"als ik tenminste geen dikke buik heb"quote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef Knurkie het volgende:
ONEEEEEE Tanja gaat dr opgeven voor BB6
Het is stom om te gaan stoppen, de kans dat BB mild reageert op een foutje van de bewoners is nul.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:46 schreef Dynabite het volgende:
BB stel eens een ultimatum!!!!!!!! inleveren of werken![]()
Dat ook. Zeg dan 'dikke vinger BB, we gaan naar bed' klaar. Ipv dat zelfbeklag.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
En waar ze OVERAL ontslagen is of boos weggegaanquote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
djeez die domme trol is dr straatje aan t schoonvegen ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, waar Tanja ook gewerkt heeft () ze heeft OVERAL ALTIJD gezien hoe dingen beter konden en heeft dat ook NU gezien en duidelijk aangegeven (wel 4 keer !!) hoe het beter kon en dat mensen moeten doorzetten en luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |