Ik heb hem gister wel genoeg dreiging zien uitstralen. En het lijkt mij ook geen toeval dat het nu opeens een stuk soepeler liep op rechts dan tot dan toe gebruikelijk was.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren geen mooie crosspass zien maken
Babel is ook niet de centrale spits die we zoeken hoor. In een 442 zou hij wel kunnen renderen, met 2 buitenspelers niet. De roep om Mitea is ook absurd, die heeft in de potjes die hij meehobbelde zo mogelijk nog minder laten zien..... De enige optie links buiten Babel is Boukhari!!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef S-Two het volgende:
Ik wil Rosales nog wel de tijd gunnen, maar zet óf Babel in het centrum óf haal hem eruit. Met zo af en toe een mooi schot/doelpunt verbloemd hij het soms nog wel een beetje maar je ziet gewoon dat hij totaal ongeschikt is als linksbuiten. Het is én niet goed voor Ajax én ik denk ook niet goed voor die jongen zelf. Ik ben geen fan van Mitea maar jammer dat hij er nu niet is.
Ja ik zeker! maarja, we moeten wachten tot 2006 tot ie weer hersteld is.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in Mitea
Adriaanse had niet een schat aan ervaring als hoofdtrainer (ADO, FC Zwolle en *tweede* worden met Willem II), hij was ook hoofd opleidingen bij Ajax, dus kende de club Ajax goed. Adriaanse had beduidend meer ervaring dan een Koeman die eigenlijk alleen hoofdtrainer van Vitesse was geweest en verder alleen assistent.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen dVTB...
Je roemt Ajax om het lef dat ze hadden door een onervaren Co Adriaanse aan te stellen, maar tegelijkertijd roep je om het ontslag van Blind omdat je een ervaren trainer aan het roer wilt zien.
Zoals ik al zei, neem ik Blind weinig kwalijk. De man functioneert naar vermogen. Ik heb dan ook niet om het ontslag van Blind gevraagd, ook al zie ik dat trouwens wel spoedig gebeuren. Adriaanse had inderdaad meer tijd moeten krijgen, over Olsen heb ik gemengde gevoelens.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
De tijd werd Co Adriaanse niet gegund (geloof me, ik mag die man niet, maar hij stond tweede bij ontslag en verdiende het gewoon de klus af te maken toendertijd) en het werd inderdaad een Morten Olsen niet gegund. Dat Koeman eruit ging was logisch, hij heeft imo zijn kans _wel_ gehad maar niet gegrepen. Nu is het dus eens zaak om Blind het volste vertrouwen te geven en wie weet bloeit er weer eens wat moois.
Dat zie ik niet graag gebeuren, maar het is gewoon dringend nodig dat er wat gebeurt in Amsterdam. De hele organisatie moet eens tegen het licht, zeker ook dat scouting-apparaat...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat je het uberhaupt al in je hersens haalt dat het wel goed zou zijn als Ajax nog meer zou verliezen, kan ik niet bij...![]()
Dat iedereen op de bank zit met hun kop naar beneden?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lach me hier kapot om --> http://rapidshare.de/files/5397818/eindewedstrijd.avi.html
Zo'n grote stad, en dan ben je zo blij met een gelijkspel... Sneue luiquote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lach me hier kapot om --> http://rapidshare.de/files/5397818/eindewedstrijd.avi.html
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo'n grote stad, en dan ben je zo blij met een gelijkspel... Sneue lui
Ik heb een hekel aan Ajax, maar heb wel meer respect voor die mensen dan de gemiddelde Hagenees.
Escudéquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Radegast het volgende:
Grygera kan niet spelen tegen Roda JC, maar dinsdag tegen Arsenal is hij er weer bij.
Hetinga is geschorst tegen Roda volgens mij, dus wie moet er dan in godsnaam centraal achterin?
Graag.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
![]()
Wees maar niet bang... op 26 maart 2006 winnen we van feyenoord
Een Hageneesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
![]()
Wees maar niet bang... op 26 maart 2006 winnen we van feyenoord
Tegen Roda JC nog liever Thomas Vermaelen achterin dan SQD, Johnny Heitinga mis je niet zo erg.quote:
Als ze met het vliegtuig gaan zal Bergkamp niet meegaan neequote:Op donderdag 22 september 2005 19:46 schreef J.P. het volgende:
En toch heb ik er voor dinsdag vertrouwen in. We gaan gewoon winnen van Arsenal. Wie zetten ze nu eigenlijk in de spits daar? Reyes en ...Bergkamp? Maar ik las ergens dat die niet mee ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |