nah dat komt straks wel als ze dat moeten kopen van het budgetquote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef Anitra het volgende:
BB mag van mij alle make up van de dames af pakken voor de live uitzending begint, dan hebben we iig een hele andere discusie
rob is een streefertjequote:Op donderdag 22 september 2005 12:52 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zo en of het geen doorzetters zijn.Linda kan zonder alcohol niet funcioneren.
Tanja heeft vlagen dat ze erg veel inzet toont maar dat is weer vaak van zeer korte duur.
Begin wel meer te denken dat het bij Tanja echt de hormonen zijn.Voordeel van de twijfel dus.
Rob is gewoon een dictator,dat is me wel heel duidelijk nu![]()
zoiets wou ik dus ook net zeggen....quote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef harrie1 het volgende:
rob moet van bb 3 pakjes shag en 3 pakjes sigaretten krijgen en naar eigen inzicht uitdelen
de rest krijgt niets
tanja heeft bij mij (helaas) 1 puntje geschoort
ik hoop dat bb dit keihard afstraft !
gratis wonen eten bubbelbad startgeld daggeld enz enz
en dan klagen om een beetje werk???
luie donders ik hoop dat bb jullie helemaal affikt en niet janken
Je bent vrienden aan het maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
BB moet ze maar es iets interessants gaan laten doen ipv fietsen en folders vouwen. Nog te achterlijk voor woorden eigenlijk, en dan zijn er nog mongolen die ernaar kijken ook.
Hup harriequote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef harrie1 het volgende:
gratis wonen eten bubbelbad startgeld daggeld enz enz
en dan klagen om een beetje werk???
luie donders ik hoop dat bb jullie helemaal affikt en niet janken
Oke dat ben ik zeker met je eens op dit moment.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ron wil gewoon de anderen motiveren om door te gaan....iets wat de anderen echt niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |