Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
En waar ze OVERAL ontslagen is of boos weggegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.
Maar het valt me nu toch ook wel op dat ze met zijn allen behoorlijk klagerig zijn. Over het eten, over de boodschappen, als er wijn is ipv bier, als het verkeerde merk knotsen geleverd wordt, het geluid van de cameramensen, als ze moeten schoonmaken, de slaapkamers die te warm of te koud zijn, de dekbedden, etc. Als je er op gaat letten zijn ze best zeikerig.
ZIJ hoefde niet ... ze wilde dat de anderen harder door zouden werken voor haar peukiesquote:Op donderdag 22 september 2005 09:54 schreef Art_Core het volgende:
Heeft Tanja geslapen en de rest niet? Zij lijkt me de enige die niet op wil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |