Klopt wel wat er dikgedrukt staat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een artikel uit de Telegraaf:
[..]
Ze wonnen, en daar gaat het om. En wat lig jij trouwens te fucken met die schuine letters?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Net hoe je het wilt bekijken, Zdenek Grygera kreeg geen schorsing, maar door de rode kaart moest Ajax wél met tien man verder, dus ik tel hem gewoon mee als rode kaart.
Ze wonnen het duel wel gelukkig. Het zijn dus nu gewoon 2 'officiële' rode kaartenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Net hoe je het wilt bekijken, Zdenek Grygera kreeg geen schorsing, maar door de rode kaart moest Ajax wél met tien man verder, dus ik tel hem gewoon mee als rode kaart.
Hoe bedoel je? Hoe ik dat doe? Of waarom ik dat doe?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze wonnen, en daar gaat het om. En wat lig jij trouwens te fucken met die schuine letters?
1/3 van je posts heb je wel een woordje schuingedrukt. Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe ik dat doe? Of waarom ik dat doe?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat er mensen aan ergeren maar goed
De brommert geblesseerd? Hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef JeroenV het volgende:
Wordt lekker morgen;
Trabelsie geblesseerd, Grygera geschorst, Escude geblesseerd, Lindenbergh geschorst, Heitinga geschorst. En de rest op Sneijder na uit vorm.
hehehehehehehehhequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens gebruik ik ook regelmatig schuingedrukte woorden om het sarcasme kenbaar te maken, want ik heb een hekel aan smilies en wens deze dan ook niet te gebruiken. Maar goed, nu weer over Ajax.
Wat gaat het zaterdag worden? Ik mag er helaas niet heen van mijn ouders, waarom moeten ze hun fuckin' 25-jarig huwelijk precies dán vieren? Zaterdagavondwedstrijden zijn juist super, daarna de overwinning vieren in Amsterdam. Maar helaas.
Ik zie Pienaar wel naar het middenveld gaan, Rosenberg eruit en Rosales erin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:54 schreef Nashje het volgende:
Zo zie ik het Blind wel doen:
-------------------- Vonk --------------------
De Jong, Maduro, Vermaelen, Emanuelson
--------- Galasek ---- Sneijder ---------
--------------- Rosenberg ----------------
Pienaar ---- Charisteas ------- Babel
Dinsdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Nashje het volgende:
Trabelsi. Morgen oke, maar woensdag hebben we 'm eigenlijk wel nodig.
Heitinga kan op rechtsback. Hopelijk is Grygera er woensdag wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |