hehehe Ze is ook niet voor niks nog alleen, zonder vent.....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Chantal is zooo intens niet relaxtemuno
Neemt t goed op die Tanja, maar stiekem wel weer op Lieske gestemd hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef mr-maxi het volgende:
Als er 1 iemand een stokert is in een huis dan is het chantal wel!!!!!!!!!
Hupakee en tanja krijgt van mij dikke punten nu ze neemt het goed op voor lieske
go tanja
![]()
![]()
![]()
Pff, alsof ze niet meelezen ofzo... damn... ze hebben toch een pc daar?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Waarom ontkennen ze nu gewoon dat het zo is.... We hebben het er hier op de streams al weken over dat ze Lies niet serieus nemen.
nee heeft ze niet volgens mij heeft ze op Rob gestemdquote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neemt t goed op die Tanja, maar stiekem wel weer op Lieske gestemd hebben
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Bij mij scoort Tanja ook puntjes
Chantal betrekt het helemaal op zichzelf. Wat een enorm dom wijf.
ok, ben benieuwd vanavondquote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee heeft ze niet volgens mij heeft ze op Rob gestemd
Er is al genomineerd...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Bridell het volgende:
Tanja bezig om een wit voetje te halen. Bang om genomineerd te worden zeker![]()
Achterbaks kutwijfquote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neemt t goed op die Tanja, maar stiekem wel weer op Lieske gestemd hebben
ik zou haar liever een afstraffing geven met het been van Robquote:Op donderdag 22 september 2005 13:21 schreef bemeall het volgende:
Ik zou chantal zo graag alleen al een keer op de nominatie-bank willen zien zitten. Kijken of ze dan anders piept
Ze verteld ze vooralsnog wel in een hoger tempo dan Ralph....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:21 schreef Knurkie het volgende:
pfff nu is het weer dat Lieske dr verhalen te lang zijn.....halloooo je zit met 11 verschillende mensne in een huis
Ralph is lief dat is genoegquote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze verteld ze vooralsnog wel in een hoger tempo dan Ralph....
Dat heeft ze dan niet eens door. Te lang met Antillianen omgegaan.quote:
Lieske wordt nooit serieus genomen,niet alles is haar schuld.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Dit is wat mij betreft het gevolg van Lieske's verbale onvermogen.
Ze komt bij mij ook enorm oninteressant over... als zij iets begint te vertellen denk ik ook: owjee, laat maar.
En nu maar alle schuld bij 'iedereen' leggen.
Het is een klein kind.
Mja, een klein beetje begrip vanuit de groep zit er schijnbaar niet eens inquote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste is dat het nu niet eens meer gaat over hoe Lieske zichzelf voelt, maar om hoe de anderen daar op reageren...
Zal best.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Lieske wordt nooit serieus genomen,niet alles is haar schuld.
Ben het nu toch met je oneens. Ze heeft echt wel een punt, hoor. Ze voelt zich al vanaf het begin niet serieus genomen en dat is ook gewoon zo. Ze mag daar best eens boos over zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Dit is wat mij betreft het gevolg van Lieske's verbale onvermogen.
En nu maar alle schuld bij 'iedereen' leggen.
Het is een klein kind.
Ik heb dat met vrijwel iedereen in het huis.quote:Ze komt bij mij ook enorm oninteressant over... als zij iets begint te vertellen denk ik ook: owjee, laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |