Voor mij ookquote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....
Manlief?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, wij begrijpen elkaar...
Ik heb nu overigens wel m'n eigen dillemma... Ik ben bijna door m'n shag heen, maar wil ook hier nog ff volgen...
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Day het volgende:
Geen rookwaar = Enorme irritatie = Ruzie!!!![]()
(Oh, ik moet er als roker niet aan denken! Een week zonder siggies!) en dan continue dat drukke gedoe van Joost, Dido en Nathalie, dat gemekker van Chantal, vreselijk!)
Die gaat na pakweg 2 uur al gillen. Zeker omdat ze moe is!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij ook
Chantal deed er gister trouwens nogal laks over, ik wil wel eens zien of ze het inderdaad zo makkelijk gaat vinden.
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halen![]()
blijkbaar is dat niet te doen en ga je er wel dood vanquote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
roken je een weekje niet, ga je ook niet dood van, is alleen maar gezond
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Ach ik ben zelf nu ook naar lucht aan het happen met mijn bronchitus en astma aanval, toch maar ff inhalen en weer een siggie opsteken!! moeten toch iets slechts doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Zegt de mijne ook altijd. Maar ik heb zo mijn maniertjesquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n man, dacht echt dat ik de enige was
![]()
Roel...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Wie is Rob nu aan het wekken?
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |