en dan inzoomen op die bek van Rob...........quote:Op donderdag 22 september 2005 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
ik hoop echt (en daar heb ik zelfs voor over dat Tanja en Rob buiten schot blijven (kun je nagaan..) dat Ralph een beloning krijgt voor zijn inzetDan wil ik die koppen wel eens zien...
Ik hoop idd dat die drie extra fruit en groente krijgen maar dat BB voor de gehele groep verder wel bij het rantsoen blijft (weg met die rokersquote:Op donderdag 22 september 2005 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
ik hoop echt (en daar heb ik zelfs voor over dat Tanja en Rob buiten schot blijven (kun je nagaan..) dat Ralph een beloning krijgt voor zijn inzetDan wil ik die koppen wel eens zien...
Dat zou dan echt raar zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
jaaa leuk allemaal Roze jurkjesquote:Op donderdag 22 september 2005 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zou dan echt raar zijn.
Tanja kwam met het idee, naast de inzet.
Rob en Ralph toonden wel de inzet
Ik hoop dat Tanja beloond wordt met babykleertjes
En dan dus GEEN rookwaar
kijken wat ze dan zegt
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Grafwijf, Chantal
(he, lekker om op iemand anders te zeiken dan Tanja)
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:40 schreef Knurkie het volgende:
ben ik de enige die tegen het beeldscherm schreeuw GA DAN AAN HET WERK!!!!
Ja sommige mensen moeten gewoon echt werken op donderdagmiddag. Jullie zouden zo tussen Chantal en Tanja in kunnen zitten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:40 schreef Knurkie het volgende:
ben ik de enige die tegen het beeldscherm schreeuw GA DAN AAN HET WERK!!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef Anitra het volgende:
heb ik het goed verwoord Philene? In het andere topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |