Eensch: Toegegeven: Ik had nog nooit naar gips gekeken op deze manier maar als bondage materiaal is het wel te gebruiken lijkt me. Ach wie weetquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef Twiggy het volgende:
Gips, oh yeah! Eén van de fatasiën die waarschijnlijk altijd wel een fantasie zal blijven, maar dat geeft niet... er zijn gelukkig zeer veel prettige alternatieven.
Hehe, jou ken ik van een ander 'forum'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef MarkHewitt het volgende:
Gipsfetish komt nog relatief vaak voor...knuffel (teddyberen etc.), clown, balonnen of nagel fetishes komen bijvoorbeeld iets minder voor. Gips wordt inderdaad vaak gebruikt als bondage methode (mummificatie uiteraard) maar de meeste geven de voorkeur aan tape of inderdaad folie...het laatste wat ik iedereen wel kan aanraden om eens een keer te proberen
Ik heb er zelf eigenlijk niets mee, met gips, maar ik kan t wel begrijpen...en je bent niet alleen zoals de links hier aangeven. Zoek maar es op Google naar plaster mummification of iets dergelijks en er zullen wel 5 redelijke sites omhoog schieten. Ik heb ooit eens een review geschreven over een "plaster fetish" site, maar ik ben de URL kwijt, ik zal em wel even nog opzoeken voor je.
Gr.
Mark
Welk forum dan? Ik zit er wel op meer, maar dit is volgens mij het eerst Nederlandse forum waar ik nu rondhangquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehe, jou ken ik van een ander 'forum'![]()
Maar ontopic: Ik ken veel soorten fetishes, maar van een gips-fetish had ik voorheen nog nooit gehoord... Het lijkt mij trouwens maar niets dat gips, folie daarintegen wel. Is ook veel makkelijker los te maken dan gips.
Is geen Nederlands forumquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef MarkHewitt het volgende:
[..]
Welk forum dan? Ik zit er wel op meer, maar dit is volgens mij het eerst Nederlandse forum waar ik nu rondhang
Uiteraard is folie makkelijker los te maken dan gips...zouden we anders ons voedsel in de koelkast in gips bewaren?Ik ben één keer benaderd door een model die een shoot wilde doen met gips maar dat heb ik afgeslagen, ondanks dat ze voor de verandering mij wilde betalen
Ik heb zoiets van, mensen doen een studie om gips te zetten (ziekenhuispersoneel) dus dan moet iemand die net een klei poppetje in elkaar kan zetten er maar niet aan beginnen. De risico's van afklemming en oververhit raken is te groot om als n00b daar aan te beginnen...
Gr.
Mark
Jep, we hebben hier niet echt te maken met een beginnelingetje volgens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef groen het volgende:
erodome weet van elke fetish, fictief of niet, een goed topic te maken
johquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef MarkHewitt het volgende:
[..]
Jep, we hebben hier niet echt te maken met een beginnelingetje volgens mij
Gr.
Mark
Ja dat zegt me zeker wel ietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is geen Nederlands forumZegt: 'Inxes..' je iets?
![]()
Zijn inderdaad ook risico's aan verbonden. Maar ook voor bijv. het losmaken van dat gips heb je speciaal gereedschap nodig. Dat kun je niet zo even 123 losknippen...
Je sarcastische reactie begrijp ik maar dat n00b snap ik niet helemaal..quote:
PM's kennen we helaas niet op Fok!... Mocht je het toch willen weten dan moet je maar even een mail sturen naar het adres dat je in me profiel kunt vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:59 schreef MarkHewitt het volgende:
[..]
Ja dat zegt me zeker wel ietsI 0wn that forum...nou ja....ik loop al een tijd mee daar zal ik maar zeggen...zodra ik de PM knop hier heb gevonden stuur ik je ff een berichtje, ben wel benieuwd naar je username daar...tot zover ik weet zijn er niet veel andere Nederlanders/Belgen actief daar :S
Gr.
Mark
Ah laat maar, kweet t al wie je bentquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is geen Nederlands forumZegt: 'Inxes..' je iets?
![]()
Zijn inderdaad ook risico's aan verbonden. Maar ook voor bijv. het losmaken van dat gips heb je speciaal gereedschap nodig. Dat kun je niet zo even 123 losknippen...
laat maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:01 schreef MarkHewitt het volgende:
[..]
Je sarcastische reactie begrijp ik maar dat n00b snap ik niet helemaal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |