dat dat je niet zal helpen in 't leven.

uiteindelijk is iedereen een individu, maar 'tis nou eenmaal zo dat veel mensen dat blijkbaar vergeten.
Tuurlijk beoordeel ik iemand wel op zekere mate op zijn uitstraling/uiterlijk, maar ik trek nooit conclusies.
meh
  donderdag 22 september 2005 @ 17:38:36 #82
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_30830310
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef Campina het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou, idiot. Ik weet dat je heel erg stoer en groot bent (waarschijnlijk nog thaibox champion van europa), ik had het over een grote groep mensen in het algemeen (zoals Robbie1979 die zich niet helemaal safe voelen met die klote kinderen in de buurt).

Wat heb je eraan om je e-penis te laten zien hier, het is niet alsof het je enig respect brengt. Je zet alleen jezelf voor gek met je quasi-wetenschappelijk imago die je blijkbaar graag laat zien.
Wat serieus grappig is is dat als je de posts terug leest er een bijzonder patroon te voorschijn komt. Je interpreteert vrijwel iedere post op een verkeerde manier waarin je eigen beleving naar voren komt.
Wat je verder van mij vindt zal me niet erg veel kunnen uitmaken

Ik ben in m'n leven juist vaak genoeg in elkaar getimmert om precies te weten waar het onzekerheid is en waar het agressieve onzekerheid is.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon negeren dat naarmate de positie op de sociale ladder hoger is, het niveau etters drastisch verminderd en dat een groot deel van de slimsten eigenlijk dolgraag op de kansloze meerderheid wil lijken. Het zijn machtspelletjes, uitgevoerd door hen die instictief voelen dat ze zonder brutaliteit helemaal niets hebben.

Blijkbaar is daar boven staan "je e-penis laten zien" en impliceert het dat "je heel erg stoer en groot bent". De truc is nou juist dat iemand die niets met het tuig te maken wil hebben niet eens in zulke termen nadenkt. Dat jij dat wel doet is dan ook een openbaring.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_30830323
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Waarom flame je dan in je eerste post wel op mijn (vermeende) uiterlijk?
Ik flame je niet, ik geef enkel (extreme) voorbeelden waarom iemand slachtoffer is van pesterijen. Ik weet hoe de meeste slachtoffers van "VMBO tuig" eruit zien.
meh
pi_30830521
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat serieus grappig is is dat als je de posts terug leest er een bijzonder patroon te voorschijn komt. Je interpreteert vrijwel iedere post op een verkeerde manier waarin je eigen beleving naar voren komt.
Wat je verder van mij vindt zal me niet erg veel kunnen uitmaken

Ik ben in m'n leven juist vaak genoeg in elkaar getimmert om precies te weten waar het onzekerheid is en waar het agressieve onzekerheid is.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon negeren dat naarmate de positie op de sociale ladder hoger is, het niveau etters drastisch verminderd en dat een groot deel van de slimsten eigenlijk dolgraag op de kansloze meerderheid wil lijken. Het zijn machtspelletjes, uitgevoerd door hen die instictief voelen dat ze zonder brutaliteit helemaal niets hebben.

Blijkbaar is daar boven staan "je e-penis laten zien" en impliceert het dat "je heel erg stoer en groot bent". De truc is nou juist dat iemand die niets met het tuig te maken wil hebben niet eens in zulke termen nadenkt. Dat jij dat wel doet is dan ook een openbaring.
Je lijkt me best een intelligent figuur en je hebt zeker een punt, ik heb alleen meer een hekel aan mensen die zich sarcastisch/arrogant opstellen tegenover bepaalde bevolkingsgroepen dan aan degene die zich agressief/bruut opstellen tegen bepaalde bevolkingsgroepen. De eerste groep is niet eerlijk, de 2e wel.

Als jij je mening alleen maar kan laten blijken door je arrogant op te stellen tegenover "VMBO tuig" ect. (wat je in je eerste posts wel deed en nu niet) heb ik het gevoel dat je graag je zelfvertrouwen op internet aanvult (e-penis), iets wat ik ook niet echt kan respecteren.
Het feit dat je ook niets te doen wilt hebben met bepaald "tuig" is aan de ene kant een slimme move, aan de andere kant weer een wave van arrogantie imho - door het feit dat je blikbaar snel iemand bestempelt als "tuig", zonder de persoon in kwestie te kennen.

Je hebt wel gelijk op een manier, alleen niet op mijn manier. Is het zo vreemd dat ik posts gericht op mij interperteer op mijn eigen manier? Vooral als ze tegen een flame aanhangen.
meh
pi_30830707
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef Campina het volgende:

[..]

ik weet niet of je nou doelt op mijn posts

ik zeg niet dat iedere VMBO-er crimineel is omdat er criminelen rondlopen (meeste zijn okay), ik zeg alleen dat de etterige/criminele figuren laten zich laten leiden door hun vrienden/media (dat kan je niet ontkennen). ik heb ook ooit in die fase gezeten (ongein uithalen zonder reden), maar met een beetje nadenken kan je zelf ook wel uitvinden dat dat je niet zal helpen in 't leven.

uiteindelijk is iedereen een individu, maar 'tis nou eenmaal zo dat veel mensen dat blijkbaar vergeten.
Tuurlijk beoordeel ik iemand wel op zekere mate op zijn uitstraling/uiterlijk, maar ik trek nooit conclusies.
Ik ben het ook met je eens dat het gedrag van de etterige figuren niet goed te keuren is. Ik heb er zelf ook een stronthekel aan.

Maar ik merk zelf dat er ook zulke figuren op HAVO rondlopen die zich net zo gedragen als sommige op VMBO.

En dan zie je hier dat veel mensen al een oordeel trekken terwijl ze vaak niet eens weten waarover ze praten (heb het nu niet over jou ). En doen ze net alsof er op HAVO geen probleemjongeren zijn.
Don't Worry, Be Happy
  donderdag 22 september 2005 @ 17:53:25 #86
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_30830762
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef Campina het volgende:

[..]

Je lijkt me best een intelligent figuur en je hebt zeker een punt, ik heb alleen meer een hekel aan mensen die zich sarcastisch/arrogant opstellen tegenover bepaalde bevolkingsgroepen dan aan degene die zich agressief/bruut opstellen tegen bepaalde bevolkingsgroepen. De eerste groep is niet eerlijk, de 2e wel.

Als jij je mening alleen maar kan laten blijken door je arrogant op te stellen tegenover "VMBO tuig" ect. (wat je in je eerste posts wel deed en nu niet) heb ik het gevoel dat je graag je zelfvertrouwen op internet aanvult (e-penis), iets wat ik ook niet echt kan respecteren.
Het feit dat je ook niets te doen wilt hebben met bepaald "tuig" is aan de ene kant een slimme move, aan de andere kant weer een wave van arrogantie imho - door het feit dat je blikbaar snel iemand bestempelt als "tuig", zonder de persoon in kwestie te kennen.

Je hebt wel gelijk op een manier, alleen niet op mijn manier. Is het zo vreemd dat ik posts gericht op mij interperteer op mijn eigen manier? Vooral als ze tegen een flame aanhangen.
Vooruit, m'n tweede post was te flamerig bij nader inzien. Ik vond het een treffend voorbeeld hoe omgedraaid wordt wie nou eigenlijk zielig is, iets wat het woord slachtoffer impliceert. Door dus te bedenken wie nou echt zielig is, ontneem je hun macht en zo hopelijk ook hun gedrag. Een willekeurige discussie is ook echt gewoon waardeloos met ze, omdat dit geen enkel effect heeft.

Overigens hoef ik mensen die "wat kijk je" roepen (dit heb ik al jaren niet meer meegemaakt, maar vroeger dagelijks) idd niet te kennen. Dat zou je arrogant kunnen noemen, maar ik vind het logisch. Iemand die zich direct dreigend opstelt, blijkbaar omdat deze erg onzeker is, hoef ik voorlopig niet te kennen. Kom maar terug als ze door de wol geverfd zijn en groepsgedrag niet meer zo belangrijk voor ze is. Je gaat toch zo iemand niet serieus nemen?
  donderdag 22 september 2005 @ 17:59:26 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_30830919
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef Robbie1979 het volgende:
Zou er a.u.b. een VMBO-er willen reageren? Voor de insite-information zeg maar...En omdat toch 60% van de bevolking die opleiding volgt, zou er statistisch gezien hier ook wat van dat tuig rond moeten lopen....
wat jij zegt zijn er misschien 10, ik zat zelf vorig jaar nog op de mavo, en als je zoiets deed hoef je dat maar 1 keer te doen waar de leraar bij zit en je bent de lul, verder hoop ik dat je niet echt zo dom bent dat je het zonder "ons" ook kan redden, tenslotte moet 1 van die "kutvmbo'ers" jouw fiets in elkaar zetten, en de andere moet het staal smelten, en een andere moet het lassen een ander meot jouw krattenmaakmachine bouwen, 1 moet het bier controleren, dus houd alstjeblieft je bek

ja, ik ben dezelfde die jij zo heb af lopen te zeiken. daar komt bij dat je beter vmbo mbo hbo kan hebben ipv havo hbo, meer diploma's, wijst erop dat je meer ervoor gedaan heb
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 22 september 2005 @ 18:00:29 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_30830947
ik deed theoretisch (oude mavo) waar jij hebt over heb is de kader/beroepsgericht, dat is het oude vbo.
  donderdag 22 september 2005 @ 18:02:41 #89
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_30831002
vmbo zijn vaak niet alleen niet zo slim
ze zijn ook nog eens sociaal gestoord.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_30831151
Stel oenemeloenen, niet iedereen wordt straatveger als hij/zij op het vbo heeft gezeten

Maar bij ons in Zoetermeer is er ook zo'n stuk zoals de TS omschrijft. Maar ik had er nooit last van Zat zelf op zo'n tuig school zoals iedereen het noemt hier :/
  donderdag 22 september 2005 @ 18:07:58 #91
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_30831168
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

wat jij zegt zijn er misschien 10, ik zat zelf vorig jaar nog op de mavo, en als je zoiets deed hoef je dat maar 1 keer te doen waar de leraar bij zit en je bent de lul, verder hoop ik dat je niet echt zo dom bent dat je het zonder "ons" ook kan redden, tenslotte moet 1 van die "kutvmbo'ers" jouw fiets in elkaar zetten, en de andere moet het staal smelten, en een andere moet het lassen een ander meot jouw krattenmaakmachine bouwen, 1 moet het bier controleren, dus houd alstjeblieft je bek
Ik zie niet echt wat een hekel hebben aan vmbo-tuig (het woord zegt al dat je het alleen over het tuig gedeelte hebt) te maken heeft met wat voor werk deze mensen doen. niemand klaagt toch dat er mensen zijn die deze banen moeten vullen? Je moet dus maar je mond houden als zo iemand zich niet gedraagt, omdat hij het staal smelt
quote:
daar komt bij dat je beter vmbo mbo hbo kan hebben ipv havo hbo, meer diploma's, wijst erop dat je meer ervoor gedaan heb
Zou wat worden als kwantiteit van belang was. Als je in minder stappen bij hetzelfde doel komt, gok ik dat je wat gewilder zult zijn
Het gaat immers om het resultaat, en je twee personen hebben beiden hetzelfde resultaat behaald, de ene alleen sneller dan de ander. Hoeveel inzet voor dat resultaat nodig was zal een werkgever niet zoveel interreseren. Als inzet de maat zou zijn, zouden diverse vmbo'ers makkelijk aan de top meekunnen, nu zijn dat er enkele.
pi_30831176
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
Mavo/havo/vwo scholen bestaan niet meer want de mavo en ivbo is samen tot vmbo gemaakt.... toen ik nog LO had op school moesten we altijd langs een vmbo(groen) school hardlopen en maar schreeuwen die lui
Het Aoc zeker? daar is ooit eens een vrouw van haar fiets gekegeld omdat knuesjes met ijsballen zaten te gooien, haar hele gezicht lag open (kaak gebroken) en haar fiets was aan barrels.
push it to the limit
pi_30831435
Ik denk dus dat iedereen het erover eens is dat je tuig en niet-tuig op het VMBO hebt. En dat we elkaar allemaal nodig (het niet-tuig) hebben wil de samenleving goed functioneren.

Tuig blijft tuig, of het nou op het VMBO zit of op het Gymnasium.
meh
pi_30832513
Ach zeik niet, zei zitten straks de komende 40-50 jaar schroefjes aan te draaien in een productiehal.
Einde bericht.
pi_30833409
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:05 schreef User_Name het volgende:

[..]

Oh ja hoor laten we voortaan maar geen mensen meer laten dweilen in ziekenhuizen (sjonge, wat een troep zal dat worden zeg en dan zeg ik nog niks over de hygiene). Wat denk je nu zelf, sukkel! Je voelt jezelf dan misschien wel heel erg slim maar volgens mij heb jij niet goed door dat je zonder vmbo'ers geen samenleving meer overhoudt, of ben jij dan soms van plan om de vloeren van een ziekenhuis te poetsen of het vuilnis op te halen (voor zulk soort mensen heb ik niets dan respect ) , want dan wil ik best nog wel een baantje gaan regelen voor je hoor!.

(ben trouwens zelf ook een vmbo'er geweest! en heb nog nooit iets gedaan wat ook maar in de buurt komt van wat hierboven staat beschreven, dus mensen scheer niet iedereen over 1 kam.)

Daarmee keur ik overigens het gedrag van dat tuig ook niet goed hoor als mensen dat hier gaan denken
Tof dat je me nu al een sukkel vind. En dat zonder een redelijke onderbouwing. Nou, mij heb je om hoor

Moet er nog wel even een kleinigheidje bij vermelden; de VMBO-ers stijgen; maar de VMBO banen niet. Ik zeg dan ook niet dat VMBO-ers over het algemeen niet aan banen kunnen komen.

Bgrijpent ndrlants is moeilk
pi_30833520
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:59 schreef Lexjuh het volgende:
Ach zeik niet, zei zitten straks de komende 40-50 jaar schroefjes aan te draaien in een productiehal.
Ik mag hopen dat je "zei" expres verkeerd heb gespeld. Anders mag je ook beginnen met schroefjes aandraaien. Teveel gepest op school? Is je leven zo belachelijk goed dat je jezelf boven schroefjesdraaiers moet stellen?

Door dit soort mensen heb je dus VMBO-ers die aan het treiteren slaan. Ook verkeerd, maar ergens wordt de eerste stap gezet :/.
meh
pi_30838801
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Voor dat werk halen we toch Polen naar Nederland?
quote:
ja, ik ben dezelfde die jij zo heb af lopen te zeiken. daar komt bij dat je beter vmbo mbo hbo kan hebben ipv havo hbo, meer diploma's, wijst erop dat je meer ervoor gedaan heb
Wat jij met je diploma's wel of niet kan, daar hebben we het toch helemaal niet over? En wat het bedrijfsleven daarvan vindt ook niet...
  donderdag 22 september 2005 @ 21:47:27 #98
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_30838924
quote:
..of dat je innefficiënt met je tijd omgaat. Meer werk voor hetzelfde resultaat.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_30839844
Draag een shirt met de tekst : "I fucked Jezus in his ass" kijk of dan nog steeds hetzelfde doen...
Oja en vergeet niet een antiscrist ketting aan te doen

Succes
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30839870
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef Agiath het volgende:
Draag een shirt met de tekst : "I fucked Jezus in his ass" kijk of dan nog steeds hetzelfde doen...
Oja en vergeet niet een antiscrist ketting aan te doen

Succes
Het doel hiervan schiet me wat voorbij....
  donderdag 22 september 2005 @ 22:15:05 #101
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_30839942
Ik kom langs een basisschool en een Franse middelbare, nooit problemen, fransen kijken me wel altijd raar aan als mn tas weer bulkt van de boodschappen en nog een tas met nog meer in me hand, aan de andere kant hoe vaak zie je iemand boodschappen doen op een BMX?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_30841035
quote:
Omdat VMBO allemaal kutallochtonen zijn.
enzo.
FEIT

Hier is het precies hetzelfde, en heb een jaartje terug een topic over gemaakt

Klote jeugd van tegenwoordig
World Wrestling Entertainment
pi_30841202
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

FEIT

Hier is het precies hetzelfde, en heb een jaartje terug een topic over gemaakt

Klote jeugd van tegenwoordig
Ik, als TS, bied mijn nederige excuses aan voor een herhalingstopic. Maar fijn dat we het eens zijn
pi_30841337
Excuses zijn totaal niet nodig hoor

Ik snap alleen wat je bedoelt, heb het zelf 3 jaartjes meegemaakt, en het begon op den duur vreselijk irritant te worden.
Gelukkig zit ik nu op het HBO en heb ik daar geen last meer van... Helaas nog wel teveel last van de hangjeugd
World Wrestling Entertainment
  donderdag 22 september 2005 @ 22:59:11 #105
82589 S-Two
barba macacu
pi_30841566
Omdat het kuttuig is

ZO!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30841741
haha meen je dit nou serieus robbie
je bent uit 1979 en dan word je zo erg gefokt

pi_30843217
Waar denk je dat anders het woord 'VMBO-gedrag' vandaag komt?
  donderdag 22 september 2005 @ 23:47:02 #108
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_30843372
Bedreig die kinderen. NIet met een mes, maar met je blik.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
  donderdag 22 september 2005 @ 23:47:41 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30843389
In de WATSKEBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:19:14 #110
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30844443
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Koenholio het volgende:
Afschieten dat tuig. (lees: verwijderen uit Nederland)
Ik heb er een ontzettende hekel aan.
VMBO-ers het land uit? Waar moeten ze dan in godsnaam heen? Geen land wilt ze accepteren namelijk. Ja, misschien de penguins in de noordpool?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:20:04 #111
65330 Ruzbeh
pi_30844476
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
In de WATSKEBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT
Man juh weeniet watskeburt!
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:21:19 #112
65330 Ruzbeh
pi_30844533
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef mic_forever het volgende:
je bent uit 1979 en dan word je zo erg gefokt

Je trapt er gelijk in he? 1979 is gewoon een afleidingsmaneuvre, TS stamt duidelijk uit de jaren 90 tijdperk.
pi_30844540
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

VMBO-ers het land uit? Waar moeten ze dan in godsnaam heen? Geen land wilt ze accepteren namelijk. Ja, misschien de penguins in de noordpool?
Pinguins zijn opgevoed en vertonen zorgzaam gedrag...
pi_30844601
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je trapt er gelijk in he? 1979 is gewoon een afleidingsmaneuvre, TS stamt duidelijk uit de jaren 90 tijdperk.
Ja man, ik zit in groep 8...Daarom wordt ik gedisst...
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:24:28 #115
65330 Ruzbeh
pi_30844655
pi_30844699
het vmbo kent 4 niveaus, namelijk het theoretische leerweg (oud mavo), het gemengde leerweg (oud mavo/vbo), het kader en beroepsgerichte leerweg en dat is dus oud vbo. dus waar TS het over heeft zijn dus de gasten van het kader en beroepsgerichte leerweg..
ik heb dus vmbo tl gedaan en ik heb nooit last gehad van irritante jochies zoals TS heeft beschreven en ik zat ook nog in den haag op school (je weet wel swa, mocro's en anti's in tha house enzo )

vind het wel een beetje zwak van de mensen hier die het hele vmbo gaan afzeiken terwijl ik zelf nog nooit een marokkaan irritant zien doen op het vmbo tl (spugen, rochelen en dat soort dingen ) het eenige ergste wat ze deden was stoer doen en pimpen met hun bling bling
.mwep
pi_30848204
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef got.rice het volgende:
het vmbo kent 4 niveaus, namelijk het theoretische leerweg (oud mavo), het gemengde leerweg (oud mavo/vbo), het kader en beroepsgerichte leerweg en dat is dus oud vbo. dus waar TS het over heeft zijn dus de gasten van het kader en beroepsgerichte leerweg..
ik heb dus vmbo tl gedaan en ik heb nooit last gehad van irritante jochies zoals TS heeft beschreven en ik zat ook nog in den haag op school (je weet wel swa, mocro's en anti's in tha house enzo )

vind het wel een beetje zwak van de mensen hier die het hele vmbo gaan afzeiken terwijl ik zelf nog nooit een marokkaan irritant zien doen op het vmbo tl (spugen, rochelen en dat soort dingen ) het eenige ergste wat ze deden was stoer doen en pimpen met hun bling bling
Is natuurlijk al fout. Ze moeten gewoon in hun nette kleren naar school, ABN spreken en heel veel biertjuuus naar binnen werken.
meh
  vrijdag 23 september 2005 @ 05:49:06 #118
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30848336
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:23 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Wie moet ze dan wel dat onderscheid aanleren?
Daar hebben we Balkenende toch voor aangesteld met zijn Normen en Waarden debat?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:49:52 #119
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_30849117
Dat LBO figuren niet al te hoog scoren en nogal dom gedrag vertonen is al jaren zo. Alleen hebben ze nu de mavo figuren er ook bij geveegd, die waren toch nog iets hoger qua niveau. Helaas is de invloed van de LBO figuren nu overgeslagen op de mavoërs en dan krijg je vmbo tuig.

ofzoiets
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:01:20 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_30850552
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef got.rice het volgende:

daar ben ik het totaal mee eens

en robbie, jij vraagt of ik me mening wil geven omdat ik op het vmbo heb gezeten (tl dus! ouwe mavo!!) en dan loop jij mij grondig af te kraken. hopenlijk schoppen ze je de volgedne keer meteen de sloot in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')