Ik volg je even niet? Danny Blind met een 4-5-1-opstelling?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef twi het volgende:
Zelfs al zouden we 4 verdedigers, 4 middenvelders, en 2 aanvallers hebben, zou Blind nog een aanvaller op het middenveld zetten. Hij durft 't gewoon niet.
Een middenvelder voorin zettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik volg je even niet? Danny Blind met een 4-5-1-opstelling?
Escudé is er morgen toch niet bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef twi het volgende:
De Jong - Maduro - Escude - Emanuelson
Da's niet eens zo'n heel erg alternatieve opstelling achterin.
Heb wel wat van hem gehoord. Hij is verdediger. Kan het wat worden met die Boakye?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Emmanuel Boakye van Jong Ajax is ook aan de selectie toegevoegd. Dus komt helemaal goed.
Mooi avatar heb je nuquote:
Alsjeblieft niet. We moeten wel winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef JeroenV het volgende:
Volgens mij een Heintinga'tje. Kan zowel op rechts als centraal dacht ik.
Cart_man wellicht, die wil vast weleens een CL-wedstrijd in een stadion meemaken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:11 schreef _moder8or_ het volgende:
SERIEUSE MEDEDELING
Ik ga dinsdag 18 november 2005 naar de Champions League wedstrijd Ajax-FC Thun! Nu heb ik 4 kaarten weten te bestellen en kreeg helaas vandaag te horen dat iemand uit mijn vriendenkring naar Frankrijk op vakantie gaat.
Dus mijn oproep aan jullie. Wie-O-wie wil deze Champions League duel met ons meegenieten?
Groeten,
_moder8or_, Scarafax en JPM01.
En anders gooi je het even in het Vraag&Aanbod-forum.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
OkéMaar willen er nog meer, dan kunnen jullie mij contact op nemen met willemsjeffrey@gmail.com
Dat was inderdaad mijn 2e gedachtequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En anders gooi je het even in het Vraag&Aanbod-forum.
Omdat er per ongeluk een bal van hem in het doel waait?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die verdient wel een kansje.
Daar hebben ze het niet zo op bij Ajax momenteel. Lastig manneke naar het schijnt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Kang-He het volgende:
Zit Aborah er niet tegenaan?
Niet lang geleden een profcontract getekend, dat is een teken aan de wand. Goeie voetballer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat er per ongeluk een bal van hem in het doel waait?
middevelders genoeg, we hebben spitsen en buitenspelers nodig!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet lang geleden een profcontract getekend, dat is een teken aan de wand. Goeie voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |